Je
door JenniferC010 17 feb. 2017 om 16:24
Voeding & gezondheid

Slimfruit

Ik heb vorig jaar juni een pakket besteld bij Slimfruit. Zij stuurden mij in september een aanmaning dat ik 109 euro moest betalen. Ik heb  met hen contact gehad dat ik eerst herinneringen wilde zien die zij mij zouden hebben gestuurd. Nu 5 maanden later heb ik nog niets gehad maar ik heb het wel betaald. Hoe kan ik dit nog terug krijgen want ik kreeg het nogal benauwd doordat het was aangemeld bij een incassobureau.
Graag hoor ik van jullie

414 7 Rapporteer
door tijger1 - 17 feb. 2017 om 16:25
31087 Antwoorden / 15 Vragen
0

Natuurlijk krijgt u dat niet terug.

door tenormin - 17 feb. 2017 om 16:33
12655 Antwoorden / 72 Vragen
1

Type voor 'de lol' eens op Google: Slimfruit en problemen . Al wat je leest zijn vragen op deze KASSA site met antwoorden. Ben je vast enige dagen mee bezig. U bent het zoveelste slachtoffer van Slimfruit.

fa
door familyman - 17 feb. 2017 om 16:35
650 Antwoorden / Vragen
0

Net zo zeker als we in NL de beloofde € 1000 euro niet gekregen hebben uit Den Haag krijgt u € 109 NIET terug. Iedereen in NL kan een incassoburo beginnen, maar meer als brieven schrijven en bluffen en dreigen kunnen ze niet. Klagen over hun slechte naam heeft geen zin, dat weten ze al dat ze die hebben.

door edrick3 - 17 feb. 2017 om 16:38
23861 Antwoorden / 79 Vragen
1

Tja, eerst betalen en dan info gaan vragen .....
Jammer, maar dat geld ben je kwijt.
Niet meer verder betalen!!

door diumenge - 17 feb. 2017 om 17:02
8627 Antwoorden / 11 Vragen
1

Dat geld bent u kwijt. De pondjes niet, atlhans niet dankzij slimfruit.

door sira - 17 feb. 2017 om 20:29
120 Antwoorden / 16 Vragen
0

U had nooit moeten betalen!!!

Altijd eerst op Google zoeken of advies vragen.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

betgemeline5 - 22 apr. 2017 om 21:02
Computers & telefonie

Wie is de afzender in postvak IN?

Sinds enkele weken kan ik de afzender van een mail in mijn postvak IN
 alléén lezen als ik het leesvenster open.
Ik heb al van alles geprobeerd, maar bij elk binnekomend bericht staat
 in het postvak IN alléén mijn eigen account!
Of ik  aan of van aanklik, niets helpt.
 Wie helpt mij?  Groet, Eline
Outlook 2003, Windows 7 Lees meer

bl
blakarosoe - 23 apr. 2017 om 09:36
Geldzaken & recht

Sociaal.nl

LS,

Ik heb een goeie kennis die in de schuldsanering zit. Zijn dossier is overgenomen door sociaal.nl. Wat ik vreemd vind is dat elke maand een mailtje gestuurd moet worden van de bedragen die betaald moeten worden. De huurtoeslag en zorgtoeslag werd nog op de rekening van mijn kennis gestort. Het heeft enige tijd geduurd voordat hij dat geregeld had. Intussen heeft hij online het reken ... Lees meer

Ch
Chantalbuistepluis - 23 apr. 2017 om 11:11
Winkels & webshops

Filmspeler.nl niet bereikbaar

Nadat wij binnen de gestelde termijn ons pakket hebben gestuurd. Krijgen wij TOCH van afterpay steeds rekeningen en aanmaningen. Afterpay zegt geen contact met jullie te kunnen krijgen waardoor ons pakket nog niet is afgemeld.

We hebben bewijs van opsturen reacties op de vele mail zou fijn zijn. Een goed telefoonnummer ook. Afterpay is hier nu mee bezig. Lees meer