peer007
door peer007 Nov 30, 2016 om 12:14
Voeding & gezondheid

Iemand hier ervaring met optiMask

Hallo,

Ik heb zo'n optiMask bril 45 euro gekocht via internet 25-11-2016 , kreeg gisteren een email met een link naar GLS, maar die herkennen het pakket niet.
vandaag een mailtje in het engels :

Dear Sir / Madam,

We are contacting you regarding the purchase of our product that you have registered, but unfortunately the data you have placed is not complete. We invite you to send us your current and complete address of residence (city, postal code, street, street number, block, entrance, etc.) in order for us to deliver the product with the correct details.

Thank you in advance!

toen wist ik al genoeg, dit is niet van een solide firma, als ik een mail  naar het zogenaamde suport word het niet verzonden, telnr niet bekend enz

iemand hier ook ervaring mee, ik hoor het graag.

10034 9 Rapporteer

tenormin
door tenormin - Nov 30, 2016 om 12:56
16829 Antwoorden / 108 Vragen

Nee, geen ervaring mee. Maar ik hoop voor u dat u niet op deze site besteld heeft?

http://www.optimaskpro.com/nl_official_mv1/

peer007
door peer007 Nov 30, 2016 om 13:12
52 Antwoorden / 10 Vragen

Tenormin,

Helaas wel,ben dom geweest

akkerdistel
door akkerdistel - Nov 30, 2016 om 13:19
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Gelukkig dat u betaalde met iDeal, volgens de banken is dat een supervelig betalingssysteem waar oplichters uiteraard never nooit geen gebruik van kunnen maken. Mocht dat dan toch in een uitzonderlijk geval gebeuren, wordt het 'bedrijf' linea recta geblokkeerd..

Ow wacht eens eventjes..

Cookies
door Cookies Nov 30, 2016 om 13:23
13336 Antwoorden / 36 Vragen

never nooit geen = dus altijd;-)

akkerdistel
door akkerdistel Nov 30, 2016 om 13:29
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Nope, dat is bij 'never nooit', die 'geen' geeft weer aan dat het niet is ;-).

tenormin
door tenormin - Nov 30, 2016 om 13:23
16829 Antwoorden / 108 Vragen

Tja, dat is dan inderdaad niet zo verstandig. Nog een hoop misschien: met creditcard betaald? Dan heb je in ieder geval kans je geld terug te krijgen. Anders is het helaas, pindakaas. Nou ja, ga je maar weer lekker een nummertje van Elvis spelen. ☼

Cookies
door Cookies Nov 30, 2016 om 13:28
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Met cc betalen, kan daar niet.

tenormin
door tenormin Nov 30, 2016 om 14:38
16829 Antwoorden / 108 Vragen

Je weet het, ik weet niet veel.

Cookies
door Cookies - Nov 30, 2016 om 13:23
13336 Antwoorden / 36 Vragen

http://www.scamadviser.com/check-website/optimaskpro.com
Site is Netherlands
 based , But The Real Location Is Being Hidden

Cookies
door Cookies - Nov 30, 2016 om 13:28
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Nee, geen ervaring mee. Als je met ideal hebt betaald, ben je dus gewoon je geld kwijt. Heb je met Paypal betaald, kun je het terug claimen.

N.B. De oude 007 is helaas ook niet meer zo'n goede spion als vroeger.;-))

tenormin
door tenormin Nov 30, 2016 om 13:31
16829 Antwoorden / 108 Vragen

Maar op de gegeven link van mij zou toch niemand iets kopen? Wat jij nu hebt gevonden: brrr... knap hoor.

Cookies
door Cookies Nov 30, 2016 om 13:47
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Reactie op 1e zin: Wedden van wel?!

tenormin
door tenormin Nov 30, 2016 om 14:40
16829 Antwoorden / 108 Vragen

Ja, maar als zelfs ik daar niets zou durven bestellen? Zegt toch wel veel? ;-)

akkerdistel
door akkerdistel - Nov 30, 2016 om 13:31
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Heb mij ook maar eens nuttig gemaakt en Mollie (die verzorgen de iDeal betalingen) op de hoogte gesteld, neem dan ook aan dat binnen nu en 10 minuten betalen via iDeal niet meer lukt.*

akkerdistel
door akkerdistel Nov 30, 2016 om 13:32
1790 Antwoorden / 3 Vragen

*inderdaad, sarcastisch.

Cookies
door Cookies Nov 30, 2016 om 13:34
13336 Antwoorden / 36 Vragen

@akkerdistel: Ik word over het verdere verloop hiervan, graag op de hoogte gesteld. Jee, wat formuleer ik dat toch weer netjes.;-))

akkerdistel
door akkerdistel Nov 30, 2016 om 13:41
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Haha, heel netjes. Zal u, en alle anderen hier, dan ook over het verloop hiervan uiteraard op de hoogte stellen, maar dat wordt echter niet meer vandaag.

peer007
door peer007 Nov 30, 2016 om 14:04
52 Antwoorden / 10 Vragen

Hallo,

Allemaal bedankt voor jullie inzet.
Was inderdaad een zeer stomme zet van me,
begrijp zelf nog niet, hoe ik zo dom kon zijn
computer niks aan de hand, ben goed beveiligd.
Was mij eerste keer, en hopelijk ook de laatste keer.
nou gaat ik maar weer eens een Elvis plaatje draaien.

Peer 007

akkerdistel
door akkerdistel Dec 1, 2016 om 17:17
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Tot nu geen reactie van Mollie.

diumenge
door diumenge - Nov 30, 2016 om 13:37
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Gelukkig geen ervaring mee. Overigens zou het best zou kunnen zijn dat de ontvangen mail geheel los staat van het bestelde (flut)product en dat u door het klikken op de link ook nog een malware-infectie hebt opgelopen (althans uw computer).

marita5
door marita5 - Nov 30, 2016 om 13:54
11512 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Peer007  ,

Deze site is niet betrouwbaar  , is op nederland gebaseerd , gevestigd in Panama , maar ook met een verwijzing naar de Ver. Staten  , de naam van de eigenaar is afgeschermd , klik op de rode regels .

http://www.scamadviser.com/check-website/optimaskpro.com

Lees hier ervaringen ,

https://uk.trustpilot.com/review/www.optimaskpro.com

Controleren of een site betrouwbaar is ,

https://www.consumentenbond.nl/online-kopen

https://www.consuwijzer.nl/shopscan/

Cookies
door Cookies Nov 30, 2016 om 14:01
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Link naar scamadvisor stond er al. In het rood zelfs!;-)

marita5
door marita5 Nov 30, 2016 om 14:03
11512 Antwoorden / 15 Vragen

Ja , en ? gevestigd in Panama , en verwijzing naar de Ver. Staten staat er niet bij .

Cookies
door Cookies Nov 30, 2016 om 14:13
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Jazeker staat dat er bij. Overigens is dat helemaal niet belangrijk, Panama, China, USA, UK enz.

marita5
door marita5 Nov 30, 2016 om 14:19
11512 Antwoorden / 15 Vragen

Ik ga er verder niet op door , het belangrijkste is dat Ts er iets aan heeft , de rest zegt mij niks .

peer007
door peer007 - Nov 30, 2016 om 14:09
52 Antwoorden / 10 Vragen

Hallo,  Allemaal bedankt voor jullie inzet.Was inderdaad een zeer stomme zet van me,begrijp zelf nog niet, hoe ik zo dom kon zijncomputer niks aan de hand, ben goed beveiligd.Was mij eerste keer, en hopelijk ook de laatste keer.nou gaat ik maar weer eens een Elvis plaatje draaien.Peer 007

tenormin
door tenormin Nov 30, 2016 om 14:44
16829 Antwoorden / 108 Vragen

Eindelijk weer eens iemand die antwoord geeft op de vraag. Dat heb je dan weer wel goed gedaan @peer007 (je zou eigenlijk James Bond als avatar moeten hebben met je nummer). ☺
Bedankt voor je terugkoppeling hoor.