Vragen over Voeding & Gezondheid

rebek
rebek - Nov 26, 2018 om 22:54
Voeding & gezondheid
ALDI Duurdere Notenmelange

April dit jaar(2018) kocht ik 2 exact dezelfde nootjes. De kassa sloeg 2 verschillende prijzen aan. Waarom? Andere barcode. En nu is hij nog duurder en proef je flouwe noten bijna zonder zout terwijl de wikkel nog uniek is.

Wie heeft hier nog meer ervaring mee? Lees meer

R81
R81 - Jan 6, 2018 om 18:31
Voeding & gezondheid

Motion Free

Iemand bekend met motion free? Zou o.a. moeten helpen bij rugpijn en gezwollen benen. Iemand beken met dit "Wonder middel?" Lees meer

Lidl_ira
Lidl_ira - Nov 26, 2018 om 20:31
Voeding & gezondheid
Mag dit in de oven

schaal van arcopal Lees meer

hmpf
hmpf - Jun 3, 2014 om 14:17
Voeding & gezondheid

Revitive - Iemand ervaring mee..?

Beste lezers,

Er wordt reclame gemaakt door Joop Zoetemelk voor een Revitive (€300,-).
Stroomstootjes zouden de bloedsomloop bevorderen en zware benen en dikke enkels verlichten.
Is het wat, zo'n Revitive..?

Graag hoor ik uw bevindingen.
Groeten van Helen Lees meer

ma
mason - Jul 27, 2011 om 14:19
Voeding & gezondheid

kalknagels wat helpt echt?

Peter Hendriks schreef n vernietigend artikel over de werkzaamheid van Nailner. Mijn vraag: welk middel helpt om kalknagels te bestrijden/genezen ?
Ik gebruik sinds 2 maanden Mycosan, kan nog niet zeggen of het verbetert Lees meer

gallito
gallito - Oct 19, 2010 om 20:48
Voeding & gezondheid

Zijn medicijnen na de houdbaarheidsdatum echt niet meer te gebruiken?

Ik vraag me af waarom medicijnen niet meer te gebruiken zijn na de houdbaarheidsdatum. Is dit een consumententruc of verliest de medicatie echt haar kracht.

Ik kan me niet voorstellen dat gedraaide pillen en capsules hun werking verliezen na een bepaalde datum.
Is dit eigenlijk wel eens getest?
Jodium b.v. gaat toch jaren mee ondanks de datum?
En zijn er ook gevallen be ... Lees meer

pietvis
pietvis - Oct 12, 2015 om 22:28
Voeding & gezondheid

Matje in de buikwand

N.a.v. bekkenbodemmatjes het volgende:
Niet alleen b.b.matjes veroorzaken na verloop van tijd grote problemen. Bij mij is 8 jaar geleden een grote mat (30 cm) in de spieren van de buikwand geplaatst wegens een grote littekenbreuk tengevolge van div. buikoperaties. Ik krijg steeds meer pijn, volgens experts wegens verlies van rekbaarheid en verharding van de mat. Mijn vraag is of Kassa in verv ... Lees meer

ve
verwijderd - Jan 9, 2004 om 21:17
Voeding & gezondheid

schoonmaak of natuurazijn bij kleding?

Voor het kleurbehoud wordt aangeraden azijn in het voorwas of wasverzachter bakje vd wasmach te doen 'is ook nog goed voor de machine' moet ik dan schoonmaak of natuurazijn gebruiken? Weet iemand het verschil?? Lees meer

Inizio
Inizio - Jan 17, 2017 om 18:02
Voeding & gezondheid

Hoelang kan ik eieren bewaren?

Hoi,

Hoelang kan ik eieren bewaren? Ik heb nu eieren in de koelkast staan met datum 13/01...
Bedankt alvast!

Groetjes,
Deesazter Lees meer

po
postduiven - Nov 24, 2004 om 13:32
Voeding & gezondheid

nachtbril

ik heb gemerkt dat naarmate ik ouder wordt slechter begin te zien in het donker ,ook met auto rijden

Nu is er ook een nacht bril op de markt en mijn vraag is is dit een positiefe aanschaf om beter te zien en wat zijn daar van de kosten en kunnen die ook verhaald worden  ?

Henk W

Lees meer

Wil je een vraag stellen? Of heb je de kennis om anderen te helpen?

Consumenten helpen elkaar. Doe mee en meld je aan!

Registreer

Hoe werkt Vraag & Beantwoord?

Lees onze spelregels