ci
door cita May 22, 2017 om 17:25
Voeding & gezondheid

Fatburner ultra

ik heb de site bezocht van Fatburner ultra.com, ik heb niets besteld. Maar krijg nu al de rekeningvan Billink (achteraf betalen) Terwijl er in hun advertentie staat betaling achteraf. Maar ik heb echt niets besteld . Hebben meer mensen last van dit fenomeen

5010 10 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - May 22, 2017 om 17:33
42060 Antwoorden / 21 Vragen

En waar hebt u die site bezocht? Zeker op Facebook en al uw gegevens ingevuld? Als u niets besteld hebt, hoeft u ook niets te betalen. Nogal simpel. Hoe krijgt u die rekeningen binnen? Per mail? Stuur dan mailtje terug, niet ondertekenen, dat u niets besteld hebt, dus ook niets gaat betalen en dan klaar.

Gerry1969
door Gerry1969 - May 22, 2017 om 19:48
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Wow wat een superslimme website, u kijkt even en even later ligt een rekening voor u klaar.
Misschien toch iets teveel van uzelf prijsgegeven?

jo
door jorisw - May 23, 2017 om 08:22
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Wat heb ik in het verleden (als webdesigner) dan toch zitten tobben met formulieren waar mensen hun gegevens in moeten vullen als ze wat willen bestellen. Tegenwoordig kan dat kennelijk helemaal automagisch.

aurora1
door aurora1 - May 23, 2017 om 21:20
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Nou nee, ik heb nergens last van, d.w.z. niet van dat "fenomeen".
Ik vul nl nooit ergens mijn gegevens zomaar in.
Trouwens, dergelijk spul werkt nooit. Elk pondje komt door het mondje, dus u kunt beter aandacht geven aan wat u eet en beter niet kunt eten, en bewegen. Dat alles kost helemaal niets.

ge
door gewicht Aug 4, 2017 om 11:45
170 Antwoorden / 1 Vragen

En brengt nog geld op ook.

Ma
door Martje1970 - Jul 4, 2017 om 13:20
1 Antwoorden / Vragen

Hier hetzelfde verhaal.
Ik krijg inmiddels boete bedragen op de factuur en bij niet betalen volgt er een incasso bureau.
Mag ik vragen hoe dit bij u afgelopen is?

ja
door ja luijendijk - Jul 25, 2017 om 11:05
1 Antwoorden / Vragen

M H
op een gratis advertentie heb ik gereageerd, op 23-03-2017 en terstond weer afgemeld,per computer hier op hadden ze toch een proefmonster gestuurd en  verder heb ik geen pakket ontvangen ! dus ook geen kosten gemaakt volgens mij om dat ik me had af gemeld.
nu wordt door centraal invorderings bereau cib elke keer gemaand om te betalen €59 plus kosten is het nu 100.19€ .
Vervolgens cib heb ik op 23-04-2017 een besteling gedaan, dat kan niet ik was op vaklantie van31-03 tot 26-06-2017,
het pakket hebben ze mij aan geboden op 25-04-2017 volgens cib en het is op 21-06-2017 terug ontvangen, volgens FatBurrner Ultra.com. Waar het is geweest weten wij niet ik heb niets ont vangen en ook niet terug ge stuurd.
Gisteren kreeg weer een aan maning ik heb er op geantwoord Ik heb geen pakket ontvangen, ik was van 1_4 tot 28_6 _2017 met vakantie, en waar het pakket geweest is weet ik niet maar niet bij mij. Zoeken jullie het   maar uit waar het is geweest al die tijd bij de verzender
Ik ben niet verplicht te betalen voor iets wat ik niet
ontvangen heb
VR Gr. JA Luijendijk

DD
door DDijkhuizen - Jul 31, 2017 om 07:05
1 Antwoorden / Vragen

Hoe is het afgelopen? Ik kom zelf niet van ze was. Had de pillen in huis, niet gebruikt of open gemaakt, maar was te laat met retour zenden! Krijg je de ene aanmaning na de andere, maar ben niet van plan te betalen want heb de pillen niet in huis laat staan gebruikt... Wordt er zo moe van...

ne
door neodutchio Jul 31, 2017 om 07:57
5149 Antwoorden / 12 Vragen

U ontvangt iets, laat het staan totdat de herroepingstijd voorbij is en moppert dan dat u ze niet gebruikt heeft en dus ook niet wenst te betalen? Goed idee, ik ga vanmiddag een grote landelijke electronica webwinkel leegkopen. Laat alles bezorgen, pak niks uit, stuur niks terug en hoef dus ook niet te betalen.

gerbera
door gerbera Jul 31, 2017 om 16:10
7364 Antwoorden / 14 Vragen

Had de pillen in huis,
heb de pillen niet in huis.
Hoe tegenstrijdig kan een mens wezen.
U heeft ze niet retour gezonden en of u ze nu wel of niet gebruikt, zal toch betaald moeten worden.

boppe1943
door boppe1943 - Jul 31, 2017 om 09:10
1129 Antwoorden / 98 Vragen

Dit is het antwoord van Billink aan een lotgenote:

Billink

Heeft op 13 juli 2017 om 13:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Marijke,

Excuus voor de late reactie.

Billink is betaalmethode, voor vragen betreffende de bestelling welke is geplaatst en ontvangen goederen adviseren wij om contact op te nemen met de webshop. De gegevens van de webshop staan rechts bovenaan de e-mails en brieven vermeld welke wij toesturen.

Je kan ons altijd een e-mail sturen naar info@billink.nl of telefonisch via 010-41 41 473 als er nog vragen zijn naar aanleiding van dit bericht.

Fijne dag!
Eva

mi
door miranda koevoets - Aug 4, 2017 om 11:35
1 Antwoorden / Vragen

Ik heb zo'n zelfde rekening ontvangen met de rekening van incasso erbij.
Ik heb het betreffende product niet ontvangen, er is een ontvangstbewijs van GLS waarop mijn handtekening zou staan welke slechts een streepje bevat.
Ik word gesommeert te betalen voor iets wat ik niet besteld heb.
Wat moet ik nu doen.?

marita5
door marita5 Aug 5, 2017 om 10:04
11511 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Miranda Koevoets , de ondernemer moet schriftelijk bewijzen dat ze een overeenkomst met u hebben afgesloten , lees hier wat u kunt doen , klik op de rode regels https://www.consuwijzer.nl/voorbeeldbrieven/ontkennen-van-overeenkomst/voorbeeldbrief-ontkennen-totstandkoming-overeenkomst .
Ook een incassobureau kan niks doen , https://radar.avrotros.nl/hulp-tips/hulpartikelen/detail/incassobureaus-wat-mogen-ze-wel-wat-mogen-ze-niet/