be
door belushi Sep 28, 2016 om 20:30
Voeding & gezondheid

In hoeverre zijn jullie actief en betrouwbaar

[Edit internetredactie: Als u ergens boos over bent, kunt u mailen naar kassa@vara.nl. Dit forum is bedoeld om antwoord te krijgen op een consumentenvraag of om anderen met consumentenproblemen te helpen. Deze vraag wordt dan ook op 30-9-2016 gesloten.]

Medewerkers bij KASSA!!!
Eigenlijk niet eens alle medewerkers. Hoeveel mensen zitten te bufferen bij vragen noodkreten, van gewoon mensen. Wat kunnen jullie eigenlijk betekenen in deze samenleving, wie financieert jullie, wat doen jullie eigenlijk met mensen die terrecht tegen dingen aanlopen in deze samenleving die het dagtlicht niet kunnen vertragen. Of moet ik deze zinnen misschien gaan vertalen in een ABN outfit, zodat jullie mensen serieus gaan nemen. Het gaat over mensen toch, misschien vergis ik me, maar degene die dit leest is hopelijk nog steeds een mens.

2329 18 Rapporteer

Cookies
door Cookies - Sep 28, 2016 om 20:38
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Hier zijn geen medewerkers van Kassa aanwezig. Voor de rest begrijp ik geen bal van je vraag.

newmikey
door newmikey - Sep 28, 2016 om 20:40
830 Antwoorden / 0 Vragen

Als u medewerkers van Kassa zoekt dan kunt u beter een emailtje aan de redactie sturen. Dit is een openbaar forum waar burgers zoals u en ik berichten op plaatsen.

Cookies
door Cookies - Sep 28, 2016 om 20:51
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Sinds 2007 geregistreerd en 1e vraag. Lijkt me een trollen account.

tenormin
door tenormin Sep 29, 2016 om 21:56
16826 Antwoorden / 108 Vragen

Hoe kan "ze" dan 1953 zijn????

zoekster1
door zoekster1 - Sep 28, 2016 om 20:53
1583 Antwoorden / 3 Vragen

Wat bedoelt u met bufferen?

tijger1
door tijger1 Sep 28, 2016 om 20:57
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Wellicht : buffelen? Hard werken.

tijger1
door tijger1 - Sep 28, 2016 om 20:57
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Onze financiering is een groot geheim, dat gaan wij dus niet delen met de eerste de beste vragensteller. Voor zaken die het daglicht niet kunnen verdragen, adviseren wij een zonnebril, of eventueel het hoofd afwenden.

Het lijkt me leuk uw zinnen in een ABN outfit te zien. Overigens kan het best zijn dat sommigen van ons aliens zijn. Je weet maar nooit.

Cookies
door Cookies Sep 28, 2016 om 21:00
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Very nice!

tijger1
door tijger1 Sep 28, 2016 om 21:01
42060 Antwoorden / 21 Vragen

:-))

Cookies
door Cookies Sep 28, 2016 om 21:04
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Oeps, geen ABN. Excuus;-)

tijger1
door tijger1 Sep 28, 2016 om 21:05
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Dan maar een andere "outfit".:-))

tijger1
door tijger1 - Sep 28, 2016 om 21:05
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Nou was Belushi een komiek, bent u familie?

tenormin
door tenormin - Sep 28, 2016 om 21:17
16826 Antwoorden / 108 Vragen

Mevrouw/meneer Belushi,
Dit moet toch een (flauwe) grap vraag voorstellen, naar ik hoop. Zou inderdaad nog leuk zijn ook, betaald reageren/helpen om mensen te beantwoorden. U heeft dan kennelijk onder een grote steen geleefd, naar ik lees dat u zich in 2007 heeft aangemeld hier op de site (toen zeker even niets te doen), mensen die vragen op fora beantwoorden hebben alleen de intentie om, als er een vraag gesteld word, hem/haar proberen te helpen. Onbetaald uiteraard.
En ik denk ook, samen met @carola.83, dat u niet serieus kan zijn. Over outfits: dan ga ik persoonlijk liever in de kleur van onze KLM.

ha
door halex - Sep 28, 2016 om 22:07
1374 Antwoorden / 4 Vragen

Eigenlijk werkt het net zo als bij de Thunderbirds. Er zit een grote, doch geheime organisatie achter die ervoor zorgt dat forumleden verzorgd en betaald worden. En ik mag eigenlijk wel zeggen: in de watten gelegd en vorstelijk betaald worden. En, net als bij de Thunderbirds, zijn er ook sommige bedrijven die tegen een aanzienlijke tegemoetkoming even letterlijk aan de touwtjes mogen trekken van ons marionetten. Zo laten wij ons graag fêteren door Vodafoon, Veletwee, Kapé-en, Zigzo en diverse incassobureaus die weer verenigd zijn in de autoriteit bzk (binnen zonder kloppen).
Ik zou u graag meer willen vertellen over de werkwijze alhier, maar dat mag ik niet. Enkele collega's die tijdens feestjes wat te losloppig waren, zijn eerst geteleporteerd en daarna als trol weer teruggekomen op dit forum. Hen vindt u bij de X in onze kaartenbak. Maar beter gaat u daar niet naar op zoek, want hé, dit waren ook ooit eens mensen.

Ma
door Mat Matheij Sep 30, 2016 om 00:11
986 Antwoorden / 3 Vragen

Gaat het hier om forumleden programma of voelt u zich persoonlijk aangevallen? En is het door u genoemde programma niet een kinderserie. Eigenlijk omschrijft dat wel zoiets als mijn bijdrage als technisch ingelichte agent die door een kwaadaardig forum van buitenaardse proporties bij voortduring van feitelijkheden wordt terug geroepen?

Cookies
door Cookies - Sep 28, 2016 om 22:13
13336 Antwoorden / 36 Vragen

@@@: hebben jullie per 1/9 ook een 10% loonsverhoging gekregen? Nog even doorwerken en ik zit in dezelfde schaal als Matthijs.

gerbera
door gerbera Sep 28, 2016 om 22:19
7358 Antwoorden / 14 Vragen

Helaas nee, maar ik wordt per reactie betaald en dat kan aardig oplopen. Is ook weer afhankelijk van het aantal regels. Maar zit al aardig in de schaal van Rutte;-))

sjjoppy
door sjjoppy Sep 29, 2016 om 13:14
7180 Antwoorden / 3 Vragen

Morgen is mijn proefperiode om en kan daarna volop meedoen maar lees dat de zaak dan gesloten wordt.

tenormin
door tenormin Sep 29, 2016 om 21:58
16826 Antwoorden / 108 Vragen

@shoppie, maar ons salaris word dan ook gestopt. Net als dit Topic. Nou ja, Topic....

ja
door jackyh - Sep 28, 2016 om 22:16
953 Antwoorden / 4 Vragen

Waarom legt u niet uit wat er werkelijk aan de hand is. U bent ergens laaiend over dus een beetje uitleg is wel noodzakelijk. Sterkte.

tijger1
door tijger1 Sep 28, 2016 om 23:13
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Sterkte? Waarmee?

ja
door jackyh Sep 28, 2016 om 23:56
953 Antwoorden / 4 Vragen

Hij/Zij is zo kwaad en voelt zich zo machteloos en onbegrepen, dat hij/zij wel een zetje kan gebruiken. Daarom: Sterkte.

tenormin
door tenormin Sep 29, 2016 om 22:00
16826 Antwoorden / 108 Vragen

Welnee @jackyh, "onze freule" heeft geen stress hoor....

gerbera
door gerbera - Sep 28, 2016 om 22:22
7358 Antwoorden / 14 Vragen

In hoeverre zijn jullie actief en betrouwbaar

In hoeverre moeten wij deze vraag serieus nemen?

Ma
door Mat Matheij Sep 30, 2016 om 00:02
986 Antwoorden / 3 Vragen

De TS althans dat hoop ik bedoeld het programma Kassa!

me
door mein33 - Sep 28, 2016 om 22:25
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Ik ben hééééél actief, eigenlijk teveel activiteiten op één dag om allemaal te gaan benoemen.
Of ik betrouwbaar ben durf ik niet van mezelf te zeggen, maar wat verstaat u onder betrouwbaar.
Een medewerker van Kassa ben ik overigens niet en net als alle andere deelnemers op dit openbaar forum probeer ik zo af en toe, naar eer en geweten, iemand met zijn/haar probleem verder te helpen, al lukt dat niet altijd.
U hoeft  echt niet proberen om uw zinnen in het ABN op te schrijven, want dat leidt helemaal tot niets aangezien er nu al een aardige hoeveelheid missers in de tekst van uw topic zitten.
De meester van groep 1 zou u er een magere 6 voor geven.
Maar mogelijk kunt u eens duidelijk aangeven wat u nu precies het doel is van dit topic, maar als u bedoeld dat er wel eens iets onaardigs over iemand wordt geschreven dan zal dat best een reden hebben, zeer zeker als u bijv. het zoveelste alias van @1953 bent.

Een heel vriendelijke groet,  Mein33

Ma
door Mat Matheij Sep 30, 2016 om 00:01
986 Antwoorden / 3 Vragen

U bent bijzonder actief alsook gewaardeerd. Echter deze wederom te lange reactie doet het tegendeel vermoeden.

zoekster1
door zoekster1 - Sep 28, 2016 om 23:16
1583 Antwoorden / 3 Vragen

Dit is duidelijk niet  @1953. Die heeft een heel andere stijl van schrijven.

Cookies
door Cookies Sep 28, 2016 om 23:36
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Soms doet @1953 heel erg zijn best een andere schrijfstijl te gebruiken.  Lukt ook meestal maar erg kort.

tenormin
door tenormin Sep 29, 2016 om 16:41
16826 Antwoorden / 108 Vragen

't Is dat dit morgen gesloten zal zijn, maar als dit 1953 is eet ik mijn schoenzolen op (eet smakelijk). Ze schrijft n.l. werkelijk anders... niet zo "freule-achtig". ☼

zoekster1
door zoekster1 Sep 29, 2016 om 17:06
1583 Antwoorden / 3 Vragen

Zodra een 'nieuw' forumlid het heeft over experten, collegula en hbs met daarbij ingewikkelde zinnen die uiteindelijk nergens naartoe leiden, dan is het 1953.

tenormin
door tenormin Sep 29, 2016 om 22:02
16826 Antwoorden / 108 Vragen

Ja @zoekster, ik ben nooit haar woord "ambtenares" vergeten. Dat nimmer zal worden gebruikt. M/V zijn allen ambtenaren.

diumenge
door diumenge - Sep 28, 2016 om 23:33
11969 Antwoorden / 15 Vragen
Gerry1969
door Gerry1969 Sep 28, 2016 om 23:44
3449 Antwoorden / 25 Vragen

The man in black

ja
door jackyh Sep 28, 2016 om 23:58
953 Antwoorden / 4 Vragen

The Blues Brothers?

Cookies
door Cookies Sep 29, 2016 om 07:17
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Jim Belushi.

gerbera
door gerbera Sep 29, 2016 om 12:09
7358 Antwoorden / 14 Vragen

@1953 ?

tenormin
door tenormin Sep 29, 2016 om 16:42
16826 Antwoorden / 108 Vragen

Freule von Hi~er toet Ghünther..

Ma
door Mat Matheij Sep 30, 2016 om 00:12
986 Antwoorden / 3 Vragen

Niet overdrijven.

aurora1
door aurora1 - Sep 28, 2016 om 23:52
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Huh? Gaat het over mensen? Het gaat toch ook vaak over allerlei soorten dieren?
Het lijkt wel een Google vertaling.
Groeten van Victor Duncan.

marita5
door marita5 - Sep 29, 2016 om 08:33
11507 Antwoorden / 15 Vragen

@Belushi ,

Of moet ik deze zinnen misschien gaan vertalen in een ABN outfit,

Trek een outfit aan van OVG , betekenis Officier Van Gezondheid , is bij u niet het geval .
Bij u betekent het , Onnozele Vraag Gesteld .

costnix
door costnix - Sep 29, 2016 om 08:43
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Wij hebben bijbaantjes bij alle merken, die hier ooit zijn genoemd.

ha
door halex Sep 29, 2016 om 17:05
1374 Antwoorden / 4 Vragen

Helaas geldt dat voor mij niet meer. Ben er uitgetrapt door Vodofoon, ik legde 't er te dik bovenop. En viel door de mand.

zoekster1
door zoekster1 Sep 29, 2016 om 17:22
1583 Antwoorden / 3 Vragen

Dat is niet de echte reden. U schreef consequent Vodafoon ipv Vodafone. Dat heeft u de das omgedaan. Ik weet dat omdat ik daar werk en over de ontslagrondes ga.

ha
door halex Sep 29, 2016 om 21:46
1374 Antwoorden / 4 Vragen

Eén typefoutje is al genoeg voor een duurzaam verstoorde arbeidsrelatie? Wat een bedrijfffff....

tenormin
door tenormin Sep 29, 2016 om 22:05
16826 Antwoorden / 108 Vragen

FF lekker commentaar geven voordat er slotje op komt. En @zoekter, u bent veel te streng voor Halex!

tijger1
door tijger1 Sep 29, 2016 om 22:30
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@halex. En morgen staat u ook op straat bij Kapé-en. Dat komt ervan als u geen ABN- outfit draagt.

costnix
door costnix Sep 29, 2016 om 23:02
2874 Antwoorden / 1 Vragen

We zijn wel lekker aan het OT-en :-D

ha
door halex Sep 29, 2016 om 23:38
1374 Antwoorden / 4 Vragen

Ga morgen gelijk opslag vragen bij TeleNee! En een ABN-outfit, is dat rondlopen in een losjes gedrapeerde rood-wit-blauwe-vlag?

Ma
door Mat Matheij Sep 29, 2016 om 23:56
986 Antwoorden / 3 Vragen

Bijbaantjes? Sommiggen maken er een dagtaak van. Costwelwat. Mogelijk ook nog verkeerde spelling of zo.

costnix
door costnix Sep 30, 2016 om 07:45
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Vele bijbaantjes maken bijelkaar maken één dagtaak.

Ma
door Mat Matheij - Sep 29, 2016 om 23:52
986 Antwoorden / 3 Vragen

Wij de forumleden van Kassa! kunnen en dat meen ik in persoon zeggen dat juist hier geen sprake is van tevoren vastgesteld oordeel mening of wat dies meer zij. Er zijn wel meningsverschillen en die zijn soms niet gering. Maar hetgeen hier wordt gezegd of beweerd is in ieder (persoonlijk) geval wel gemeend. Het gaat hier bovendien om een druk bezocht consumentenforum van het gelijknamige programma.