an
door anna kluis Aug 4, 2016 om 16:54
Voeding & gezondheid

Hoe stop ik slimfruit en je wordt er heeel ziek van

een proef aan gevraagd en ja gezegd en had gelijk het gevoel=stom,dit komt niet goed.Ik werd er heeeeeel ziek van en krijg pakketten toe gestuurd waar ik niet om gevraagd heb.

4736 4 Rapporteer

da
door datzoekikop - Aug 4, 2016 om 17:01
251 Antwoorden / Vragen

Als je "slimfruit" googled loopt je pc geheugen vol met negatieve berichten.

De berucht, een ander woord heb ik niet voor de zogenaamde "gratis" en "proefpakketjes" kosten u gewoon veel geld en doen 99% niet wat ze "beloven". Zeg op op de voorgeschreven wijze en denk aan mijn VADH Dieet, dit is de afkorting voor: Van Alles De Helft", dit kost u niets en als u persé wat zou willen betalen, doneer aan het goede doel.

mo
door mo flow - Aug 9, 2016 om 15:19
1 Antwoorden / Vragen

Hoi Anna, stuur een aangetekende brief met het pakket naar Zandheuvel 52 B, boek afgeschreven geld terug, bel de fraudehelplijn en doe eventueel aangifte bij de politie. Ik was er begin juli in getrapt en ze schrijven gewoon af via Derdengelden Buckeroo. Zijn telefonisch onbereikbaar, reageren niet op mail of aangetekende brief, maar nemen deze wel in ontvangst! (De eigenaar van Derdengelden schijnt van Incassoburea Intrum Justitia te zijn, ook geen lekker bedrijf) Sommige mensen krijgen zelfs incasso's las ik op andere sites. Ik heb aangifte gedaan. Er klopt niks van het bedrijf. De dame die opneemt met het 06-nummer dat bekend staat als beheerder Zandheuvel 52B weet er duidelijk meer van ook en is misschien zelfs de oplichter. Politieagent heeft lang met haar gepraat. 1 groot onzin-verhaal komt eruit en ze probeert een man op te voeren als eigenaar, maar die man lijkt niet te bestaan als de politie er naar zoekt. Veel succes!

marita5
door marita5 Sep 30, 2016 om 13:23
11507 Antwoorden / 15 Vragen

edit

Gerry1969
door Gerry1969 Sep 30, 2016 om 14:11
3449 Antwoorden / 25 Vragen

edit

Ly
door Lyondo - Aug 19, 2016 om 22:38
1 Antwoorden / Vragen

Omegaslim lijkt wel het zelfde bedrijf als fruitslim. Zelfde aanbieding onder de zelfde omstandigheden. Maar fruitslim is van het internet verdwenen. Ook het telefoonnummer en het adres zijn precies hetzelfde.
Ik heb mijn pakketje binnen 14 dagen teruggestuurd naar Zandheuvel 52B, 4901 HW Oosterhout. Zonder enige reden maar nog niets vernomen, tot dat ik een automatische incasso van een bepaald bedrijf krijg wat met fruitslim te maken heeft. Allemaal via via.
Beste mensen, veel succes als jullie hetzelfde is verkomen als bij mij. Ik betaal niets en laat mij niet bang maken voor welk incassobureau dan ook.

Groet Lyon