Si
door Simpey Feb 6, 2016 om 18:36
Voeding & gezondheid

Toch zwanger na sterilisatie man

Mijn man is ruim 10 jaar geleden gesteriliseerd toch ben ik nu al ruim 7 dagen over tijd. Zou ik toch zwanger kunnen zijn?
ik ben nooit te laat met menstrueren dus dit is erg vreemd. En nee ik ben niet vreemd gegaan. Als ik zwanger ben is het echt van mijn man. Overigens geeft de zwangerschapstest negatief aan. Ik moet binnenkort een echo laten maken maar ik ben wel heel erg bezorgd. Ook omdat ik links onder in mijn buik een verdikking voel. Pijn doet het niet maar ik ben wel misselijk, opgezette buik, dus zwanger zou kunnen. Ik hoop alleen niet dat het om een tumor gaat. Maar goed ik draaf denk ik door, iemand hier ervaring mee,

37357 10 Rapporteer

getty
door getty - Feb 6, 2016 om 18:38
4179 Antwoorden / 10 Vragen

Wij kunnen hier op een consumentenforum natuurlijk niets mee. Ik wens u sterkte en hoop dat u snel een verklaring voor uw klachten vindt.

emcede
door emcede - Feb 6, 2016 om 18:40
959 Antwoorden / 4 Vragen

7dagen overtijd en al een verdikking in de buik? Dacht 't niet.... Als je je zo ongerust maakt zou ik maandag maar direct naar de huisarts gaan. Van 'zwanger' naar 'tumor' is voor jou blijkbaar een kleine stap, dus begin bij die huisarts.

tijger1
door tijger1 - Feb 6, 2016 om 18:41
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Zwanger kan altijd, desnoods onbevlekte ontvangenis. Ik zou maar even met de dokter overleggen over uw gedachten.

Cookies
door Cookies - Feb 6, 2016 om 18:51
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Je kan best een verdikking voelen, maar dat heeft dan echt niks te maken met een zwangerschap. Bij 7 dagen overtijd is van verdikking geen sprake. Afhankelijk van de manier waar op je man gesteriliseerd is, kan herstel van zaadleider wel voor komen. Nog een paar dagen geduld en je weet het.

tenormin
door tenormin - Feb 6, 2016 om 18:53
16816 Antwoorden / 108 Vragen

Ik zou de zwangerschapstest maar geloven, en dan Maandag met gezwinde spoed naar de huisarts. "Wij" kunnen hier geen diagnose stellen! U haalt zich nu van alles in het hoofd en dat helpt natuurlijk niet om wat te kalmeren. Schrijft u dit nu echt op een forum omdat u uw man niet "durft in te lichten" over uw (ik denk onterechte) vermoeden? Beterschap, hoor.

Cookies
door Cookies - Feb 6, 2016 om 18:57
13336 Antwoorden / 36 Vragen
zoekster1
door zoekster1 - Feb 6, 2016 om 19:45
1583 Antwoorden / 3 Vragen

Misschien bent u wel in de overgang aan het komen. Sommige vrouwen komen heel jong al in de overgang.

sw
door swat1500 - Feb 7, 2016 om 01:07
3763 Antwoorden / 0 Vragen

Soms kunnen doorgeknipte zaadleiders spontaan weer aan elkaar groeien. Echter 10 jaar na dato is dit erg onwaarschijnlijk. ik hoop voor u dt het wat onschuldigs is.

gerbera
door gerbera - Feb 7, 2016 om 22:49
7348 Antwoorden / 14 Vragen

Soms kunnen mensen over zaken schrijven die in de prive sfeer thuis horen. Moet toch wel héél erg toevallig zijn als er op dit forum iemand is met exact dezelfde ervaring. Maar u schrijft het zelf al, u draaft door, zou dan maar zo snel mogelijk naar de huisarts draven. Alleen die kan u vertellen wat er aan de hand is, onze glazen bol is er niet meer dus tasten wij in het duister net als u nu.

door 1953 - Feb 7, 2016 om 23:20
3725 Antwoorden / 95 Vragen

Consulteer uw huisarts!