tu
door tummers Feb 6, 2011 om 23:24
Vrije tijd & tuin

Actie van Kruidvat en Fletcher hotels

Ik kocht 4 hotelvouchers bij het Kruidvat om een weekend weg te gaan bij Fletcher hotels.
Boeken moeste voor 28 februari en je kon tot 31 mei een boeking doen via de site www.kruidvat.nl/hotelovernachting.
Op 22 januari wilde ik een boeking doen met een van de hotelvouchers maar toen bleek reeds dat ik niet kon boeken.In ieder geval tot en met mei was er geen enkel weekend meer te vinden in alle beschikbare Fletcherhotels op de site.
Af en toe midden in de week een dag was nog vrij maar dat was alles.
Contact met een Fletcherhotel (prive bellen ) leerde dat er nog plek genoeg was maar ik moest boeken via de genoemde site met de hotelvouchers.
Zelfs wanneer ik aangaf dat ik ook wilde ontbijten en dineren gaf men geen krimp.
Kontact met mevr.Sandra Hoebe van de klantenservice van Het Kruidvat leverde ook niets op.Ja ik kon een aftersalesmanager benaderen(verdere kosten werden niet genoemd).
Er zouden nog kamers vrij komen in de komende tijd maar ja je kunt maar boeken tot 28 februari.
Je kunt de geopende voucher ook niet teruggeven(maar hoe moet je anders boeken??)
Al met al ik heb het vermoeden dat ik een kat in de zak heb gekocht en tot heden niets meer vernomen van Het Kruidvat.
Vraag is: m.i. zijn er vele Nederlanders en klanten van het Kruidvat die hetzelfde is overkomen.Graag jullie reacties.
Ik vind dat Kruidvat en Fletcher hotels de klant voor de gek houden.Veel vouchers verkopen en je kunt er in januari al niet meer meeboeken.

36720 4 Rapporteer

frans75
door frans75 - Feb 7, 2011 om 00:36
202 Antwoorden / 0 Vragen

Rechtsbovenin deze pagina (in de bovenste oranje regel) staat een zoekvenster.

Tik daar Fletcher in en je zult zien dat je niet de eerste bent met problemen met deze vouchers.

Afgaande op de regelmaat waarmee dit ter sprake komt ook niet de laatste.

=2010]Uitzending Radar

sy
door sylli - Feb 7, 2011 om 00:38
250 Antwoorden / 40 Vragen

[quote=tummers schreef op zondag 6 feb 2011, 23:24]
Ik vind dat Kruidvat en Fletcher hotels de klant voor de gek houden.Veel vouchers verkopen en je kunt er in januari al niet meer meeboeken.

Niet helemaal. U kon in januari nog wel boeken, maar niet meer voor het hotel of weekend van uw keuze.
Deze acties (het was niet de eerste) zijn gebaseerd op het "wie het eerst komt, het eerst maalt" principe. (En wie het laatst komt, het eerst baalt.)
Fletcher Hotels heeft per hotel een X-aantal kamers ter beschikking gesteld voor de periode waarin de actie geldt. Op=op. De vouchers zijn een paar maanden geleden al in de verkoop gegaan. Het is jammer voor u en niet het antwoord wat u wilt horen, maar u had gewoon wat eerder moeten boeken, dan was er wellicht meer keus geweest...

jo
door josefien12 - Feb 23, 2011 om 21:16
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ik zit ook met het zelfde probleem echter mijn voucher heb ik gekocht via een
akte van Ing bank (rentepunten) voor circa Euro 34,-, boeken kan ik echter
alleen op een speciale webside verylastminute alleen is er nooit een datum beschikbaar,ik zit al weken op die webside te kijken echter zonder resultaat. Nog even zo doorgaan en de datum is verstreken.
Vanavond heb ik een Fletcher hotel gebeld zonder resultaat ik werd door verbonden met de reserveringslijn, daar werd mij gezegd dat er telkens kamers voldoende beschikbaar zijn, Alles werd ontkend, dus voel ik me echt in de maling genomen (op z'n zachtst gezegd). Ik kan dan ook alleen maar boeken via de webside verylastminute echter helaas zonder resultaat.
Het lijkt me dat er heel veel mensen met hetzelfde probleem zitten, jammer dat we met z'n allen geen vuist maken om zulke praktijken nu en in de toekomst
onmogelijk te maken. Ik hoop nog op een reactie van U.

valerius-2
door valerius-2 - Feb 23, 2011 om 22:35
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Dat leert weer dat heel voorzichtig moet met zulk soort aktie's, ze beloven van alles maar eenmaal binnen van u geld dan is de service om u te helpen afgelopen