vi
door vires Jun 13, 2016 om 15:25
Voeding & gezondheid

Hoe kom ik van pure garcinia cambogia bestelling af was op tijd om terug te stu

ik ben naar de site van pure garcinia cambogia gegaan en daar een telefoonnummer gebruikt. de meneer aan de andere kant zei dat ik op tijd was en dat ik via hun een link kreeg om te retouneren. heb de link aangeklikt en werd gelijk door verwezen naar mijn eigen INGB waar ik de porto kon betalen en dan kreeg ik de 2 brieven een met adres stikker met barcode en een met daar de uitleg van de procedure als de post nl  het niet begreep. dat allemaal gedaan te hebben krijg ik nog steeds email dat ik moet betalen voor de handel die ik heb terug gestuurd. volgens hun heb ik mij niet gehouden aan de procedure omdat ik dan ook een 9 cijferig code moest meesturen maar dat ben ik nergens tegen gekomen of dat zei het vermeld hebben hoe te regelen. ik woord hier niet goed van weten een van julli hoe verder te handelen bij voorbaat dank Rinus van der Maas

27778 6 Rapporteer

an
door annelies dewilde - Jun 23, 2016 om 21:19
1 Antwoorden / Vragen

Ook ik heb problemen met Garcinia Cambogia. Ik heb ook eens een gratis staal van hun producten gevraagd, ik moest wel € 8,7 portkosten betalen. Sedertdien krijg ik maandelijks ongevraagd de pillen en wordt er van mijn visa €84,35 euro getrokken.

Op de website van dit product staat een telefoonnr die niet in gebruik is.
Ik heb ook een mail proberen te sturen ( vermeld op dezelfde website) maar een paar dagen na het verzenden van de mail om mijn bestellingen stop te zetten kreeg ik onderstaande in mijn mailbox.
Ik wil ook graag van die pillen en vooral de maandelijkse afname van 84,35 euro af.
Wat doe ik best?

Annelies
(België)

Hi. This is the qmail-send program at backup01.mx.datapipe.net.
I'm afraid I wasn't able to deliver your message to the following addresses.
This is a permanent error; I've given up. Sorry it didn't work out.

<support@garciniaessentials.com>:
Sorry, I wasn't able to establish an SMTP connection. (#4.4.1)
I'm not going to try again; this message has been in the queue too long

reflecs
door reflecs Jun 24, 2016 om 13:17
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Ik denk dat u het beste contact kunt opnemen met Visa.

wi
door willem kleinlugtenbelt - Aug 20, 2016 om 13:25
1 Antwoorden / Vragen

Door stom toeval kwam ik via Marktplaats deze advertentie tegen, nieuwsgierig klikte ik er toch op, conclusie: hoezo rare oude truc! Gewoon reclame om een product te bestellen; gezien op zaterdag 20 augustus 2016, en wat wil het geval in de actie eindigt op zaterdag 20 augustus 2016...........

costnix
door costnix Aug 21, 2016 om 14:49
2874 Antwoorden / 1 Vragen

In advertenties wordt ALTIJD op de waarheid bezuinigd!

ra
door ramanah Aug 21, 2016 om 15:15
135 Antwoorden / Vragen

Met als je niet oplet het gevolg dat je banksaldo flink, snel en zeker wèl afvalt ..........

MJ
door MJ2012 - Feb 22, 2017 om 17:17
1 Antwoorden / Vragen

Hoe kom je af van pure garcinia cambogia ?

Nooit wat besteld of wat maar wel brieven ontvangen van dat ik betalen moet. Ik denk er niet aan
Wie heeft er ervaring mee en weet een oplossing ervoor dat dit stopt.
Ik ben er klaar mee.

Alvast bedankt voor de reactie!

pa
door patricia van son - Apr 15, 2017 om 17:23
1 Antwoorden / Vragen

Hoe kom ik van de AfterPay van "stay healty products" af!?
In februari werd ik verlokkelijk aangetrokken door de advertentie 2 weken gratis pure garcinia combogia proberen. Toen het product thuisbezorgd was had ik mijn twijfels. In de verpakking zaten meer tableten dan voor 2 weken. aangezien ik twijfelde heb ik het een paar dagen laten liggen. Na 3 dagen werd ik gebeld door stay healty products. De dame aan de andere kant van de telefoonlijn heeft mij weten te overhalen om het product te proberen. Dat heb ik braaf gedaan maar aangezien ik geen resultaat had heb ik de overige tabletten netjes teruggezonden.
Nu is het zo dat stay healty products laag bij hoog houd dat zij de producten niet ontvangen hebben en dwingen mij om via afterpay alsnog te betalen. Ik heb meerdere keren aangegeven dat ik gebruik heb gemaakt van de 2 weken gratis proberen en niet ga betalen voor de andere niet ingenomen (reeds teruggezonden) tabletten.
inmiddels loopt dit welles niettes al een aantal weken en ik kan er niet van slapen.
HOE KOM IK HIER VANAF. Graag wl ik advies/hulp!

ma
door malhy2 - Apr 24, 2017 om 19:50
309 Antwoorden / 13 Vragen

Heel simpel niet betalen en evt afgeschreven bedragen storneren ( terug laten boeken ).
Alle verdere mails en brieven deleten.
Net als een verkoudheid gaat dit ook over.
Tenzij er een contract is aangegaan natuurlijk dan moet u netjes opzeggen en wachten op de bevestiging.

Ed