Hc
door Hc.B Dec 5, 2016 om 14:56
Voeding & gezondheid

Refund actie Oral-B

Goedenmiddag,

Ik heb een probleem met Oral-B ivm het niet nakomen van hun verplichting om mij 2 x €20,00 uit te betalen.
Wat blijkt,ik ben echt de enigste niet,op facebook pagina van Oral-B zijn vele klachten van mensen die ook al tijden zitten te wachten op hun geld.
Oral-B is de hoofdverantwoordelijke want ik koop een product van Oral-B,maar Oral-B verschuilt zich achter High Co Date,wat dit ook moge zijn.
Het emailadres oral@highco.be is het emailadres waar men terecht kan met indienen refund en/of klachten.
Wel op klachten via facebook word wel gereageerd maar evt toezeggingen niets.
Nu is mijn vraag of verzoek kan Kassa ook iets betekenen voor de mensen die door Oral-B zo worden behandeld,we praten over 20,00 ; 40,00 of 60,00 euro.
Heb gisteren(4-12-2016)een pittig schrijven op de facebookpagina van Oral-B gezet en zoals echte helden zich gedragen was het vanmorgen verwijderd.
Oral-B moet zijn eigen verantwoording nemen en niet afschuiven,Mijn gelof in de Kerstman of Sinterklaas is vele malen groter als mijn geloof in Oral-B of hun groete baas P&G.
Oral-B gedraagt zich als een schijnheilige,alles toezeggen en niets nakomen.
Voor mij nooit en never een Oral-B product weer.

Alvast bedankt voor reacties enz,Henk

2446 3 Rapporteer

ph
door philip36 - Dec 5, 2016 om 15:09
2275 Antwoorden / 4 Vragen

Denk dat u de refund niet via het email adres kunt indienen.
Door onderstaande link weet u meteen wie High Co Data is.
Zie  https://action.highco-data.be/WebAct_oralb-genius-2016/form?c=be_nl&lang=be_nl

edrick3
door edrick3 - Dec 5, 2016 om 15:51
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Als je het refund formulier met de juiste gegevens hebt ingevuld zal het allemaal best in orde komen.
Maar vaak worden nogal eens de fevraagde gegevens niet of niet juist opgegeven.

Klacht: www.klachtenkompas.nl en www.klacht.nl

Als je je vraag aan Kassa kwijt wilt dan moet je niet hier (op dit forum) zijn, maar onderaan deze pagina onder Service op 'Contact' klikken.

Hc
door Hc.B - Dec 28, 2016 om 15:59
5 Antwoorden / 3 Vragen

Het is uiteindelijk allemaal wel voor elkaar gekomen,maar daar moest wel wat gebeuren.
Men is gewoon bij Oral-B en action.highco-data gewoon giganties doof en zeer slechtziend.
Ik kreeg vanuit action.highco-data telkens de vraag dat ik mijn gegevens opnieuw moest toesturen want ze hadden niets van mij.
Dit terwijl ik een bevestiging had ontvangen dat alles in orde was en binnen 6 weken het geld zou worden gestort.
Ik doe het liefs alles schriftelijk ivm bewijsstukken want door een telefoon zegt de ene persoon JA en later een andere NIETS van WAAR.
Uiteindelijk toch maar gebeld en zelfs nu ook weer werd er ontkent dat er niets van mij en onze zoon bekend was.
Toen heb ik nogmaals hun bevestigings email voor gelezen met verzenddata en tijd en nog werd alles ontkend.
Toen vroeg ze om de postcode van mij en van onze zoon en waarrempel we zaten tot hun verbazing zelf wel in het systeem.
Men wist niet hoe rap men telefonisch met de bevestiging kwam om alle 2 uit tebetalen,heb daarop meteen gezegd dat ik hierover een schriftelijke bevestiging wilde en trouwens ook gekregen.
Heb mijn gal wel even gespuit over de manier van handelen bij zowel Oral-B als action.highco-data en dat er vele klachten waren omtrent de uitbetaling van een refund-actie.
Mijn ervaring is wel dat ik nooit meer een product koop van Oral-B of een product action.highco-data  is bij betrokken.
Ze doen hun werk absoluut ver onder de maat en verdienen volgens de Radar regel een ijskoude doche en dan ook werkelijk ijskoud.

tijger1
door tijger1 Dec 28, 2016 om 16:05
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Voor douches bent u hier aan het verkeerde adres.