di
door diesel0104 Jan 24, 2015 om 00:13
Voeding & gezondheid

Shernalis permanente make up, vakantieveiling

Ik heb onlangs bij vakantieveilingen een bon gekocht van shernalis in Lelystad voor permanente make up.

Nu kom ik daar en komt deze mevrouw al 10 minuten later binnen. Vervolgens wordt er staand herhaaldelijk verteld dat er nog van alles aan kosten bij komen. Totaal had deze mevrouw het over 110 euro wat er bij de eerste behandeling bij komt en dan nog de kosten van een nabehandeling. Er werd mij o.a. Een adviesgesprek van 50€ verplicht terwijl bij mij op de bon het als optioneel staat net als de na behandeling.
De nabehandeling kost nog eens 75€. Wat overigens ook als optioneel staat.
Totaal zouden er 185€ extra aan kosten bij komen, waar ik zowel schriftelijk als mondeling niet van te voren van op de hoogte ben gesteld.
Kosten die volgens de voucher optioneel zijn.

Ik geef aan dat dit niet zo vermeld staat bij vakantieveiling. Ik krijg vervolgens te horen van deze mevrouw dat ze voor mijn bod toch geen permanente make up zet vandaag niet en nooit. Deze mevrouw geeft aan dat mijn bod veel te laag was hiervoor.

Ik krijg dus niet wat er op de bon staat. Maar mijn geld heb ik niet retour gekregen. Nu kom ik thuis en zoek bij vakantieveilingen of waar ik mijn klacht kan in dienen. Daar wordt vermeld dat ik bij de aanbieder van het product mijn klacht moet doorgeven. Nu wil ik graag anderen waarschuwen dat je dus niet krijgt wat er bij de advertentie van Shernalis in Lelystad staat.

Maar vervolgens weet ik niet wie nu verantwoordelijk is over het teruggeven van mijn gemaakte kosten. Zowieso het geld van het bieden, dan nog de administratiekosten van vakantieveilingen en mijn verbruikte benzinekosten voor het heen en weer rijden voor niks.

Bij wie moet ik nu volgens jullie het geld terug halen?

Hoe dan ook wil ik mijn geld terug, is het vakantieveiling omdat ze niet controleren of er ook datgene wordt gedaan als vermeld staat bij de aanbieder (onder de advertenties staat altijd een vermelding van notaris of bij aanbieder zelf?

Alvast bedankt en hoop ik dat iemand mij verder kan helpen.
Dat ik hiermee ook anderen op andere gedachten kan brengen, of dat ieder goed nadenkt of het verstandig is vooraf te betalen voor iets wat je nog niet ontvangen hebt.

6173 10 Rapporteer

mahadma
door mahadma - Jan 24, 2015 om 11:11
11537 Antwoorden / 51 Vragen

Bij wie moet ik nu volgens jullie het geld terug halen?

Met een veiling krijg je gewoon je geld nooit terug. Gekocht = Gekocht

valerius-2
door valerius-2 - Jan 24, 2015 om 12:58
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Voortaan eerst weten wat en bij met wie u in zee gaat. Niet zomaar hier gaan instappen zonder precies weet wat de gevolgen zijn.

aurora1
door aurora1 - Jan 24, 2015 om 13:23
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Op de site van Shernalis lees ik dit klik hier.
U had dit inderdaad van tevoren kunnen uitzoeken.
Wat heeft u betaald via de veiling?

me
door mevr.s - Feb 7, 2015 om 22:28
1 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi ik heb precies hetzelfde mee gemaakt mijn wenkbrauwen zijn bijna genezen maar ben bang dat ik eerder littekens heb en ook de extra kosten al betaald:(

tijger1
door tijger1 - Feb 7, 2015 om 23:01
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Waarom kopen jullie niet gewoon bij het bedraf wat iets asnbiedt? Als dat achterlijke gedoe met vakantieveilingen.

es
door estefaniamaria - Feb 16, 2015 om 21:55
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ik ben vanmiddag bij Shernalis Beauty in Lelystad geweest nadat ik op vakantieveilingen een voucher had gewonnen voor permanente make up (zou gaan om wenkbrauwen inkleuren). Ze vonden het ten eerste al raar dat ik persoonlijk een afspraak kwam maken inplaats van via internet. Daarna werden mij allemaal kosten aangesmeerd als verplicht terwijl het op de voucher als optioneel stond. Het ging om 100 euro extra voor de styling/vorm tekenen en de nabehandeling. Daarnaast moest ik zelf via mijn huisarts een verdovend goedje halen en er een half uur van te voren opsmeren.. Ik vond het allemaal erg onprofessioneel. Toen heb ik besloten om toch een afspraak te maken en erbij gezegd dat ik het niet zeker wist. Opeens kwam er een mevrouw de ruimte binnen lopen waar ik mijn gegevens aan het invullen was, dat ze zeer ontevreden was met het resultaat van haar getatoeëerde wenkbrauwen. Toen begon ik mij zorgen te maken! Ik ben naar huis gegaan en heb er nog goed over nagedacht. Ik besloot vakantieveilingen zelf te bellen en heb mijn verhaal toen voorgelegd. Die zouden de adverteerder een mail sturen over de afspraken in de advertentie die niet nageleefd zouden worden en, ik zou binnen 7 dagen een antwoord hebben van vakantieveilingen zelf. Ik vond 7 dagen te lang en heb de adverteerder zelf telefonisch benadert en een afspraak gemaakt voor de volgende dag om een gesprek aan te gaan en om te kijken voor een oplossing. 5 Minuten later werd ik terug gebeld en werd er grof tegen mij geschreeuwd en gesproken!! Gewoon erg asociaal!!! Nadat mevrouw tegen mij schreeuwde en ik gelukkig nog netjes kon blijven heb ik vakantieveilingen nogmaals gebeld en weer mijn verhaal voorgelegd en verteld dat ik zelf telefonisch contact heb opgenomen met die mevrouw voor een oplossing maar dat dat dus erg moeilijk ging met zo'n hysterisch asociaal persoon. Vakantieveilingen zou direct een oplossing zoeken en zo snel mogelijk weer contact met mij opnemen. Dat telefoontje wacht ik nu dus af.

jo
door jolien_228 - Sep 28, 2015 om 12:51
2 Antwoorden / 0 Vragen

begin september gegaan voor de eyeliner en ook hiervoor extra kosten voor nabehandeling betaald, vind ik op zich niet zo erg want uit ervaring weet ik dat het minder mooi is zonder nabehandeling. afgelopen zaterdag de nabehandeling gedaan en gevraagd of ze mijn oude permanente wenkbrauwen ook gelijk weer kon bijwerken tegen nabehandelingskosten, ik ga deze week met vakantie dus dan zou ik er weer tip top uit zien. Geen probleem.
Er ging zaterdag dus van alles fout, tijd liep erg uit, ik lag al bijna een uur met mijn ogen dicht met verdovingscrème op mijn ogen, en toen ging ze mijn wenkbrauwen harsen, viel er een klodder in mijn ooghoek op mijn ooglid, erg heet en gelijk paniek want ik zat er niet op te wachten om zonder wimpers te vertrekken...na een half uur pulken met olie was het toch verwijderd en een dus toch enkele wimpertje weg. Mijn ooglid was dus al dermate geïrriteerd daardoor en de verdoving allang uitgewerkt, het was erg pijnlijk! nu 2 dagen verder heb ik mijn ogen zo opgezwollen dat ik niet eens de deur uit durf... donderdag ga ik met vakantie en hoop dat de zwellingen dan wel weg zijn....
Ik ben hier samen met mijn vriendin geweest en zij heeft 2 verschillende wenkbrauwen, er is zaterdag wel een correctie gedaan maar zij durft nu echt niet meer naar haar terug en gaat haar wenkbrauwen laten bijwerken bij een professionelere salon.
jammer dat ik hier geen foto kan plaatsen van hoe mijn ogen er nu uit zien...

di
door diesel0104 - Sep 28, 2015 om 13:48
1 Antwoorden / 1 Vragen

Ik ben zo blij dat ik het niet door gezet heb toen. Ik hoor nu akelige verhalen. Wat ik wel zorgelijk vind is dat Vakantieveiling deze mevrouw niet aanpakt maar dus ook niet verwijderd van hun pagina. Vakantieveiling neemt daar niet hun verantwoordelijkheid in. Geld krijg je van deze mevrouw niet terug. Ook na nogmaals contact gezocht te hebben, je krijgt je geld niet terug. Ik hoop met mijn verhaal andere. Te waarschuwen voor de oplichtster! Ik had toen niet goed uitgezocht waar ik het beste naar toe kan, ik hoop dat anderen dat wel doen en zo uitkomen bij mijn verhaal. Inmiddels heb ik ergens anders laten doen zonder tussenpersoon als vakantieveiling. Ik ben super tevreden.
En nu hoop ik dat vakantieveiling na meerdere verhalen deze mevrouw aanpakt of in iedergeval haar eraf haalt met adverteren zodat ze niemand kan oplichten of zoals ik bij andere leest asociaal doet of verminkt.

jo
door jolien_228 - Sep 28, 2015 om 13:56
2 Antwoorden / 0 Vragen

ik ben ondertussen via de mail een klacht aan het indienen omtrent de voucher van Shernalis, ik doe er een foto bij van hoe ik er nu na 2 dagen uit zie, en verwijs ze naar kassa...
1 wenkbrauw is gewoon aan het ontsteken dus ga ik vandaag maar flink koelen en honing erop smeren om verdere ontsteking tegen te gaan...

se
door seline korput - Dec 7, 2015 om 15:07
1 Antwoorden / Vragen

helaas ben ik achter het zelfde gekomen. wat er in de bon staat is niet wat je krijgt