se
door seeker Jun 10, 2010 om 21:36
Voeding & gezondheid

Hoe doe je beste witte leren sneakers ( Allstars ) insmeren/schoon maken

Hallo,

Ik heb een mooi paar witte Allstars, ik krijg ze wel schoon, maar niet zoals ik dat met zwarte leren schoenen deed.

Dus vraag me eigenlijk af hoe je witte leer dan insmeer, want bij zwarte schoenen heb je zwarte schoenpoetsel.

12947 24 Rapporteer

Redacteur
door Redacteur - Jun 11, 2010 om 08:48
1053 Antwoorden / 62 Vragen

Wij hebben diverse reacties verwijderd omdat deze off-topic waren. Graag voortaan weer ontopic reageren.

Met vriendelijke groet,

Kassa-online

Lsk520
door Lsk520 - Jun 11, 2010 om 11:28
827 Antwoorden / 2 Vragen

Dan gebruik je dus WITTE schoensmeer, te koop in elke schoenenzaak....
Hoe simpel kan het zijn.....

se
door seeker - Jun 11, 2010 om 11:35
181 Antwoorden / 13 Vragen

Ik dacht in eerste instantie dat Witte schoensmeer niet bestond, en vragen kan geen kwaad toch?

erik008
door erik008 - Jun 11, 2010 om 12:07
1401 Antwoorden / 25 Vragen

Schoenencreme is er in alle kleuren.
Ik gebruik voor alle schoenen kleurloze shoewax

se
door seeker - Jun 11, 2010 om 12:34
181 Antwoorden / 13 Vragen

[quote=erik008 schreef op vrijdag 11 jun 2010, 12:07]Schoenencreme is er in alle kleuren.
Ik gebruik voor alle schoenen kleurloze shoewax

Witte schoenensmeer is gewoon kleurloze he? Heb net voor € 3,02 schoenensmeer gekocht en een uitsmeer borsteltje, want leek me niet verstandig de zwarte borstels te gebruiken.

se
door seeker - Jun 11, 2010 om 12:48
181 Antwoorden / 13 Vragen

Kleurloos vult dus niet slijtage vlekken op helaas, is er dan uberhaupts wel zoiets voor witte schoenen of zijn witte schoenen gewoon kwetsbaarder omdat leer wit geverft natuurlijk is.

Lsk520
door Lsk520 - Jun 11, 2010 om 15:33
827 Antwoorden / 2 Vragen

[quote=seeker schreef op vrijdag 11 jun 2010, 12:48]Kleurloos vult dus niet slijtage vlekken op helaas, is er dan uberhaupts wel zoiets voor witte schoenen of zijn witte schoenen gewoon kwetsbaarder omdat leer wit geverft natuurlijk is.

ten eerste is kleurloze schoensmeer niet hetzelfde als WITTE schoensmeer...
ten tweede is alle leer voor schoenen geverft.....
ten derde had je in de tijd die je hier verspilt ook even naar de schoenwinkel kunnen lopen...
ten vierde ...ach laat maar......

se
door seeker - Jun 11, 2010 om 15:42
181 Antwoorden / 13 Vragen

[quote=tp schreef op vrijdag 11 jun 2010, 15:33][quote=seeker schreef op vrijdag 11 jun 2010, 12:48]Kleurloos vult dus niet slijtage vlekken op helaas, is er dan uberhaupts wel zoiets voor witte schoenen of zijn witte schoenen gewoon kwetsbaarder omdat leer wit geverft natuurlijk is.

ten eerste is kleurloze schoensmeer niet hetzelfde als WITTE schoensmeer...
ten tweede is alle leer voor schoenen geverft.....
ten derde had je in de tijd die je hier verspilt ook even naar de schoenwinkel kunnen lopen...
ten vierde ...ach laat maar......

Nou maar of het veel verschillen zal? Vertel mij eens waar je in Supermarkt echt witte schoensmeer kunt krijgen en is blanke schoensmeer niet perfect voor witte schoenen? Want fout kan het niet gaan.

En naar een Schoenenwinkel ga ik niet, dan heb ik nooit onafhankelijk advies, maar advies waar door hij zijn veel te dure producten aan mij kan verkopen, ik vraag niet extra hier.

Maar blanke schoensmeer het zal vast zorgen voor bescherming en die slijtage die kun je op zo'n niveau dat het grijzig is niet camufleren, of dat zou gaan met echte Witte schoensmeer weet ik niet, maar voor die paar euro doet blanke het prima.

se
door seeker - Jun 11, 2010 om 15:48
181 Antwoorden / 13 Vragen

[quote=tp schreef op vrijdag 11 jun 2010, 15:33][quote=seeker schreef op vrijdag 11 jun 2010, 12:48]Kleurloos vult dus niet slijtage vlekken op helaas, is er dan uberhaupts wel zoiets voor witte schoenen of zijn witte schoenen gewoon kwetsbaarder omdat leer wit geverft natuurlijk is.

ten eerste is kleurloze schoensmeer niet hetzelfde als WITTE schoensmeer...
ten tweede is alle leer voor schoenen geverft.....
ten derde had je in de tijd die je hier verspilt ook even naar de schoenwinkel kunnen lopen...
ten vierde ...ach laat maar......

http://nl.wikipedia.org/wiki/Wit

Wit is geen kleur technische gezien, dus kleurloos is juist wit, want in potje zie ik toch echt witte schoensmeer, en niet doorzichtig ofzo.

Lsk520
door Lsk520 - Jun 11, 2010 om 15:59
827 Antwoorden / 2 Vragen

Wat jij wil knul...Kleurloze schoensmeer versterkt alleen de originele kleur en als je die witte kleurloze schoensmeer op je schoenen smeert, voedt het alleen en kleurt niet bij...
Maar zoals ik al eerder schreef, jij wilt alleen horen wat je zelf wil....
Vroeger noemden ze dat een eigenwijze ******...

se
door seeker - Jun 11, 2010 om 16:04
181 Antwoorden / 13 Vragen

Nee das niet eigenwijs er was gewoon niet meer dan bruine,zwarte, en kleurloze schoenensmeer in de AH, ik heb geen Witte schoensmeer kunnen zien daar.

stacey
door stacey - Jun 11, 2010 om 16:10
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Wat moet ik eigenlijk gebruiken bij m`n rode schoenen.........
hebben ze ook rode schoensmeer ?
Zijn tig schakeringen rood ook natuurlijk ...........
heb ik dan wel de goede kleur ?
En dan moet ik zeker een nieuwe borstel kopen ook
want die van m`n bruine schoenen gaat niet lukken zeker ?
En als de rode kleur anders is mag ik het dan nog ruilen of geldt dan koop=koop ?
Ja ik ga natuurlijk niet over 1 nacht ijs voor die E 2,00 die schoensmeer kost......
ga eerst maar eens 20 winkels af met een kleurschema en om prijzen te vergelijken..........
Zit er ook nog verschil in kwaliteit, dat het langer houd ofzo want als je vaker moet poetsen dan is goedkoop weer duurkoop............

:( (:

erik008
door erik008 - Jun 11, 2010 om 16:23
1401 Antwoorden / 25 Vragen

Je hebt voor wit geen apart borsteltje nodig.
Gelakte schoenen behandel je met een doekje om beschadiging te voorkomen.

se
door seeker - Jun 11, 2010 om 16:33
181 Antwoorden / 13 Vragen

[quote=erik008 schreef op vrijdag 11 jun 2010, 16:23]Je hebt voor wit geen apart borsteltje nodig.
Gelakte schoenen behandel je met een doekje om beschadiging te voorkomen.

Nou borstltje koste maar 1 euro ofzo, want ik heb borstels maar ik die zitten vol met zwarte schoensmeer.

Lsk520
door Lsk520 - Jun 11, 2010 om 17:00
827 Antwoorden / 2 Vragen

[quote=seeker schreef op vrijdag 11 jun 2010, 16:04]Nee das niet eigenwijs er was gewoon niet meer dan bruine,zwarte, en kleurloze schoenensmeer in de AH, ik heb geen Witte schoensmeer kunnen zien daar.

Tja, wat zal ik zeggen? AH is geen schoenenwinkel en verkoopt alleen de meest gangbare kleuren..
Maar als jij niet naar een schoenenwinkel wil gaan is dat je eigen keuze, maar ga hier dan niet oeverloos lopen mierenn**ken....

Ik stop met deze zinloze discussie, heb wel wat beters te doen dan iemand uitleggen hoe je schoensmeer koopt...en gebruikt....

birdies
door birdies - Jun 11, 2010 om 17:31
6104 Antwoorden / 31 Vragen

J*sses, waar gaat deze onzin over??????????? En dan straks nog een * erbij voor seeker "verdiend" door al die onzin vragen/reacties van meneertje.

Seeker je maakt je ronduit belachelijk met je mierenn**kerij over een eurootje.

soepkiep
door soepkiep - Jun 11, 2010 om 18:01
529 Antwoorden / 75 Vragen

voor witte schoenen heb je kleurloze crème
maar je kunt ook een tube krijgen met wit
een soort witte verf om de neuzen bij te verven
dit is geen onzin je kunt het in div kleuren krijgen
heb hem zelf ook in huis succes

soepkiep
door soepkiep - Jun 11, 2010 om 18:03
529 Antwoorden / 75 Vragen

deze krijg je alleen in een schoenen winkel niet in een supermarkt

sonjaatje
door sonjaatje - Jun 11, 2010 om 18:14
1961 Antwoorden / 1 Vragen

Aaaagghhhrrrrrrrrrr

soepkiep
door soepkiep - Jun 11, 2010 om 18:18
529 Antwoorden / 75 Vragen

??????????

sonjaatje
door sonjaatje - Jun 11, 2010 om 18:20
1961 Antwoorden / 1 Vragen

Is niet voor jou hoor Soepkiep maar voor Seeker :-)

soepkiep
door soepkiep - Jun 11, 2010 om 18:27
529 Antwoorden / 75 Vragen

o ik dacht al
ik heb toch niets iets geks gezegd
wand ik heb het zelf ook in huis

knoop4x9
door knoop4x9 - Jun 11, 2010 om 18:48
533 Antwoorden / 0 Vragen

Neem je toch gewoon witte lederverf,wat een gezeik zeg, of heb je het liever in je schoot geworpen?

Nico

stacey
door stacey - Jun 11, 2010 om 18:51
10352 Antwoorden / 12 Vragen

[quote=birdies schreef op vrijdag 11 jun 2010, 17:31]J*sses, waar gaat deze onzin over??????????? En dan straks nog een * erbij voor seeker "verdiend" door al die onzin vragen/reacties van meneertje.

Seeker je maakt je ronduit belachelijk met je mierenn**kerij over een eurootje.

--- redacteur vrijdag 11 jun 2010, 08:48

Wij hebben diverse reacties verwijderd omdat deze off-topic waren. Graag voortaan weer ontopic reageren.

Met vriendelijke groet,

Kassa-online ---

Chips, lekker blond, hebben ze de `vraag` zelf vergeten te verwijderen.............

Dit soort onzinnig `consumenten`leed` lijkt mij wel in aanmerking komen voor off topic ;-)