ak
door akino Feb 1, 2016 om 14:11
Voeding & gezondheid

Wist u dat bij Albert-Heijn LU Bastogne Prijsvehoging deze week doet?

De LU Bastogne kost deze week bij 2 kopen tóch meer, dan dat u eventjes wacht, omdat zij nu de prijs verhoogt hebben.
Nu €2,08 wanneer u 2 stuks koopt.

De prijs was eerder onder de €2,00.

1452 13 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Feb 1, 2016 om 14:16
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Fijn dat je ons dat even mededeelt. ;-)

tenormin
door tenormin - Feb 1, 2016 om 14:28
16823 Antwoorden / 108 Vragen

Oh, dank u wel hoor. Dan de Bastogne koeken maar niet meer kopen. Lijkt de Media Markt wel. ;-)

tijger1
door tijger1 - Feb 1, 2016 om 14:37
42060 Antwoorden / 21 Vragen

En weet u dan wat ze straks, na de "aanbieding" gaan kosten?

Maar alles wordt duurder, niet gemerkt?

marita567
door marita567 - Feb 1, 2016 om 14:45
1576 Antwoorden / 17 Vragen

als ik moet wachten voor 8 ct of meer , dan zijn de 2 pakken tegen de tijd dat de prijs goedkoper is al op ;-)

gerbera
door gerbera - Feb 1, 2016 om 15:45
7358 Antwoorden / 14 Vragen

Potdorie, had u dat niet eerder kunnen melden. Ben net bij appie geweest, kon nog net 2 pakken meenemen, ze vlogen de winkel uit.
Maar ben nu wel voor helemaal 8 cent het schip in gegaan. Alhoewel de bloemkool was weer 12 cent goedkoper dan vorige week dus uiteindelijk 4 cent verdiend.

Cookies
door Cookies - Feb 1, 2016 om 16:17
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Veel goedkoper en gezonder is het om die koeken helemaal niet te kopen.

Gerry1969
door Gerry1969 - Feb 1, 2016 om 18:51
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Daar gaat mijn zonvakantie deze zomer, ik wilde nog wel naar Bastogne gaan.

Diewilik

diumenge
door diumenge - Feb 1, 2016 om 19:03
11969 Antwoorden / 15 Vragen

"De prijs was eerder onder de €2,00."

Daar geloof ik dusls  helemaal niets van, dan zou de prijs één pak van 260 gram normaal dus minder dan één euro moeten zijn. Bij bijvoorbeeld Hoogvliet kost één pak € 1,31.

pi
door pieterwolters - Feb 1, 2016 om 20:59
3610 Antwoorden / 0 Vragen

Weet u dat de meeste mensen die onder een CAO vallen afgelopen maand meer salaris hebben gekregen?

diumenge
door diumenge Feb 1, 2016 om 21:04
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Interessant.

brainless
door brainless Feb 1, 2016 om 21:50
324 Antwoorden / 0 Vragen

U weet ook dat dit niet klopt?
De avond- en zaterdagtoeslag is eraf; dus de meeste krijgen zelfs minder salaris.

gerbera
door gerbera Feb 1, 2016 om 21:54
7358 Antwoorden / 14 Vragen

Weet u dat de gepensioneerde er op achteruit gegaan zijn wat hun pensioen betreft dankzij het nieuwe belastingplan.

tijger1
door tijger1 Feb 1, 2016 om 22:01
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Maar weet u dat wel de AOW verhoogd is? :-))

simon55
door simon55 Feb 1, 2016 om 22:10
1556 Antwoorden / 5 Vragen

ha ha m n pensioen is wel met n bedrag van € 0,47 omlaag gegaan ik heb d r slapeloze nachten van

simon55
door simon55 - Feb 1, 2016 om 22:08
1556 Antwoorden / 5 Vragen

De lu lu s kosten bij Appie € 1,24 en de kakoeken waar u t over heeft de zogenaamde kandijkoeken met t plaatje van lulu d r op kosten € 0,87 cents thank you for match

di
door digioma - Feb 2, 2016 om 16:27
646 Antwoorden / 29 Vragen

Zojuist bij het Kruidvat in Purmerend vlak voor de ingang een behoorlijke stapel grote dozen met hierin steeds acht grootverpakkingen van 10 stuks Twix, Snickers of Mars. Totaal dus 80 stuks per doos.
Enkele dozen stonden open om dat te tonen. Op alle dozen met grote letters aan alle kanten AKTIE  euroteken 8,88. Nu eten we die niet, maar het leek mebuitengewoon goedkoop. Dus bij de kassa gevraagd: eerste dame "dat staat niet op de doos, dat kan niet"... wilde niet meelopen. Echtgenoot heeft een doos gepakt en bij de kassa laten zien.. "Ehhh, dat is de inkoopprijs voor de winkel, maar voor de klanten is het echt 2,20 euro per verpakking van 10 stuks..."
Er waren toch wat mensen in de zaak die zich behoolijk gen...d voelden, merkten wij. Mogelijk hoopt het Kruidvat dat klanten bij het afrekenen niet op hun bon kijken of zo? Vorm van zelfverrijking? Wij heb geen mobiele telefoon en konden helaas geen foto maken. De geplande aankoop van medicijnen hebben we ook maar achterwege gelaten. We weten in elk geval dat de inkoopprijs voor de verkopende winkel 10 euro cent per stuk is en de verkooprprijs toch rond de euro ligt per Mars of zo.

Terzijde: voor pieterwolters... echtgenoot behoort tot de groep die met een minimaal pensioentje nog eens 35 euro per maand minder krijgt, terwijl voor ons ook de zorgpremies etc. stijgen.

diumenge
door diumenge Feb 2, 2016 om 17:00
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Weet niet wat de bedoeling is van dit warrige verhaal, maar bij 10 stuk voor € 2,20 is de verkoopprijs per stuk 22 cent en niet één euro. Vergelijkt appels (voordeelverpakkingen) met peren (losse verkoop).

Cookies
door Cookies - Feb 2, 2016 om 17:03
13336 Antwoorden / 36 Vragen

........totaal dus 80 stuks per doos. Enkele dozen stonden open om dat te tonen. Op alle dozen met grote letters aan alle kanten AKTIE  euroteken 8,88......

Ja, dat staat op de dozen voor het winkelpersoneel! Zodat ze snel kunnen zien, welke partijen onder de actie vallen.
Het is werkelijk nog NOOIT in mijn hoofd op gekomen, om op de grootverpakkingen naar de prijzen te kijken, want iedereen weet toch wel dat die prijzen NIET voor de koper zijn? Er staat nl. nog veel meer info op zo'n doos, allemaal niet voor de koper bestemd. Ja, je mag het natuurlijk allemaal lezen, maar je hebt er verder niks aan. En ja, inkoopprijzen liggen een stuk lager, dan verkoopprijzen, logisch.

tijger1
door tijger1 - Feb 2, 2016 om 17:25
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@digioma

Terzijde: voor pieterwolters... echtgenoot behoort tot de groep die met een minimaal pensioentje nog eens 35 euro per maand minder krijgt, terwijl voor ons ook de zorgpremies etc. stijgen.

Wat u schrijft kan niet kloppen. Behalve in het geval het pensioen nominaal verlaagd is.

De loonheffing is 0,05% gestegen en de ZVW 0,65%, dus samen 0,7%.