to
door tonnie pennings Nov 14, 2016 om 13:24
Vrije tijd & tuin

Hoe zeg ik deezer op

hoe ka ik mijn abboment opzeggen bij Deeezer

17894 6 Rapporteer

gerbera
door gerbera - Nov 15, 2016 om 16:14
7348 Antwoorden / 14 Vragen

Let dan wel ff op de schrijfwijze anders lukt het het opzeggen voor geen meter.
Het is geen Deeezer maar Deezer en ze hebben geen abboment maar een abonnement.

fe
door ferdy - Apr 24, 2017 om 15:02
7 Antwoorden / 1 Vragen

Dacht ook ff dat lukt niet. Want de Support site geeft wel uitleg hoe het moet. GAAT NIET  via je mobiel, maar op de Mac / gaat natuurlijk ook op PC of laptop. Via Android of IOS zit een bug in de  software van Deezer.
Je gaat naar de site (via PC) van Deezer en je gaat naar je account en daar vindt je ook cancelling subscription. Het wijst zich verder vanzelf.

edrick3
door edrick3 - Apr 24, 2017 om 18:21
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Gratis gebruikers kunnen zich door middel van "Mijn account" op elk moment van de site uitschrijven.
Vwb betaalde dienst:

Als het abonnement direct werd gemaakt vanaf de Website: Om een abonnement op te heffen moet de abonnee naar zijn/haar account gaan. Bij de sectie "Mijn abonnement opzeggen". Opzegging wordt van kracht aan het einde van de lopende abonnementsperiode, indien minstens 48 (achtenveertig) uur van tevoren aangegeven. Voor een proefabonnement of Free abonnement, vindt beëindiging plaats op de datum en het uur van de beëindiging, zoals aangegeven op de rekening van de Abonnee, tenzij op de website anders is aangegeven.

Als het abonnement is aangemaakt via een partnersite (bijvoorbeeld op iTunes) dan moet de abonnee eerst de voorwaarden zoals te vinden op de "Mijn account" sectie op de site. Volg daarna de instructies om uw abonnement op te heffen. Abonnee moet er rekening mee houden dat de voorwaarden (hoe op te zeggen, binnen welke termijn, etc) kunnen verschillen van platform tot platform.

marita5
door marita5 Apr 24, 2017 om 18:25
11495 Antwoorden / 15 Vragen

na 6 maanden denk ik wel dat het Ts is gelukt om op te zeggen ;-)) topic is van 14 nov 2016

edrick3
door edrick3 Apr 24, 2017 om 19:09
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Chips!! Zat ik even te slapen.;-)

ri
door riet ton - May 18, 2017 om 19:33
1 Antwoorden / Vragen

Hoe zeg ik deezers op .

tijger1
door tijger1 May 18, 2017 om 20:07
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Lees de reacties boven u.

ne
door neodutchio May 18, 2017 om 21:13
5129 Antwoorden / 12 Vragen

U kunt zich wel hier aanmelden en een vraag stellen, maar antwoorden lezen is dan weer te moeilijk?

edrick3
door edrick3 - May 18, 2017 om 21:20
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@riet ton,

Door de gegeven reacties eens te lezen!!