pi
door piet237 Feb 9, 2015 om 10:41
Voeding & gezondheid

Life plus

zaterdag iemand bij mij geweest met life plus
de kosten hiervan zouden voor mij op 249,00 per maand uitkomen echter ik twijfel
deze mevrouw kon mensen die genezen waren van suikerziekte door gebruik van life plus
wat zijn jullie ervaringen met dit product??

39563 29 Rapporteer

who cares
door who cares - Feb 9, 2015 om 11:03
146 Antwoorden / 9 Vragen

Heb geen ervaring met life plus , maar ik kan je verzekeren als men zegt dat ze suikerziekte kan genezen ,dat dit nep is ,voorlopig is dit niet te genezen, dus niet natuurlijk niet doen.

sjjoppy
door sjjoppy - Feb 9, 2015 om 11:12
7182 Antwoorden / 3 Vragen

Aangeboren suikerziekte is niet te genezen, diabetes2 is een ander verhaal maar ik raad u aan daar geen life plus voor te kopen.
Vr.gr.

tijger1
door tijger1 - Feb 9, 2015 om 11:19
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Dat zijn nep verhaaltjes. Niet aan beginnen.

Als u voedingsadviezen nodig hebt ivm diabetes, vraag uw huisarts u dan door te verwijzen naar een diëtiste.

me
door mein33 - Feb 9, 2015 om 11:20
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Er is er maar één die hier "beter" van wordt, en dat is niet piet237.
U wordt er alleen maar slechter van, in financieel opzicht dan.
Laat u a.u.b. niet in de luren leggen en volg uw gevoel van wantrouwen.

edrick3
door edrick3 - Feb 9, 2015 om 11:23
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo piet237,

Trap daar dus niet in.
Dat geld kun je wel beter besteden.
Maak gebruik van de reguliere geneeskunst!

Suc6

Cookies
door Cookies - Feb 9, 2015 om 11:34
13336 Antwoorden / 36 Vragen

250,- euro per maand??????? En je overweegt werkelijk met die toko in zee te gaan? Oplichterij van de bovenste plank. Die voedingssupplementen helpen jou echt niet van je diabetes af, wel van de inhoud van je portemonnee. Voor voedingsadviezen ga je naar de diëtiste.

gerbera
door gerbera - Feb 9, 2015 om 11:47
7359 Antwoorden / 14 Vragen

Ik ken mensen die door die pillen kunnen vliegen, maar als u mij vraagt ze aan te wijzen moet ik u helaas teleurstellen. M.a.w. voor gezondheidszaken gaat men naar een arts, en met € 250,- per maand kun je veel leuke dingen doen.

pi
door piet237 - Feb 9, 2015 om 11:53
3 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=piet237 schreef op maandag 9 feb 2015, 10:41]zaterdag iemand bij mij geweest met life plus
de kosten hiervan zouden voor mij op 249,00 per maand uitkomen echter ik twijfel
deze mevrouw kon mensen die genezen waren van suikerziekte door gebruik van life plus
wat zijn jullie ervaringen met dit product??
ik heb geen suiker

pi
door piet237 - Feb 9, 2015 om 11:56
3 Antwoorden / 1 Vragen

even terugkomen op mijn bericht ik heb geen suikerziekte maar wel een grote operatie gehad aan de buik!
deze voedingsstoffen zouden ervoor kunnen zorgen voor een herstel van mijn wonden binnen 3 maanden alwaar ik nu ruim 1 jaar mee bezig ben met de doktoren

Cookies
door Cookies - Feb 9, 2015 om 11:58
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Of je nou wel of geen suiker hebt, het is en blijft ordinaire geldklopperij! Je hoeft ons natuurlijk niet te geloven, dus leg het eens voor aan je huisarts.

edrick3
door edrick3 - Feb 9, 2015 om 12:01
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@piet237,

Hoop voor je dat je spoedig hersteld.
Die voedingssupplementen zullen het genezingsproces heus niet versnellen.
Houd het maar bij de adviezen van je behandelend arts!

tijger1
door tijger1 - Feb 9, 2015 om 12:08
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Uiteraard helpt goede voeding bij het herstel van uw lichaam, maar dat haalt u niet uit die dure potjes van Life.

tenormin
door tenormin - Feb 9, 2015 om 12:38
16826 Antwoorden / 108 Vragen

@piet237, Als u rijk bent en de €250,00 per maand gemakkelijk kan missen (dus weggooien), wat let u. Zelf behoor ik tot de gelukkigen die, na jaren en jaren van een strak dieet van Diabetes 2 is afgekomen. Dit dieet, speciaal door diëtiste voor mij gemaakt heeft niet alleen de diabetes doen verdwijnen maar ook cholesterol is daardoor naar veel betere waarden gegaan. Het kost verrekt veel moeite, geef toe dat een potje pillen makkelijker klinkt, maar effect zal men er niet van hebben. Alleen de Life Plus mensen hebben er financiële baat bij. En bij dat dieet zat zowaar dat ik gewoon iedere week een gebakje mocht eten! ?

mahadma
door mahadma - Feb 9, 2015 om 12:49
11537 Antwoorden / 51 Vragen

Dit is nu HET voorbeeld van een charlatan, die graag zijn eigen zakken vult ten koste van ...........

Hopelijk heeft u niet getekend.

me
door mein33 - Feb 9, 2015 om 13:20
5658 Antwoorden / 28 Vragen

[quote=piet237 schreef op maandag 9 feb 2015, 11:56]
deze voedingsstoffen zouden ervoor kunnen zorgen voor een herstel van mijn wonden binnen 3 maanden

@piet237,

Dit valt onder de categorie: veel beloven weinig geven doet veel g....n in vreugde leven.
Maar u bent toch niet zo gek om de onbewezen wonderen die dit voedingssupplementen op uw gezondheid zou hebben te geloven.
Als het echt zo'n fantastisch product zou zijn en de werking zou werkelijk bewezen zijn, dan had uw reguliere arts of specialist u dit allang voorgeschreven.

an
door andré bakker Feb 3, 2016 om 21:03
2 Antwoorden / Vragen

De gemiddelde arts heeft 2 lessen over voeding gehad in z'n opleiding.
p.s. een vriendin van me is huisarts en zij is de gene die dit zegt.
Vraag het u huisarts eens!

holpen
door holpen - Feb 10, 2015 om 08:58
1416 Antwoorden / 0 Vragen

Voedingssupplementen zijn geen geneesmiddelen. Als een verkoper aan uw deur beweert dat ze wel degelijk geneeskrachtige werking hebben, dan liegt deze dat hij/zij barst.

Het enige waar dit soort middelen goed voor zijn, is voor de portemonnee van de fabrikant/handelaar. Ze doen niks, helpen nergens voor en kunnen in sommige gevallen zelfs leiden tot hele rare klachten. Niet onbekend zijn de vitaminepreparaten, waardoor mensen opeens een overdosis aan bepaalde vitaminen (of andere stoffen) binnenkrijgen, die niet goed door het lichaam kunnen worden verwerkt. Gevolg: vage klachten als spierkramp, zweten, hoofdpijn; het komt allemaal voor.

Persoonlijk begrijp ik niet dat dit soort middeltjes nog steeds verkocht mogen worden. Het is oplichting van de vuilste categorie.

Voor die wonden zul je toch echt bij een arts moeten zijn. Wellicht met je arts eens overleggen of je niet doorverwezen kunt worden naar iemand die nog wat meer gespecialiseerd is? Misschien een second opinion zien te regelen?

Maar ga nooit in zee met dit soort geldwolven die er geen been in zien om via jouw aandoening hun zakken te vullen.

sjjoppy
door sjjoppy - Feb 10, 2015 om 11:09
7182 Antwoorden / 3 Vragen

U zou ook dit eens door kunnen nemen.

De genezing van wonden wordt door talloze factoren beïnvloed. De snelheid waarmee een wond geneest, is afhankelijk van de algemene lichamelijke toestand van de patiënt en de specifieke gevolgen daarvan. Daarbij wordt een onderscheid gemaakt tussen lokale en systemische verstorende factoren. Deze dienen zoveel mogelijk met behulp van passende maatregelen geëlimineerd te worden om het genezingsproces van de chronische ulceratie te bevorderen.

KLIK

aurora1
door aurora1 - Feb 11, 2015 om 00:55
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Naast dat ik het volledig met eens ben met de gegeven reacties, dus niet doen, weggegooid geld, vraag ik me eigenlijk af hoe deze mevrouw bij u beland is. Ook vanwege wat ik op de (een) site van Life Plus lees, nl dat mensen hun eigen bedrijf voor deze producten kunnen starten en er een bonussysteem lijkt te zijn voor degenen die dat doen alsmede degenen die hen "sponsoren". Je zou haast gaan denken aan een pyramidesysteem. Lees eens: klik hier en klik dan ook op het blauwe plaatje onderaan.
Als dat het geval is dan ontvangt deze mevrouw waarschijnlijk een bonus als ze u producten verkoopt en de hoogte van die bonus zal vermoedelijk samenhangen met de hoeveelheid producten die ze aan u (of aan wie dan ook) verkoopt.

door 1953 - Feb 11, 2015 om 03:10
3725 Antwoorden / 95 Vragen

U hoeft niet in sprookjes, in dit geval het sprookje kwakzalverij met ..., te geloven en houdt u uw € 249,00 in uw buidel of op uw bankrekening.

Gezond verstand, wilskracht van u eigen om een gezond voedingspatroon, al dan niet met behulp van een diëtist(e) of een lifestylecoach, te hanteren: suikerarm, zoutarm en vetarm! Als u resultaat ziet binnen een week, dan motiveert u dat enorm om mee door te gaan. Bij sommige mensen zit het tussen de oortjes.

pi
door piet237 - Feb 11, 2015 om 03:12
3 Antwoorden / 1 Vragen

volgens mij is het een pyramidespel/verkoop je eigen bedrijfje beginnen en zo bonuspunten vergaren klinkt zo mooi allemaal
de verhaaltjes van ik verdien nu ruim 9000 per maand
ik heb over life plus een brief ingestuurd naar de consumentenbond kijken welk antwoord ik krijg
weet wel als ik zelf 5 personen zou werven kreeg ik 2 euro korting brachten die vijf personen ieder vijf personen binnen kreeg ik 4 euro korting maar je bent verplicht elke maand voor minimaal 65 euro te bestellen
reken de winst maar uit!

me
door mein33 - Feb 11, 2015 om 11:54
5658 Antwoorden / 28 Vragen

[quote=piet237 schreef op woensdag 11 feb 2015, 03:12]volgens mij is het een pyramidespel/verkoop je eigen bedrijfje beginnen en zo bonuspunten vergaren klinkt zo mooi allemaal
de verhaaltjes van ik verdien nu ruim 9000 per maand
ik heb over life plus een brief ingestuurd naar de consumentenbond kijken welk antwoord ik krijg
weet wel als ik zelf 5 personen zou werven kreeg ik 2 euro korting brachten die vijf personen ieder vijf personen binnen kreeg ik 4 euro korting maar je bent verplicht elke maand voor minimaal 65 euro te bestellen
reken de winst maar uit!

@piet237,

U wist blijkbaar al dat er iets niet klopte met de wijze waarop dit product wordt aangeboden, alleen twijfelde u er nog aan of het product ook daadwerkelijk zou werken.
Gelukkig zijn uw ogen nu geheel geopend en trapt u er echt niet meer in.

mahadma
door mahadma - Apr 14, 2015 om 01:42
11537 Antwoorden / 51 Vragen

Dit lijkt mij pyramide verkoop. Flauw hoor om je daarvoor aan te melden. Mijn advies aan de lezers? NIEI instinken.

mm
door mmvalstar@caiway.nl - Jan 23, 2016 om 19:27
1 Antwoorden / Vragen

Ja Ik heb er zeer positieve ervaring mee. Mijn chronische vermoeidheid is niet meet actief.
Maar ik heb geen suikerziekte. Van andere hoorde ik dat je waardes verbeterde en dat in sommige gevallen je zelf niet meer hoef te spuiten.

costnix
door costnix Jan 23, 2016 om 22:19
2874 Antwoorden / 1 Vragen

U werkt zeker voor deze lieden :-(

hutch
door hutch - Jan 23, 2016 om 19:39
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Ik weet niet wat 'Life Plus' is, niet anders dan dat ik via Google zou kunnen uitzoeken, maar wat ik wel weet is dat u, aan zekerheid grenzende waarschijnlijk, gewoon belazerd wordt. Trap er niet in!!

Als u er wel ingelooft..... of eigenlijk beter gezegd: wilt geloven, dan moet u dat geld maar weg gooien. Maar kom dan later hier niet terug om u beklag te doen.

M.a.w. gebruik uw gezonde verstand en laat u niet belazeren door personen die allerlei onzin uitkramen om er zelf financieel beter van te worden.
Je reinste verkooppraat!!

an
door andré bakker - Feb 3, 2016 om 19:21
2 Antwoorden / Vragen

Er worden zeer goede resultaten behaald met het verbeteren/genezen van diabetes 2 d.m.v. voeding.

Bijna iedereen in onze maatschappij is "ondervoed".

d.w.z. we krijgen door de afname van de kwaliteit van ons voedsel niet de benodigde voedingstoffen, vitamines ,mineralen, vezels etc. binnen.

Ook heeft slechte omgang met ons spijsverteringssysteem er vaak voor gezorgd dat onze vertering en dus opname niet meer goed functioneert, (bv antibiotica gebruik).

Dit is een grote oorzaak voor een groot gedeelte van onze problemen.

Door deze tekorten aan te vullen kunnen veel problemen opgelost of verbeterd worden.

Dit kan d.m.v supplementen.

Lifeplus maakt de meest hoogwaardige supplementen die er te op de markt te krijgen zijn , en dat is door veel onafhankelijk onderzoek aangetoond.

Lifeplus heeft het patent op Phytozyme Base.

(PhytoZyme Basis is de gepatenteerde productbasis voor de persing van micronutriënten. Het is zogezegd het 'deeg' waarin de ingrediënten opgenomen zijn. Deze plantaardige enzym-basis zorgt voor een ongewoon hoge bio beschikbaarheid (tot 100 %) en werkt tevens sterk ontstekingsremmend. Ze bevat een soort 'sleutel' om het celmembraan te openen waardoor de opname van de vitamines en mineralen veel makkelijker en efficiënter wordt. Dit is een van de geheimen van het extreem goede effect van de producten.)

Ik ben via vrienden in aanraking gekomen met LifePlus en was super sceptisch.
Ik heb dit bedrijf binnenstebuiten gekeerd en onderzocht naar de addertjes in het gras, maar............ik vind ze niet!!

Niet qua gezondheid en niet ethisch .

Zowel persoonlijk als in mijn directe omgeving heb ik nu erg goede resultaten met de producten van lifeplus, en kan er alleen maar positief over zijn.

Cookies
door Cookies Feb 3, 2016 om 20:56
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Shit, foutje! Reclame praatjes geef ik natuurlijk geen plus! En schapen blaten, jij blaat, dus moet je wel een schaap zijn.

an
door andré bakker Feb 3, 2016 om 21:22
2 Antwoorden / Vragen

Oh ja, er mogen natuurlijk geen positieve dingen gezegd worden, dan is het meteen reclame.
Deze meneer/mevrouw vroeg om mensen MET ervaring.
Dat zijn dus goede of negatieve ervaringen.
Ik heb erg goede en kan deze onderbouwen en ben eerlijk in deze.
Ik lees niet één negatieve ervaring over dit berijf, alleen maar dingen die men geloofd te weten.
Ik noem ongeinformeerdheid en onderbuikreacties inderdaad blaten omdat niemand met medische of ethishe argumenten komt.
Daarmee wil ik niet iedereen een schaap noemen trouwens, maar het is zo wel erg makkelijk met z'n allen over de dam te springen.

tenormin
door tenormin - Feb 3, 2016 om 19:49
16826 Antwoorden / 108 Vragen

@André Bakker, heel fijn dat u er baat bij heeft. En u hoeft ook niet aan "klantenwerving" te doen? Dat is mooi hoor. Dus gelukkig heeft Life Plus in ieder geval 1 gelukkige afnemer.

an
door andré bakker Feb 3, 2016 om 20:58
2 Antwoorden / Vragen

Er werd gevraagd naar ervaringen met het product, en dat heb ik dus.
Bijna iedereen reageerd alleen maar uit een ongefundeerd buikgevoel over iets waar ze dus niets van af weten.
Ik snap dat best wel hoor!
Vandaar mijn uitleg over mijn eigen ervaringen.
Iedereen moet mooi doen wat hij/zij zelf wil.
Maar informeer je eerlijk en baseer daarop je mening/beslissingen.

Cookies
door Cookies Feb 3, 2016 om 21:10
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Ja, een jaar geleden werd naar ervaringen gevraagd! Speciaal aangemeld om dit topic even te uppen en die rommel te promoten.

an
door andré bakker Feb 3, 2016 om 21:31
2 Antwoorden / Vragen

Oh dat wist ik niet dat deze post al eenjaar oud was!
Dat moet u me dan maar geloven.
Ik ben hier wel de enige die met z'n echte naam durft op te treden.
En nee , ik promoot hier niets, ik wilde oprecht iemand eerlijk informeren.
Ik ben de mensen die mij hiermee geattendeerd hebben nog steeds dankbaar.
Maar ja.......

tenormin
door tenormin Feb 3, 2016 om 22:17
16826 Antwoorden / 108 Vragen

Ach, dat u als enige met uw echte naam durft op te treden zegt natuurlijk helemaal niets, heer Bakker. Hoeveel A. Bakker(s) telt Nederland? Ik denk enorm veel.

an
door andré bakker - Feb 3, 2016 om 20:16
2 Antwoorden / Vragen

Informeer u eerst voor u begint te blaten over iets waarover u niet over geïnformeerd bent.
Als u dan 'up to date' bent, leven we in een vrij land en moet u dat vooral doen, en mensen voor de grote boze wolf waarschuwen.
Piramidespelen zijn illegaal in Nederland en het LifePlus verdien model wint de ene na de andere ethische prijs.
Ik ben als gebruiker begonnen nadat veel mensen in mijn omgeving er super veel baat bij hadden.
Via hun AANBEVELINGS verdienmodel heb zelf heb mijn producten al gerefinancierd en mijn vrouw die na jarenlange darmproblemen en er nu van af is verdient er zo'n 500€ per maand mee. Ik heb nooit een cent geïnvesteerd!
Buiten NL is Lifeplus al jarenlang een renomeerd merk, en bestaat al meer dan 50 jaar.
Deze stofwisselkuur is trouwens helemaal niet door Lifeplus gemaakt, maar is al meer dan 60 jaar oud, en wordt alleen met de producten van L+ aangevuld en daarmee verbeterd.
Ik heb vrienden die jaren lang met bv gewichtsproblemen aan het jojo'en waren , en nu na deze kuur mooi op hun streefgewicht blijven.

p.s ik wil hiemee niemand werven!!!!! maar informeer u zelf!

reflecs
door reflecs - Feb 3, 2016 om 20:37
1859 Antwoorden / 4 Vragen

andré bakker schrijft:

an
door andré bakker - 03 Feb 2016 om 20:16
Antwoorden / Vragen
Informeer u eerst voor u begint te blaten over iets waarover u niet over geïnformeerd bent.

Ga vooral zo door...

an
door andré bakker Feb 3, 2016 om 20:48
2 Antwoorden / Vragen

Er werd gevraagd naar mensen met ervaring met het product! En dat heb ik wel, u niet geloof ik! Een gezond leven verder.

tenormin
door tenormin - Feb 3, 2016 om 21:05
16826 Antwoorden / 108 Vragen

@Andre Bakker, het is heel fijn voor U dat U, en Uw vrouw e.a. er zoveel baat bij hebben. En er ook nog eens een zakcentje daarmee kunnen verdienen. Dat U mijn schrijven als "blaten" omschrijft: ik ben  geen schaap! Dat ik sceptisch ben: dat staat mij dan weer vrij, toch? Goede gezondheid verder gewenst.

an
door andré bakker Feb 3, 2016 om 21:12
2 Antwoorden / Vragen

Sorry, mijn oprechte excuus voor het blaten! Ik wilde u geen schaap noemen.
Scepsis is het beste wat men in dit soort situaties kan hebben!
Ben ik ook!
Maar veel mensen informeren zich niet en rennen als schapen achter ongefundeerd geschreeuw aan.
Dit gebeurd aan beide zijden van deze medaille.
Daarom eerst onderzoeken, dan een mening hebben, dan vooral waarschuwen als het nodig is.

een fijne avond