Gi
door Gichen11-59 Mar 21, 2017 om 20:11
Voeding & gezondheid

Waarschuwing - Zalm Salade bedorven van Albert Heijn in Winschoten

Vandaag dinsdag 21 maart 2017 wilde ik in Winschoten zalmsalade van het eigen merk van AH kopen maar merkte dat die al 5 dagen over de datum ( 16 maart ) was dus als je pas geleden in Winschoten bij de Albert Heijn zalmsalade hebt gekocht zou ik die even controleren en zonodig terug brengen want je kan daar erg ziek van worden.

Groeten,

Andre

3423 12 Rapporteer

tenormin
door tenormin - Mar 21, 2017 om 20:17
16823 Antwoorden / 108 Vragen

U wilde het kopen? Dus niet gedaan en iemand gewaarschuwd om de over de datum zalmsalade uit het schap te halen, naar ik hoop. Het is absoluut niet goed te praten dat het er nog lag, maar, naar ik aanneem, de meeste mensen kijken naar de datum, zoals u. En waar gewerkt word, worden fouten gemaakt. Ik wil niets vergoeïlijken, maar dit soort dingen gebeuren nu eenmaal. En uiteraard krijg je je geld terug bij AH (met bon waar de datum van aankoop opstaat.

Gi
door Gichen11-59 Mar 21, 2017 om 20:25
4 Antwoorden / 4 Vragen

Hallo tenormin,

Natuurlijk heb ik dit direct gemeld bij een verkoper van de Albert Heijn die ging er direct iets aan doen dus ik neem aan dat dit is opgelost wat voorkomen van bedorven zalmsalade verkoop betreft.

Groeten,

Andre

sjjoppy
door sjjoppy - Mar 21, 2017 om 20:22
7179 Antwoorden / 3 Vragen

Dank voor de waarschuwing.
Mvg.

tijger1
door tijger1 - Mar 21, 2017 om 20:27
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Was de hele partij dan over de datum? En dat ziek worden valt wel mee. Als dat spul bedorven is, stinkt het de tent uit.

mhofman
door mhofman - Mar 21, 2017 om 20:37
530 Antwoorden / 93 Vragen

Tja kan een keer gebeuren maar bedankt
ik denk dat het een incident is want meestal alles ok hier maar woon ergens anders.
en ze kunnen een fout maken waar gewerkt word maakt men fouten

Cookies
door Cookies - Mar 21, 2017 om 20:41
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Wat een onzin deze waarschuwing. Kan gebeuren en bovendien is het inmiddels opgelost. Lijkt meer op een poging tot zwartmaken. En Winschoten? Wauw daar zullen veel bezoekers van dit forum wonen.

tenormin
door tenormin Mar 21, 2017 om 20:49
16823 Antwoorden / 108 Vragen

Als ik "over datum" topics zou openen zou S&S het onderspit delven qua klachten.

ha
door halex - Mar 21, 2017 om 20:45
1374 Antwoorden / 4 Vragen

Bij de ingang ligt ook een losse stoeptegel. Mocht u de volgende keer naar buiten komen met een stapel van 35 bakjes zalmsalade die u het zicht ietwat ontnemen, stap dan voorzichtig de deur uit.

ja
door jackyh Mar 21, 2017 om 20:54
953 Antwoorden / 4 Vragen

Gaat het?

Cookies
door Cookies Mar 21, 2017 om 21:31
13336 Antwoorden / 36 Vragen

@jackyh: te moeilijk voor je stiekem meelezen en niet reageren?

ja
door jackyh Mar 21, 2017 om 22:28
953 Antwoorden / 4 Vragen

Ik reageer niet veel. Ik lees wel vaak omdat ik het menigmaal leerzaam vind.  Dank je voor de interesse van mijn doen en laten.

gerbera
door gerbera Mar 21, 2017 om 22:42
7358 Antwoorden / 14 Vragen

Hebben ze die tegel nog niet hersteld, heb dat 6 dagen geleden al gemeld.;-))

fa
door familyman Mar 21, 2017 om 23:02
888 Antwoorden / 1 Vragen

De stratenmakers hadden stapels zalmsalade gekocht ..........

getty
door getty - Mar 21, 2017 om 20:56
4179 Antwoorden / 10 Vragen

Over datum is niet per definitie bedorven.

tenormin
door tenormin Mar 21, 2017 om 21:17
16823 Antwoorden / 108 Vragen

5 Dagen iets met vis over datum per definitie niet bedorven? "Visite en vis blijven 3 dagen fris". ;-)

getty
door getty Mar 22, 2017 om 08:03
4179 Antwoorden / 10 Vragen

Dit is bereide vis, dit is gewoon langer houdbaar. Niet per definitie bedorven dus.

fa
door familyman - Mar 21, 2017 om 22:17
888 Antwoorden / 1 Vragen

Dit zelfde verhaal kunt u in elke andere winkel tegenkomen. Ik vind het persoonlijk niet getuigen van het gevoel dat mensen fouten kunnen maken, de vakkenvullers zijn mensen. En nee, ik werk niet bij ah, maar vind dat u ook gewoon het over datum pakje aan iemand ter plekke had kunnen geven die het had verwijderd. Ik maak best fouten in mijn werk en leven, u niet?

costnix
door costnix Mar 22, 2017 om 01:40
2874 Antwoorden / 1 Vragen

In de gezondheidszorg komt u niet met de smoes "Mensen maken nu eenmaal fouten" weg!

tijger1
door tijger1 Mar 22, 2017 om 09:17
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@costnix. Dat is natuurlijk geen smoes, maar de werkelijkheid.

fa
door familyman Mar 22, 2017 om 09:50
888 Antwoorden / 1 Vragen

Costnix, gelukkig gaat er ook weinig mis in de gezondheidszorg, maar in dit topic zijn het geen afgestudeerde  dokters die de vakken vullen 's ochtends of 's avonds voor een hongerloontje .........

gerbera
door gerbera - Mar 21, 2017 om 22:40
7358 Antwoorden / 14 Vragen

Bedankt voor de tip, maar Winschoten is voor mij iets te ver weg om dit met de fiets te doen.

ja
door janf43 - Mar 22, 2017 om 00:06
733 Antwoorden / 0 Vragen

Als ik bij de Jumbo zo'n artikel tegenkom en dat meld krijg ik hetzelfde artikel met een wel goede datum gratis mee.....

brainless
door brainless - Mar 22, 2017 om 01:13
324 Antwoorden / 0 Vragen

De zalmsalade is dicht ca 3-4 weken houdbaar.. open binnen enkele dagen consumeren.
Dus 5 dagen (dicht) over datum en goed gekoeld is er niets aan de hand.

Gerry1969
door Gerry1969 - Mar 22, 2017 om 10:38
3449 Antwoorden / 25 Vragen

U bent er dus niet mee naar een winkelmedewerker gelopen en heeft het pakje gewoon weer teruggelegd, althans zo begrijp ik uit uw verhaal.
Echt een stomme actie want zo weten ze nog niet van het probleem, u geeft ze niet eens een kans om een oplossing te bieden.

Daarnaast heeft controleren achteraf geen zin want wie bewaart zijn bon nu dagen lang. Zonder bon erg lastig aan te tonen wanneer het is gekocht.
Gelukig bent u perfect, en mag Appie met misschien wel 150.000 artikelen in de winkel niet één foutje maken.

tenormin
door tenormin Mar 23, 2017 om 14:18
16823 Antwoorden / 108 Vragen

Dit keer heb jij niet goed gelezen @diewilik (da's mijn hobby ;-) ): @Cichen-59 schreef 21 maart 20:25 uur dat hij het hele zaakje bij iemand had gemeld en er werd direct actie ondernomen....Dus als je in Winschoten bent, niet bang zijn voor verkeerde zalmsalade, hoor. ☺