hp
door hpsluiter Feb 27, 2017 om 12:03
Voeding & gezondheid

Lifeplus

Ik heb onlangs een zakje van Lifeplus voedings supplementen programma gekocht van rond de 70 euro. Het mooie verhaal daarbij is dat door de intensieve landbouw vrijwel al ons groente gedegenereerd is tot soms slechts 30% van de oorspronkelijke natuurlijke voedingswaarde. Om dit te compenseren moet je dagelijks een schep van dat groentepoeder (zo noem k het maar even) nemen door een smoothie of shake...daarin zitten dan meer dan 50 gezonde natuurlijke stoffen zodat je toch voldoende voedingsstoffen binnenkrijgt. Verder belooft Lifeplus dan dat je meer energie krijgt, allerlei allergische reacties als sneeuw voor de zon verdwijnen enz. Een medewerkster vroeg mij pas om ook een soort van vertegenwoordiger hiervan te worden. Verdienmodellen laten zien dat je met een paar jaar dan financieel onafhankelijk kan worden en je normale baan op kunt geven enz. Ik ben sceptisch over dit hele verhaal maar weet niet of dat terecht is. Is er onafhankelijk bewezen dat dit soort supplementen nodig zijn? Of is het gewoon een prachtige (pnder een wetenschappelijke dekmantel) lucratieve business van wat angstzaaiers? Wat weet u hiervan? Daily-Lift is ok zoiets. Ik hoop dat u me verder kunt helpen. Vr.gr. H.P. Sluiter

84374 22 Rapporteer

Po
door Pontiac - Feb 27, 2017 om 12:11
131 Antwoorden / 5 Vragen

Hallo , U mag uw euro's ook overmaken op onze rekening dan sturen wij u een potje met lucht uit de Andes toe.

fa
door familyman Feb 27, 2017 om 12:15
888 Antwoorden / 1 Vragen

Zullen wij dan partners worden, 50/50 basis?

Po
door Pontiac Feb 27, 2017 om 12:51
131 Antwoorden / 5 Vragen

Alleen als U de potjes vult ;-)    (Aldaar)

fa
door familyman Feb 27, 2017 om 14:46
888 Antwoorden / 1 Vragen

Prima deal, kom je ze wel persoonlijk afhalen?  (aldaar!)

Po
door Pontiac Feb 27, 2017 om 16:03
131 Antwoorden / 5 Vragen

Tuuuuuuuuuuuurlijk.

fa
door familyman - Feb 27, 2017 om 12:14
888 Antwoorden / 1 Vragen

Dit is het voorbeeld van wat ik een pyramideverkoop noem. Je moet vaak een bepaald bedrag/aantal goederen afnemen bij jou "aanbieder" en die spullen mag je dan weer slijten aan je vrienden, kennissen en familie. Dit kost je dus je vrienden, kennissen en familie, want overal waar je komt ga je natuurlijk "verkopen" en je wordt op korte of lange termijn "de paria" op feestjes enzo en eindigt alleen thuis. Ik zou er niet aan beginnen. Die leuke verhalen van "financieel onafhankelijk" zet ik mijn twijfels bij. Is die "medewerkster" al financieel onafhankelijk? Nee. Of is dit een reclamepraatje om deze site te vervuilen?

tijger1
door tijger1 - Feb 27, 2017 om 12:15
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ik wil ook wel mijn bankrekeningnummer beschikbaar stellen. In mijn tuin groeit iets heel speciaals, wat alle andere zaken kan vervangen. Dus als u eerst € 100,00 overmaakt, stuur ik u dat op en hoeft u zich nergens zorgen meer over te maken.

tenormin
door tenormin Feb 27, 2017 om 13:00
16823 Antwoorden / 108 Vragen

Veel te weinig, hoe duurder hoe beter, toch? -;)

tijger1
door tijger1 Feb 27, 2017 om 13:03
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ja, maar dat is maar voor één week. Daarna verplicht abonnement voor 10 jaar, zonder opzeggingsmogelijkheid en alleen voor de leverancier de mogelijkheid tussentijds de prijs te verhogen.
Prima voorwaarden toch?:-))

hansje klein
door hansje klein - Feb 27, 2017 om 12:26
3037 Antwoorden / 62 Vragen

Mooi verhaal ...

Helaas is er géén keurmerk, géén bewijs en zolang dit wetenschappelijk niet als waarheid kan worden aangetoond, raken hiervoor gevoelige mensen steeds geïnteresseerd en doet het verhaaltje van 'meeverdienen' tot verdere actie voeren.

Klaarblijkelijk bent u gevoelig hiervoor, gaat echter gelukkig niet blindelings tot actie over, maar laat u nog eens onafhankelijk duidelijk uitleggen, dat er leuke verhaaltjes, sprookjes en bedriegers bestaan. Ongevoelige partijen, die altijd nog 'slachtoffers' over de (rode) streep weten te trekken en een véél te grote worst voor hun neus houden, zijn er mogelijk zèlf ooit slachtoffer van geworden en zien hun droom van een 'gezonde' en zelfstandige excistentie in rook opgaan.

TIP: Koop verse groente dáár, waar ze als vers worden aangeboden en u zult niets tekort komen. Het bedriegen van mensen uit uw omgeving gaat echter wèl tot een chronisch tekort leiden ... een langdurig tekort aan vertrouwen in u!

marita5
door marita5 - Feb 27, 2017 om 12:47
11505 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo HpSluiter ,

Verder belooft Lifeplus dan dat je meer energie krijgt, allerlei allergische reacties als sneeuw voor de zon verdwijnen enz

U krijgt meer energie als u uw portemonnee dicht houd , dan ziet u uw geld niet verdwijnen als sneeuw voor de zon .

Mensen zijn geweldig , vooral nieuwsgierige mensen , wij denken dat zij nog weleens de beste van allemaal kunnen zijn , dat is hun motto .
M.a.w mensen die er intrappen en er in geloven .

Lees dit ,  klik op de rode regel ( klik ook benedenaan op het blauwe plaatje )

https://uk.lifeplus.com/nl-nl/web-section/your-lp-business

mamamama
door mamamama - Feb 27, 2017 om 12:59
67 Antwoorden / 7 Vragen

HP SLuiter,

Wat denkt u nou zelf? Luister naar je instinct!
Als iets te mooi is om waar te zijn.....doe het dan niet. En denk bij jezelf:"dan was het echt al eerder uitgevonden"!
En waarom colportage, dat heeft een goed produkt niet nodig, die verkoopt zichzelf.

Er hangt een luchtje aan, ik zou zeggen, stink er maar niet in!!

ki
door kim huizinga May 18, 2017 om 21:59
3 Antwoorden / Vragen

Geen enkel product verkoopt zichzelf

li
door livelife - Feb 27, 2017 om 13:07
2 Antwoorden / Vragen

Scepsis is altijd op zijn plaats, maar in dit geval wil ik toch een paar kanttekeningen maken. Zelf ben ik jarenlang geplaagd door pijnlijk eczeem in gezicht en over hele lichaam, geen dermatoloog kon het verhelpen. Na 6 weken gebruiken van enkele Lifeplus supplementen was ik er van af. Nu, ruim een jaar later is het nog steeds niet teruggekeerd. Bovendien is het 'piramide'systeem dat Lifeplus hanteert anders dan bijvoorbeeld Herbalife. Als je je verhaal doorvertelt aan anderen, en die willen iets bestellen, gaat dat direct bij Lifeplus, niet via de 'tussenpersoon', er bestaat dus zeker geen verplichting om af te nemen en door te verkopen. Wel ontvangt de 'tussenpersoon' een premie over het verkochtte. Veel mensen die ik persoonlijk ken hebben opmerkelijke resultaten behaald, op het gebied van allerlei kwalen en gewichtsverlies. Helaas, net als bij homeopathie, mogen er geen garanties gegeven worden, alleen ervaringen gedeeld, en die verschillen van persoon tot persoon.

fa
door familyman Feb 27, 2017 om 14:37
888 Antwoorden / 1 Vragen

Bovendien is het 'piramide'systeem dat Lifeplus hanteert.     Dus toch een pyramide systeem. Adviesje? Als u van uw geld, vrienden en leuke leventje afwil, een vervelende naam krijgt, vooral doen! en beslist geen reclame maken hier.

Gerry1969
door Gerry1969 Feb 27, 2017 om 14:44
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Grappig dat u zich vandaag aanmeld om dit met ons te delen, klinkt als SPAM!

li
door livelife Feb 27, 2017 om 15:19
2 Antwoorden / Vragen

Een positiever geluid gebaseerd op een echte ervaring mag dus niet? Reclame maken doe ik niet, maar ik respecteer wel de mening van een ieder die weet waar hij over praat. Ik zie hier verder bij de reacties tot nu toe niemand die ook een ervaring (positief of negatief) deelt. Ik spreek alleen voor mezelf. En heb me inderdaad aangemeld omdat ik hier iets over te zeggen heb, wat nog niet door anderen is verwoord.  Homeopathie wordt ook door velen als kwakzalverij aan de kant geschoven, terwijl de gevestigde farmaceutische industrie (die waar het grote geld heen gaat, en die nieuwe ontwikkelingen tegenhoudt) juist vaak niet met een oplossing kan komen. Maar het staat een ieder vrij om zich met big pharma geneesmiddelen te laten behandelen, en de ogen te sluiten voor andere, natuurlijke, oplosssingen

Cookies
door Cookies Feb 27, 2017 om 15:27
13336 Antwoorden / 36 Vragen

@livelife: dan zit je toch verdomd bewust negatieve berichtgeving in de gaten te houden, dus kom bij mij niet aan met je z.g. positieve ervaring.

costnix
door costnix - Feb 27, 2017 om 14:27
2874 Antwoorden / 1 Vragen

U kunt natuurlijk ook een volkstuintje beginnen. Zelf geteelde groeten en fruit en u krijgt ook nog een hoop beweging er bij.

gerbera
door gerbera Feb 27, 2017 om 15:54
7358 Antwoorden / 14 Vragen

Daar is bij ons inmiddels een wachttijd van 5 jaar;-))

costnix
door costnix Feb 27, 2017 om 16:45
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Dan maar gewoon in de eigen tuin, als dat van de geeente/huurbaas mag.
Maar groente/fruit uit eigen (volks)tuin is veel lekkerder :-D

Gerry1969
door Gerry1969 - Feb 27, 2017 om 14:43
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Grappig, volgens u is 70% van de voedingsstoffen verdwenen, maar mensen worden steeds ouder en ouder, zonder supplementen welteverstaan.
Er zijn maar een paar nuttige en wetenschappelijk bewezen supplementen, deze krijgt u veelal op advies van een (huis) arts.
Dus met die aanvulling van u wordt ik 135 jaar? Mag ik vriendelijk bedanken.

Oh ja als ik pyramides wil zien ga ik met mijn geld naar Egypte toe.

ki
door kim huizinga May 18, 2017 om 21:58
3 Antwoorden / Vragen

Er zijn ook steeds meer mensen die kampen met gezondheidsklachten. In leeftijd worden we ouder in kwaliteits jaren is er niks veranderd

fl
door flyingfrance - Feb 27, 2017 om 15:22
62 Antwoorden / 0 Vragen

Dit heet pyramide verkoop  bovenin in de keten worden ze heel rijk maar u niet !

edrick3
door edrick3 - Feb 27, 2017 om 15:25
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Nog steeds de sprookjesleeftijd niet voorbij?
Zou er maar niet in trappen.

gerbera
door gerbera - Feb 27, 2017 om 15:34
7358 Antwoorden / 14 Vragen

oor de intensieve landbouw vrijwel al ons groente gedegenereerd is tot soms slechts 30% van de oorspronkelijke natuurlijke voedingswaarde.
U gelooft nog in sprookjes, die intensiefe landbouw is een hype waar dus sommige in trappen en veel geld aan uitgeven.
Er zouden, volgens hen, dan heel veel mensen met te weinig voedingsstoffen in hun lichaam rondlopen op deze aardkloot.
lucratieve business van wat angstzaaiers?
U geeft zelf het antwoordt al.
Maar reken maar, die angstzaaiers lachen zich rot om mensen zoals u want lachen.....das pas gezond.

hansje klein
door hansje klein - Feb 27, 2017 om 15:51
3037 Antwoorden / 62 Vragen

Een positief bericht is inderdaad tegenwoordig al gelijk een verdachte mededeling of SPAM ...

Er zijn mensen die klachten hebben die terug te voeren zijn naar een mineraal- of een vitamine-tekort. Vaststellen kan een (huis-)arts dit door een standaard onderzoek. Het tekort wordt dan op recept aangevuld met pilletjes, poeders en drankjes en ... wanneer alles goed gaat, onder verdere begeleiding. tot en met het weer afzetten van het aanvullende middel.

@livelife heeft mogelijk géén baat gehad met medicijnen of geen (goede) raad van de (huis-)arts gekregen?

Cookies
door Cookies - Feb 27, 2017 om 17:42
13336 Antwoorden / 36 Vragen

......Dus met die aanvulling van u wordt ik 135 jaar?.....

Ben je helemaal besodem**terd! Beetje 70 jaar uit de toch al bijna lege AOW pot graaien!

ki
door kim huizinga - May 18, 2017 om 21:55
3 Antwoorden / Vragen

Overal zijn mensen die voor en tegen zijn. Wat jammer is dat mensen vaak roepen en een mening hebben zonder zich erin te verdiepen.

ik ben toevallig een van de mensen die enorm goed geholpen is door deze producten. Mij is ook nooit beweerd dat ze beloven dat dingen helpen, maar de ervaringen zijn er wel goed mee. Ik kok vanwege mijn reuma bijna niet meer lopen, ook had ik het prikkelbare darmsyndroom en psoriasis op mijn hoofdhuid. Ik ben van al deze klachten af.

ook weet ik dat ze bij Lifeplus een ander systeem handhaven dan sommige mensen hier beschrijven, bij Lifeplus investeer he biets, moet je niets en looo je geen risico

costnix
door costnix May 18, 2017 om 22:29
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Ik heb goede ervaring met Haarlemmer olie ;-)

ki
door kim huizinga - May 18, 2017 om 21:57
3 Antwoorden / Vragen

Ps. lifeplus heeft trouwens geen zakjes, dus het verhaal van u klopt al niet. Ik gebruik namelijk hetzelfde product en dat wordt niet ik een zak geleverd

costnix
door costnix May 18, 2017 om 22:33
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Het maakt niet uit in welke verpakking het zit. Het is gewoon rotzooi!

ki
door kim huizinga - May 18, 2017 om 22:01
3 Antwoorden / Vragen

Ik sprak laatst een boerin, vanuit de overheid worden er eisen gelegd op de productie van groente en fruit. Een maximale kweektijd en hoeveelheid vitamine en mineralen. Dit om de prijzen laag te houden, maar de hoeveelheid voedingstoffen die er vroeger in zat zit er niet meer in. Alles moet steeds sneller en goedkoper gekweekt worden

costnix
door costnix May 18, 2017 om 22:31
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Blijkbaar helpt het spul niet bij Morbus Parlando Cervicalis Posterior Chronica Gravis!

newmikey
door newmikey May 19, 2017 om 08:20
830 Antwoorden / 0 Vragen

Costnix: je haalt me de woorden uit de mond!

tijger1
door tijger1 - May 18, 2017 om 22:04
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@kim.

Goed dan zit die nepzooi in een potje, of flesje, maar dan heeft het een andere naam en wel Haarlemmer olie, goed voor al uw kwaaltjes. Nog meer kwakzalf gedoe.

En omdat het eten nu zo slecht is, worden de mensen hoouit een jaar of veertig en strijken dan het vaantje. Maar met uw potje of flesje halen ze de zestig wel.:-((

Ki
door Kim1977 - May 31, 2017 om 14:10
1 Antwoorden / Vragen

Beste HP Sluiter, ben zelf ook gebruiker van Lifeplus en het heeft mij ontzettend geholpen. Het is zeker geen piramide, je hoeft namelijk niet te investeren. Het enige wat ze willen is dat je minimaal de Daily gebruikt.. meer niet.. Als je dat toch al doet dan maakt het niet uit toch? Het bedrijf werkt met de zogehete MLM (Multi level marketing) wat goed kan werken als je het slim aanpakt.

Ben er zelf niet goed in hahaha en wilde geen consulent worden, maar heb wel baat bij het product en denk niet dat het onzin is. Menig diëtistes hebben er naar gekeken ( voordat ik ermee startte wilde ik ook meer weten, artsen krijgen tijdens de opleiding 10% mee over vitamines etc,diëtistes krijgen er heel veel over in hun opleiding) en hun bevindingen waren dat de opbouw klopt en zelfs beter is dan menig andere multivitamines..

Ze hebben ook een 30 dagen niet goed geld terug actie dus als het na 2-3 weken niet bevalt kun je het resterende terug sturen en krijg je je geld terug.. Je zit ook niet aan een contract vast of abonnement.. wil je stoppen dat kan dat met 2 minuten geregeld worden.

Ik zie er geen kwaad in.. ben zelf zeer kritisch en synisch maar tot nu toe is dit product het enige wat me heeft geholpen. :-)

audb
door audb - May 31, 2017 om 14:21
1668 Antwoorden / 5 Vragen

"Het mooie verhaal daarbij is dat door de intensieve landbouw vrijwel al ons groente gedegenereerd is tot soms slechts 30% "

Goh hee dat scheeld een hoop transsport kosten.
Om maar meteen duidelijk te zijn het is geld verdiennen aan mensen met een laag IQ.

Supplementen zijn namelijk bedoeld voor mensen met een (zeer) lage weerstand en wordt dan door een arts voor geschreven.

En wetenschappelijk bewezen? 10 man roeppen dat het helpt en de andere 100 worden gewoon geschrapt het is het zelfde als bij een webshop die alleen goede kritieken plaast noem deze maar vida-xl enzovoort.

Wel zijn stoffen zoals magnesium goed voor de bot opbouw maar als je gewoon gezond en gevarieert eet , veel beweegd dan is dat ook niet direct noodzakelijk.

costnix
door costnix May 31, 2017 om 14:48
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Met alleen magnesium is er geen botopbouw. Daarvoor is calcium nodig.

Mi
door Mirreke72 - Jun 26, 2017 om 14:27
1 Antwoorden / Vragen

Ik ben er ook tegenaangelopen omdat een kennis van mij 30 kilo was afgevallen. Ik ben al jaaaaren bezig met afvallen en dacht zelfs dat het tussen mijn oren zat. Ik was inmiddels meer dan 1,5 jaar gezond aan het eten en ik kwam niet meer aan maar viel ook niet af. Wel was ik enorm moe, had ik last van een chronische candida, ik had last van pijn in mijn heup, rug en knie ik voelde me down en angstig. Er was echter niks in mijn leven wat dit allemaal kon verklaren. Ik zag deze kennis afvallen en gezonder worden dus ik heb de stoute schoenen aangetrokken en ben gaan vragen wat het is wat zij deed. Ze heeft het me uitgelegd en het is geen wondermiddel!!! Het zijn alleen maar vitaminen en mineralen die wij blijkbaar tekort komen waardoor ons imuunsyteem niet meer kan doen wat het moet doen. Na twee weken (en je mag het binnen 30 dagen terugsturen dan krijg je je geld terug) was ik van het grootste gedeelte van de klachten af. Ik ben ook met het lijndeel begonnen ik was in 8 weken 13,4 kilo kwijt. Ik heb er voor mijn gevoel echter weinig tot geen moeite voor gedaan terwijl ik echt maar max 700kcal per dag mocht eten. Wat voor mij het enorme verschil maakt is dat ik geen stem meer in mijn hoofd heb die zegt: ik MOET iets hebben. Ik stond namelijk zelfs na het eten voor de koelkast te kijken wat ik nog kon pakken. Ook toen ik al meer dan 1,5 jaar suikervrij was. Dus wondermiddel of niet ik ben er meer dan blij mee. Normaal wanneer ik op gewicht ben dan ben ik er weer helemaal klaar mee en kan ik niet meer aan afvallen denken. Ik ben nu 4 weken in mijn stabilisatie en ik zou zo weer opnieuw kunnen beginnen. Het zoontje van mijn vriendin (12 jaar) gebruikt ook een van de producten en is nu (na twee maanden) zo goed als van zijn allergieen af. En mijn partner die al jaren kampt met zware migraines is van 3 aanvallen per dag nu terug naar 4 in afgelopen maand. En ja ik denk dat een volkstuin dit ook kan! Maar dan moet je wel heeeeel goed uitzoeken wat je van wat allemaal nodig hebt. Dit is iets wat ik ooit nog wil maar voorlopig helpt dit mij meer dan ik ooit heb durven dromen. Ik zou er alleen wel een goede begeleider bij zoeken omdat niemand je kan voorschrijven wat je precies moet nemen en iedere persoon is anders. Binnen Carelife (komt uit Duitsland) is er een hele groep ervaringsdeskundigen die hun ervaringen delen om zo samen met mensen te kunnen kijken wat zou kunnen werken. En daarnaast is het ook aan te raden wanneer je medicijnen gebruikt of lichamelijke problemen hebt je ook je huisarts in te schakelen en te vertellen waar je mee bezig bent en je daar ook te laten begeleiden.

Gr
door Grunn1 Jun 26, 2017 om 14:51
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Echt waar? Ik was afgelopen weekend in de Efteling en ben ook in de sprookjestuin geweest. Het kan dus echt een vliegend tapijt, heb er 2 gekocht. Nog liefhebbers voor een vliegend tapijt? Is goedkoper dan een auto en geen last van files.

ge
door gerardvantol - Jun 26, 2017 om 15:01
57 Antwoorden / 2 Vragen

Er is hierbij maar een partij die er beter van wordt en dat is niet de gebruiker.