me
door meisie May 14, 2010 om 13:44
Voeding & gezondheid

Herbalife?

Mijn dochter wil verkoopster worden van Herbalife produkten.

Ik vindt dat altijd een beetje wazig die aan huisverkoop bedrijven van zulk soort produkten.
Dus mijn vraag is het verstandig met zoiets in zee te gaan? Verdien je dan ook echt fatsoenlijk? Is het een legaal bedrijf dat erachter zit? En is het niet zo dat alleen de mensen die hoger aan de top zitten van zo'n bedrijf het meeste verdienen?
Veel vragen maar toch

14064 6 Rapporteer

ve
door verwijderd - May 14, 2010 om 16:57
0 Antwoorden / 0 Vragen

meisie

Dat lijkt me niet zo verstandig. Op het RadarForum zijn 500 hits (sleutelwoord: herbalife). Adviseer haar, om eerst maar eens een avondje te gaan lezen.

http://www.trosradar.nl/index.php?id=zoeken&no_cache=1&L=0

Met vriendelijke groet, ReadAC.

ve
door verwijderd - May 14, 2010 om 17:01
0 Antwoorden / 0 Vragen

aanvulling

Lees ook even de draadjes op deze site:

herbalife

Nogmaals sukses, ReadAC.

ve
door verwijderd - May 14, 2010 om 17:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag Meisie,

wens uw dochter sterkte met dit 'bedrijf'......
Snap werkelijk niet dat sommigen hier nog in trappen!!

Zoals collega Read eigenlijk al aangaf: ga eens googelen met die naam.

Gr. Hutch

ve
door verwijderd - May 15, 2010 om 02:00
0 Antwoorden / 0 Vragen

Op 07 december 2006 om 11:17 schreef C Volleberg het volgende:
Geachte lezer,
Ik ben 5 jaar herbalife dist geweest.
In het begin ben ik samen met andere veel gewicht
en cm kwijt geraakt.
Ons werd toen geadviseerd om 2 kleine lepels te pakken.
Het laatste half jaar krijg ik ook deze klachten.
Mensen moeten nu 2 á 3 volle lepels pakken.
Herbalife dis. denken teveel aan geld.
Op trainingen wordt ook geadviseerd om 3 potten aan
klanten te verkopen.
Toen ik begon was het alleen 1,5 pot en kruiden/vezel.

Dat is ook de reden dat ik gestopt ben met Herbalife.
De produkten zijn goed, als je 1 lepel neemt.
Maar de mensen die het verkopen zien alleen dollar tekens.

En zo staan hier nog meer ervaringen:

Klik op de link om deze te lezen.

Ik ken persoonlijk ook mensen die het produkt verkochten, maar om echt te verdienen moet je best veel verkopen.

ve
door verwijderd - Jul 2, 2010 om 08:02
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste mensen ,
Het afvallen met dit product kost je heel veel geld .. en dat is waar het bij de meeste verkopers om gaat .
En of je nu ECHT door het product afvalt ???? .. Je gaat ook automatisch anders eten .. en WIL resultaat zien .
Dat het invloed op je hart heeft ,heb ik aan de lijven ondervonden na een heerlijk kopje thee kreeg ik een hartslag van rond de 200 !!!.
Ook de oprichter is op jonge leeftijd aan een hartstilstand overleden .. al is daar toentertijd weinig / geen publiciteit aan gegeven .

Heb het PERSOONLIJK ervaren als een soort sekte .

Denk dat je met een goede diëtiste ..gezonder verder kan komen .
Groetjes Mieke

ve
door verwijderd - Jul 2, 2010 om 12:11
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik moet er niets van hebben.
Een van mijn buren doet er ook aan.
Ik liep er voor de deur langs, stond er een auto op de stoep met ook een herbalife verkoper.
Hij sprak mij aan, dat hij het schandalig vond dat ik me met zo'n pens op straat durfde te vertonen en ging toen nog grover te keer.
Ik ben jaren later afgevallen, maar dat had niets met die firma te maken, maar met verandering van levensstijl.

Van herbalife krijg ik nog steeds rambo gevoelens.