ro
door rob munter Apr 2, 2016 om 20:36
Voeding & gezondheid

Hoe kan ik mij afmelden bij smsgc,nl

Ben op een linke manier mij aangemeld via albert heijn prijzen kwis

6571 5 Rapporteer

reflecs
door reflecs - Apr 2, 2016 om 20:57
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Albert Heijn heeft geen quiz: http://www.ah.nl/nepacties

Pas op voor nepacties

Er zijn regelmatig winacties in omloop via Facebook, e-mail, SMS en nu ook WhatsApp die niet afkomstig zijn van Albert Heijn. Veelal wordt hierin een waardebon aangeboden van Albert Heijn ter waarde van €100, €250 of €500. In deze zogenaamde 'phishing-acties' wordt onze naam en logo misbruikt om persoonlijke gegevens te verzamelen. Doe hier niet aan mee, het gaat om oplichterij.

  • Officiële E-mails van Albert Heijn kun je altijd herkennen aan de afzender met het mailadres @nieuwsbrief.ah.nl of @ah.nl.
  • Winacties van Albert Heijn op Facebook zijn altijd direct gelinkt aan onze Facebookpagina www.facebook.com/albertheijn of linken door naar onze website www.ah.nl.
  • Alleen als je je hebt ingeschreven voor ons klantenonderzoek krijg je een mail van het onderzoeksbureau MWM2. De bevestigingsmail heeft als afzender @mwm2.nl.
  • Albert Heijn gebruikt geen SMS of WhatsApp voor winacties.

De website van Albert Heijn is te herkennen aan de naam: deze begint altijd met www.ah.nl, dus bijvoorbeeld www.ah.nl/bonus of www.ah.nl/acties.

smsg.nl is de oude naam van  http://www.payinfo.nl/ .
Daar kunt u zich afmelden.

Als u googlet op nepacties zult u zien dat dit op het moment heel vaak gebeurt.

marita5
door marita5 - Apr 2, 2016 om 20:57
11495 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Rob Munster ,

Lees deze informatie door van consuwijzer , zie Pay Info . klik op de rode regels

https://www.consuwijzer.nl/telecom-post/mobiele-telefonie/sms/hoe-kan-ik-een-sms-dienst-stopzetten

https://www.consuwijzer.nl/thema/sms-diensten

gw
door gwisrael - Dec 1, 2016 om 11:34
1 Antwoorden / Vragen

hoe kan ik mij afmelden bij smsgc.nl

reflecs
door reflecs Dec 1, 2016 om 12:31
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Hierboven staat het in de antwoorden. Of ga rechtstreeks naar die website (de naam verandert in Payinfo) en lees de aanwijzingen. Het wijst zich echt vanzelf.

edrick3
door edrick3 Dec 1, 2016 om 12:48
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Door de gegeven aanwijzingen te lezen!

Cookies
door Cookies - Dec 1, 2016 om 11:37
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Als je even de moeite neemt om de reactie van @reflecs te lezen, dan weet je het.

DOOR GWISRAEL - 1 DEC. 2016 OM 11:34
ANTWOORDEN / VRAGEN

hoe kan ik mij afmelden bij smsgc.nl

edrick3
door edrick3 - Dec 1, 2016 om 12:50
27632 Antwoorden / 85 Vragen

op een linke manier? Daar heb je dus zélf aan meegewerkt; dat gebeurt niet 'zomaar'.
Lees de gegeven aanwijzingen om dit stop te zetten.