Yarden
I.v.m. onduidelijkheden en een eventuele wijziging in de polissen van uitvaartvereniging Yarden, heb ik verzocht of een medewerker van Yarden bij ons thuis kan komen om hier over te praten.
Dat kon wel, volgens de telefoniste, maar daar moest dan wel voor betaald worden volgens een wettelijke regeling.
Klopt dit?
Stel die vragen over de onduidelijkheden dan maar hier. Misschien kan hier antwoord gegeven worden.
Over de onduidelijkheden moeten zij u GRATIS informeren. Maar wijzigingen kosten geld.
Zoals onlangs nog bij Radar te zien was zijn die verzekeraars allemaal oplichters en zakkenvullers.
Je betaald netjes je premie, maar als je iets over je polis te weten wil komen moet je ineens betalen.
En als je dan overlijdt dan blijkt ineens dat de vergoeding veel minder is en je al die jaren voor niks hebt betaald.
In het geval van mijn moeder was de uitkering nog geen 2500 euro terwijl ze toch al ruim 50 jaar lang premie had betaald!
@hereistom,
OT
Je vergeet er bij te zetten hoe hoog de premie was!!
Dat is toch wel relevant!
En wat voor soort verzekering.
En natuurlijk blijkt niet 'opeens' dat de vergoeding 'veel minder is'(dan wat?).
Je had e.e.a. in de polisvoorwaarden kunnen zien.
(Maar het is niet de bedoeling om hier nu een discussie te gaan voeren)
Met vr.gr.
De premie was 10 euro per maand en was eerst in natura, maar uit de papieren bleek dat ze eenzijdig de polis hadden aangepast en je dus een vast bedrag krijgt!
Dit hebben ze per post gedaan bij oude mensen die er niks van begrijpen!
Het zijn en blijven oplichters!
Ja, dat klopt!
Voor elk financieel advies wordt de factuur gepresenteerd, dus ook bij Yarden. Gelukkig waarschuwde Yarden u vooraf dat er voor betaald moet worden.
Kunt u het niet online regelen zonder kosten?
"Gelukkig maar dat 'n uitvaartverzekering anno 2014 totaal overbodig is."
Dat geldt in 2015 nog steeds, open gewoon zelf 'n aparte spaarrekening, zet daar iedere maand 'n paar euro op.
[quote=hereistom schreef op dinsdag 6 okt 2015, 18:03]De premie was 10 euro per maand en was eerst in natura, maar uit de papieren bleek dat ze eenzijdig de polis hadden aangepast en je dus een vast bedrag krijgt!
Dit hebben ze per post gedaan bij oude mensen die er niks van begrijpen!
Het zijn en blijven oplichters!
Dan hebben ze dus bij u ook de boel belazerd. Iemand heeft hier op dit forum een uitgebreid topic over geopend om toch uw recht te krijgen. Zal het proberen te zoeken.
@hereistom
http://kassa.vara.nl/discussies/discussie/vadetail/naturapolis-yarden/?vHash=c749c73j
Lees dit eens goed door en kijk of u nog wat kunt doen.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Zeer hoge servicekosten
Ik woon in een flatgebouw van Heimstaden en heb nu pas de afrekening servicekosten over 2022 ontvangen. Het probleem zit hem in de stroom kosten algemene ruimtes.In 2021 was dat per woning 163,67 euro en in 2022 475,67 euro. Totaal dus 35.199,67 euro per jaar voor elektra algemeen (verlichting galerij, berging, stopkontacten berging, trappenhuis, lift). Er is inmiddels uitleg gevraagd aan de verhu ... Lees meer
Aanmaning Keesing (Denksport) voor niet besteld puzzelboek
Ik krijg betalingsherinneringen van Keesing Belgium te Deurne (met verzendplaats Amsterdam) voor een puzzelboek wat ik niet heb besteld. Ik heb wel een account bij Denksport en een lopend abonnement dat vooraf is betaald. Ik moet altijd vooraf betalen als ik iets bij Denksport bestel. De betalingsherinnering bevat een vreemd overschrijvinsformulier op paiper waarmee ik uiteraard niets kan. Ook w ... Lees meer
TROUW weigert op te zeggen of te communiceren en blijft aanmaningen sturen
Goedenmiddag, In november vorig jaar wilde ik om financiele redenen mijn abonnement bij TROUW (van DPG Media) opzeggen. Via de website was dit geen probleem en ik krijg een mailtje dat ik snel een bevestiging van de opzegging zou ontvangen. Hier is echter nooit een antwoord op gekomen. Ik heb mijn betaling gestorneerd en hierop kreeg ik wel een mailtje dat er betaald moest worden anders ... Lees meer
Populair in Voeding & Gezondheid
ALDI Duurdere Notenmelange
April dit jaar(2018) kocht ik 2 exact dezelfde nootjes. De kassa sloeg 2 verschillende prijzen aan. Waarom? Andere barcode. En nu is hij nog duurder en proef je flouwe noten bijna zonder zout terwijl de wikkel nog uniek is.
Wie heeft hier nog meer ervaring mee?
Lees meer
Motion Free
Iemand bekend met motion free? Zou o.a. moeten helpen bij rugpijn en gezwollen benen. Iemand beken met dit "Wonder middel?" Lees meer
Mag dit in de oven
schaal van arcopal Lees meer