Mutsie
door Mutsie Mar 2, 2017 om 10:42
Vrije tijd & tuin
Hoe kom ik van de mails van Kranten en Tijdschriften af

Ik heb gereageerd op een aanbieding van AH. Ongewild kwam mijn e-mail adres ook bij Kranten en Tijdschriften terecht. Dat is op zich niet erg als je je kan afmelden op deze e-mails, maar dat gaat absoluut niet. De eerste keer dat ik me wilde afmelden kwam ik op een schadelijke site terecht. Vervolgens heb ik ze gemaild om mijn e-mail adres van hun mailinglist te verwijderen. 2 dagen later kreeg ik weer een mail van ze in samenwerking van een hypotheek verstrekker. Weer wilde ik me afmelden maar kreeg aan de bovenkant van de balk 403 Forbidden te zien en een leeg scherm. Kortom ze hebben maling aan je verzoek om je e-mail te verwijderen en het gaat gewoon door. In de mails van Kranten en Tijdschriften staat het volgende:  U ontvangt deze e-mail omdat u bent geabonneerd op de site Kranten en Tijdschriften
(Future Prime, Avenida Ilha da Madeira, 35F - 3º B, 1400-203 Lisboa, Portugal | + 351 211 142 495).
Als u deze e-mails niet wilt ontvangen, klik hier. Dank u.

Ik heb me niet geabonneerd op Kranten en Tijdschriften en je kan klikken zoveel je wilt, je komt niet van ze af!!

7978 8 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Mar 2, 2017 om 10:57
42060 Antwoorden / 21 Vragen

U kunt in uw mailprogramma dat adres blokkeren. Dan verdwijnen ze in de spambox.

Mutsie
door Mutsie - Mar 2, 2017 om 11:07
2 Antwoorden / 1 Vragen

Dankje Tijger, maar ze geven je e-mail adres ook door aan anderen zoals een Hypotheek verstrekker enzov.

Cookies
door Cookies - Mar 2, 2017 om 11:19
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Dat was helemaal geen aanbieding van AH waar je op gereageerd hebt.

Mutsie
door Mutsie Mar 2, 2017 om 13:49
2 Antwoorden / 1 Vragen

Zou jij zo vriendelijk willen zijn om even de reactie van MARITA5 te lezen https://www.ah.nl/nepacties

jo
door jorisw Mar 2, 2017 om 16:26
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Snap je wel wat Carola zegt?

marita5
door marita5 - Mar 2, 2017 om 12:06
11507 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Mutsie ,

Lees hier eens , klik op de rode regel .

https://www.ah.nl/nepacties

Mutsie
door Mutsie Mar 2, 2017 om 13:51
2 Antwoorden / 1 Vragen

Dankjewel Marita5 hier heb ik inderdaad op gereageerd.

marita5
door marita5 Mar 2, 2017 om 14:36
11507 Antwoorden / 15 Vragen

U heeft gereageerd op een nepactie / of nep aanbieding van Ah , volg de stappen in de link .

r.kemperman
door r.kemperman - Mar 2, 2017 om 12:17
423 Antwoorden / 4 Vragen

Door het klikken op afmelden, bevestigt u dat uw e-mailadres bestaat.
Hierdoor krijgt u dus steeds meer spam.
Zoals gezegd: gebruik uw spambox.

Mutsie
door Mutsie Mar 2, 2017 om 13:46
2 Antwoorden / 1 Vragen

Dank u voor uw antwoord. Maar ik ben bang dat ik die spambox moet blijven gebruiken omdat ze mijn e-mailadres aan andere bedrijven doorgeven zoals een Hypotheek adviseur enzov.

Mutsie
door Mutsie - Mar 2, 2017 om 13:45
2 Antwoorden / 1 Vragen
tijger1
door tijger1 Mar 2, 2017 om 13:49
42060 Antwoorden / 21 Vragen

En waarom zou @carola.83 dat moeten doen? U moet niet overal op klikken.

edrick3
door edrick3 - Mar 2, 2017 om 15:17
27632 Antwoorden / 85 Vragen
Cookies
door Cookies - Mar 2, 2017 om 19:39
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Wat zou je er van zeggen als je die reactie zelf even GOED leest? Die reactie bevestigt nl. wat ik schreef: dat die mail NIET van AH was! Voortaan niet zo inhalig zijn. De junkmails die je nu allemaal krijgt, is dus het gevolg van eigen handelen.

DOOR MUTSIE 2 MRT. 2017 OM 13:49
2 ANTWOORDEN / 1 VRAGEN

Zou jij zo vriendelijk willen zijn om even de reactie van MARITA5 te lezen https://www.ah.nl/nepacties" target="_blank">https://www.ah.nl/nepacties