Je
door JenniferC010 17 feb. 2017 om 16:24
Voeding & gezondheid

Slimfruit

Ik heb vorig jaar juni een pakket besteld bij Slimfruit. Zij stuurden mij in september een aanmaning dat ik 109 euro moest betalen. Ik heb  met hen contact gehad dat ik eerst herinneringen wilde zien die zij mij zouden hebben gestuurd. Nu 5 maanden later heb ik nog niets gehad maar ik heb het wel betaald. Hoe kan ik dit nog terug krijgen want ik kreeg het nogal benauwd doordat het was aangemeld bij een incassobureau.
Graag hoor ik van jullie

516 7 Rapporteer
door tijger1 - 17 feb. 2017 om 16:25
32138 Antwoorden / 15 Vragen
0

Natuurlijk krijgt u dat niet terug.

door tenormin - 17 feb. 2017 om 16:33
12808 Antwoorden / 72 Vragen
1

Type voor 'de lol' eens op Google: Slimfruit en problemen . Al wat je leest zijn vragen op deze KASSA site met antwoorden. Ben je vast enige dagen mee bezig. U bent het zoveelste slachtoffer van Slimfruit.

fa
door familyman - 17 feb. 2017 om 16:35
888 Antwoorden / 1 Vragen
0

Net zo zeker als we in NL de beloofde € 1000 euro niet gekregen hebben uit Den Haag krijgt u € 109 NIET terug. Iedereen in NL kan een incassoburo beginnen, maar meer als brieven schrijven en bluffen en dreigen kunnen ze niet. Klagen over hun slechte naam heeft geen zin, dat weten ze al dat ze die hebben.

door edrick3 - 17 feb. 2017 om 16:38
24372 Antwoorden / 80 Vragen
1

Tja, eerst betalen en dan info gaan vragen .....
Jammer, maar dat geld ben je kwijt.
Niet meer verder betalen!!

door diumenge - 17 feb. 2017 om 17:02
8855 Antwoorden / 11 Vragen
1

Dat geld bent u kwijt. De pondjes niet, atlhans niet dankzij slimfruit.

door sira - 17 feb. 2017 om 20:29
128 Antwoorden / 16 Vragen
0

U had nooit moeten betalen!!!

Altijd eerst op Google zoeken of advies vragen.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ma
Marcella2017 - 13 jul. 2017 om 16:54
Vrije tijd & tuin

Opschorten lidmaatschap fit for free wegens enkelbreuk geweigerd

Vorig jaar heb ik een volledig abonnement afgesloten voor mij en mijn 14 jarige dochter. Als minderjarige mag je alleen onder begeleiding van een volwassense mee.Ik heb in 1 keer het hele bedrag betaald. Nu brak ik mijn enkel en met een brief van de chirurg waarin stond dat ik een half jaar niets kon belasten heb ik gevraagd of ze mijn lidmaatschap konden opschorten. Mooi niet dus. Meer ervaringen ... Lees meer

altijdgeluk - 21 jul. 2017 om 19:38
Geldzaken & recht

Mag een winkel de geboortedatum vragen?

Voor bestelling van € 12 bij bonprix moet ook de geboortedatum ingevuld worden! Volgens de klantenservice doen ze dit "om fraude te voorkomen". 

JUIST om fraude met mijn gegevens te voorkomen, wil ik mijn geboortedatum niet aan Jan en alleman meedelen. En zal ik de enige zijn??
Hoe kunnen we onze privacy beschermen zonder valse data in te vullen?
Is er geen wet die deze in ... Lees meer

be
bergklip - 6 sep. 2016 om 21:22
Winkels & webshops

WISH

Graag wil ik weten of er mensen zijn die al eens iets hebben besteld bij Wish (online winkel).
Ze verkopen van alles voor belachelijk lage prijzen en daarom vertrouw ik het niet helemaal.
Wie kan mij iets vertellen over deze site. Lees meer