Co
door ConnyKroon Jul 28, 2016 om 10:51
Vrije tijd & tuin

Graag wil ik de firma cona sport een dikke pluim geven!!

Ik loop hard en gebruik daar een belt met flesjes voor...binnen een jaar waren de doppen ingescheurd en lekte de flesjes, we belde de firma , nu hebben e nieuwe flesjes opgestuurd...wat een service!

1616 6 Rapporteer

da
door datzoekikop - Jul 28, 2016 om 10:58
251 Antwoorden / Vragen

De afdeling "dikke pluimen" is op dit moment hier niet actief. Plaats uw "bosje bloemen"op hun site als referentie.

chris74
door chris74 - Jul 28, 2016 om 12:34
564 Antwoorden / 44 Vragen

Als je de warme douche bedoeld, moet je bij tros Radar zijn.

me
door mein33 - Jul 28, 2016 om 12:39
5658 Antwoorden / 28 Vragen

@connykroon,

Zo bijzonder is die "service" niet.
Het bedrijf heeft alleen maar correct op uw klacht gereageerd aangezien de doppen al binnen een jaar ingescheurd zijn.
Zegt trouwens ook wel iets over de kwaliteit van het product.
Ben benieuwd hoe er wordt gereageerd als u t.z.t. weer met een klacht over de flesjes komt ;-))

hansje klein
door hansje klein - Jul 28, 2016 om 12:43
3037 Antwoorden / 62 Vragen

Een pluim geven is geen vraag, maar ik heb toch een antwoord/tegenvraag.

Altijd moeilijk hoe je en waar je een pluim kwijt kunt. Ook de vraag of een pluim wel terrecht is, want uiteindelijk waren de doppen in dit geval technisch niet in orde (zie ook de gelijkluidende reactie van @Mein33). Pluimsites hebben het probleem dat er snel spam op geplaatst wordt. De Consumentenbond heeft bij mijn navraag het inrichten van een pluimsite teruggewezen en bij een latere discussie definitief àf-gewezen. Wèl gaan zij dit jaar nog hun Klachtenkompas.nl optakelen. Het gevolg is, dat overal alleen maar geklaagd wordt, terwijl er best veel goede ondernemers proberen aan hun klanten een goede service te verlenen. Ik maak er wel eens een extra topic op het forum van de Consumentenbond van wanneer ik echt een goede service heb ervaren, alhoewel ook hier geen rubriek voor leuke ervaringen is ingericht HIER

VRAAG: Waar deponeer je werkelijk positieve ervaringen het beste?

reflecs
door reflecs Jul 28, 2016 om 13:12
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Voorbeeld  https://nl.trustpilot.com/

hansje klein
door hansje klein Jul 28, 2016 om 13:34
3037 Antwoorden / 62 Vragen

Bedankt, ik heb dit van andere deelnemers al vaker gezien, maar er niets mee gedaan.

Bij het aanmelden blijk ik met mijn e-mailadres al te zijn aangemeldt.....zo wordt aangegeven? en het aangevraagde nieuwe wachtwoord functioneert niet om in te loggen. Zelfs tot driemaal toe.

Daar heb ik dus nu even niets aan! maar misschien de topic-starter.

reflecs
door reflecs Jul 28, 2016 om 15:08
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Graag gedaan.___ Nou ja, dat is ook balen. Wit u het toch proberen met die website, ze hebben ook een chat-mogelijkheid of formulier om hulp te vragen: https://support.trustpilot.com/hc/nl (Neem contact op met Support) __Er zijn wel meer van dit soort sites, maar dit is wel een van de bekendste geloof ik.

hansje klein
door hansje klein Jul 28, 2016 om 15:27
3037 Antwoorden / 62 Vragen

Ik ga contact zoeken, bedankt!

edrick3
door edrick3 - Jul 28, 2016 om 13:05
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Goed zo.
Best wel aardig om ook eens een positieve bijdrage te lezen naast de vele - al dan niet terechte - klachten.
Uiteraard horen ze een goed produkt te leveren, maar dit is in ieder geval correct opgelost.
Loop ze.;-)

marita5
door marita5 - Jul 28, 2016 om 14:17
11510 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo ConnyKroon ,

U kunt een warme douche aan het bedrijf geven , klik op de rode regel .

http://radar.avrotros.nl/uitzendingen/douche/#/&sort=datetime:desc&page=1&layout=list