To
door Toetertje 10 Jul 18, 2017 om 22:22
Voeding & gezondheid

Helpt Onycosolve tegen schimmelnagels

Heb alles al geprobeerd Appelazijn nailner wartner stift (vrij prijzig) kalknagelolie +antischimmelspray in je schoenen en sokken.
Trouw bij de pedicure en het word alleen maar erger nu zijn niet alleen mijn nagels aangetast maar ook mijn voeten, word er echt wanhopig van!
De plekken op mijn voeten verbranden bizar in de zon. Liever geen flauwekul antwoorden van niet schoon op jezelf want mijn voeten krijgen iedere ochtend en avond net zoveel aandacht als mijn tanden en die zien er prima uit ook al ben ik 60. Ben hier nu al 10 jaar mee bezig want alles moet je lang vol houden.
Ook mijn moeder had dit misschien zit het dan toch in de genen?? Mijn zoon hetzelfde probleem mijn dochter en mijn man hebben het niet.
Dus mijn vraag voordat ik weer opnieuw geld uitgeef helpt dit dan?

67662 5 Rapporteer

marita5
door marita5 - Jul 18, 2017 om 22:25
11494 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Toetertje 10 ,

Deze vraag is al eerder gesteld , lees hier de gegeven antwoorden , klik op de rode regel .

https://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/vraag/voeding-gezondheid/onycosolve-middel-tegen-voet-nagel-schimmel-werkt-dit-middel?id=591154

tijger1
door tijger1 - Jul 18, 2017 om 22:28
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Nee, dat helpt ook niet.

Ga naar uw huisarts, die heeft er medicijnen voor, die wel helpen.

marita5
door marita5 Jul 18, 2017 om 22:31
11494 Antwoorden / 15 Vragen

@tijger1 , deze pillen die je 3 maanden moet slikken zijn slecht voor de lever .

tijger1
door tijger1 Jul 18, 2017 om 23:05
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ja, en wat dan nog? De meeste medicijnen voor het een of ander, zijn weer slecht voor iets anders.

Ik kende iemand die had ook zo lang als hij zich kon heugen schimmelnagels zelfs aan zijn handen, tastte ook de huid aan. Zijn zoon had dat ook, niets hielp. Totdat die zoon de stoute schoenen aantrok en van zijn huisarts dat medicijn kreeg. Hij moest dat toen wel negen maanden slikken, maar alles was helemaal over en het probleem kwam niet meer terug.

Toen is die kennis ook eindelijk naar de huisarts gegaan en heeft dat medicijn gekregen en was er binnen de kortste keren volledig vanaf. Weer normale nagels en huid. Hij had wel zo'n 30 jaar ellende gehad.

sjjoppy
door sjjoppy - Jul 19, 2017 om 08:25
7156 Antwoorden / 3 Vragen

Als u liever geen medicijnen gebruikt dan kunt u ook een schepje soda in schoen en sok doen, af en toe een sodabadje maar vooral geen zeep of azijn naast soda gebruiken. Het proberen waard.

sf
door sfp - Sep 28, 2017 om 14:42
2 Antwoorden / Vragen

Mijn evaring is goed. Ik was erg sceptisch maar het heeft mij goed geholpen.

sf
door sfp - Sep 28, 2017 om 14:42
2 Antwoorden / Vragen

Mijn evaring is goed. Ik was erg sceptisch maar het heeft mij goed geholpen. Schilferige voeten zijn weer gaaf en met de nagels gaat het ook beter. Ik verstuif Onycosolve goed op de voeten en laat het indrogen. Het ruikt wel sterk maar dat went en de lucht is vrij snel verdwenen. De bestelling en bezorging via internet gaan ook prima.

marita5
door marita5 Sep 28, 2017 om 16:17
11494 Antwoorden / 15 Vragen

Leuk dat u , uw ervaring 2x schrijft , komt dit omdat u 2 voeten heeft ;-))