Bu
door Buurvrouw62 Sep 12, 2016 om 10:27
Vrije tijd & tuin

Iemand ervaring met DWO overkappingen ?

Worden afspraken nagekomen?
Worden ze helemaal afgemaakt?
Zijn er achteraf bij komende kosten?

8947 11 Rapporteer

Cookies
door Cookies - Sep 12, 2016 om 10:31
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Nee, geen ervaring mee.

tenormin
door tenormin - Sep 12, 2016 om 10:33
16816 Antwoorden / 108 Vragen

http://www.klachtenkompas.nl/dwo-overkappingen
Zoals u ziet, genoeg klachten, ook op andere sites.
Google zelf eens: klachten DWO Overkappingen, voldoende leesvoer.

tijger1
door tijger1 - Sep 12, 2016 om 10:38
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Dat is dus simpel. Daar niets kopen. En ergens anders ook niet vooruit betalen.

tijger1
door tijger1 - Sep 12, 2016 om 10:42
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Maar de overkappingen zaak uit het item van zaterdag, zou zijn leven beteren.:-)) En het was allemaal anders dan in de uitzending. Hij heeft zelfs een site gemaakt voor klachten over Kassa. Ook de klaagster zonder tandjes kont nu op haar verhaal terug. Maar ik zag daar toch echt een party-tent. :-))

Maar ook daar zou ik niets kopen.

Cookies
door Cookies - Sep 12, 2016 om 10:45
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Tip: kwaliteit, klantvriendelijkheid en service kost geld.

hansje klein
door hansje klein - Sep 12, 2016 om 11:00
3037 Antwoorden / 62 Vragen
Cookies
door Cookies Sep 12, 2016 om 11:06
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Die link staat er al.

hansje klein
door hansje klein Sep 12, 2016 om 11:15
3037 Antwoorden / 62 Vragen

@Carola.83.

Dat heb ik ook al gemerkt. Het is echter niet meer mogelijk om een post helemaal te verwijderen, waarom ik dan de link zonder tekst moest laten staan. Of heeft u een trucje?

tenormin
door tenormin Sep 12, 2016 om 11:20
16816 Antwoorden / 108 Vragen

Ja hoor, je zou het weg kunnen halen en er alleen n.v.t. in kunnen tikkeren.;-) Maar maakt mij niet uit hoor, @hansjeklein

hansje klein
door hansje klein Sep 12, 2016 om 11:27
3037 Antwoorden / 62 Vragen

Met de herhaling van uw link wordt TS dès te meer gewaarschuwd, dus laat ik de link liever gewoon staan. Ik kijk ook meteen op de klachtensites bij dit soort vragen, waar je meteen ziet òf er klachten zijn, hoevéél er zijn en of het betreffende bedrijf überhaupt de moeite heeft genomen om iets tegen de klacht te ondernemen. Op Klacht.nl wordt duidelijk, dat wanneer eenmaal de opdracht binnen is, dit bedrijf niet meer thuis is. TS zou ook nog kunnen kijken op Klacht.nl, maar voor mij is het wel duidelijk.

Cookies
door Cookies Sep 12, 2016 om 11:39
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Klachtenkompas.nl bedoel je en niet Klacht.nl want daar staan helemaal geen klachten over DWO op. Overigens zijn veel bedrijven helemaal niet actief op Klachtenkompas, dus daaraan kan je echt niet de conclusie verbinden dat bij klachten dit / een bedrijf niet meer thuis geeft.

sy
door sylvia_71 - Sep 12, 2016 om 11:07
288 Antwoorden / 0 Vragen

Ik zou er niet aan beginnen, want je twijfelt nu al!

tijger1
door tijger1 Sep 12, 2016 om 12:18
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Zal wel komen door het item van zaterdag.

hansje klein
door hansje klein - Sep 12, 2016 om 12:02
3037 Antwoorden / 62 Vragen

@Carola83 en @Tenormin

Klachten die op Klachtenkompas.nl worden geplaatst zijn reële klachten van consumenten. Het management van Klachtenkompas.nl wordt actief wanneer er véél of verontrustende klachten gepost worden. Dat betekent, dat mogelijk dit bedrijf (nog) NIET door het management van Klachtenkompas.nl werd benaderd en daarmee heeft u gelijk, het bedrijf wèèt mogelijk nog niets van deze klachten. Klachtenkompas.nl is daarmee dus eerder onbetrouwbaar. Onlangs is er een geval geweest (replicahorlogesonline.nl), waarbij óók de Consumentenbond haar belofte NIET heeft uitgevoerd om contact met deze website op te nemen (ondanks een tip), terwijl zij op de website beweren op Klachtenkompas.nl 'mee te zullen kijken en in te grijpen'. In zoverre is de Consumentenbond dus uiteindelijk óók onbetrouwbaar en gaat volkomen onvoorspelbaar en selectief te werk.

Op Klacht.nl staan inderdaad helemaal géén klachten over DWO!

costnix
door costnix Sep 12, 2016 om 12:28
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Ik zou meer eens een klacht indienen klachtencommissie.nl :-)

hansje klein
door hansje klein Sep 12, 2016 om 12:41
3037 Antwoorden / 62 Vragen

Jawel, maar in deze topic gaat het allereerst om de betrouwbaarheid van a - het bedrijf en b - van de gegeven tips (en mijn opmerking gaat nu over de meldingen via Klachtenkompas.nl, dat, zoals nu blijkt, géén werkelijk betrouwbare graadmeter is).

De klachtencommissie wordt overigens pas actie, nadat men met het bedrijf en een dáár ingezonden klacht,  'klaar' is.

Be
door Beegee - Sep 20, 2016 om 16:07
1 Antwoorden / Vragen

Ik raad niemand aan om hier een overkapping te bestellen aangezien ze geen enkele levering of afspraak nakomen
Ik zou vandaag mijn aanbetaling terug krijgen maar tot op heden niets ontvangen .
Ik ben al met deze heer [edit redactie] vanaf 30 juni bezig om een overkapping geleverd te krijgen en nu wil ik mijn geld terug maar ook dat lukt niet.

marita5
door marita5 Sep 20, 2016 om 18:44
11495 Antwoorden / 15 Vragen

@Beegee , neem eens contact op met het Juridisch Loket in uw gemeente , klik op de rode regel en scroll naar beneden https://www.juridischloket.nl/over-het-juridisch-loket/contact

Be
door Beegee Sep 23, 2016 om 17:06
1 Antwoorden / Vragen

Dank je voor je reactie Maritas...  dat heb gedaan aangezien ik een aangifte wil doen wegens oplichting maar dat wordt dan een civiele procedure.

le
door leonidassi Sep 29, 2016 om 13:47
1 Antwoorden / Vragen

deze civiele procedure zouden we collectief kunnen doen.

le
door leonidassi - Sep 29, 2016 om 13:41
1 Antwoorden / Vragen

Afspraken worden herhaaldelijk niet na gekomen.
uiteindelijk langs geweest met de verkeerde spullen niet mee accoord gegaan en weer nieuwe afspraken gemaakt maar telkens weer excuses en misverstanden. ( gejok )

Zit nu met een stapel hout in de tuin waar ik niets mee kan, geen overkapping en vooralsnog € 925,00 lichter,

Vanavond aangifte doen tegen de heren [edit redactie].

het mooge duidelijk zijn dat mijn advies luid : NIET in zee gaan met deze firma list en bedrog.

tijger1
door tijger1 Sep 29, 2016 om 13:52
42060 Antwoorden / 21 Vragen

En waar wilt u dan "aangifte" van doen? Wat moet de politie daar mee?

Bu
door Buurvrouw62 Sep 29, 2016 om 15:56
1 Antwoorden / 1 Vragen

Las net op klachtenkompas.nl
DWO overkappingen is intussen failliet!
Telefoonnummer van curator 0135 323160 dhr de koning na contact kun je de papieren opsturen .

le
door leonidassi Sep 30, 2016 om 10:32
1 Antwoorden / Vragen

een aangifte is nodig om een procedure te starten.

heb gisteravond voor het laatst met de van weert om de tafel gezeten. heeft tot vanmiddag half twee
alle gegevens omtrent het faillissement en hoe te handelen zijn mij inmiddels ook bekend.

tijger1
door tijger1 Sep 30, 2016 om 10:45
42060 Antwoorden / 21 Vragen

En wat voor procedure wilt u dan starten tegen een failliet bedrijf?

Bu
door Buurvrouw62 - Sep 29, 2016 om 15:09
1 Antwoorden / 1 Vragen

Las net op klachtenkompas.nl
DWO overkappingen is intussen failliet!
Telefoonnummer van curator 0135 323160 dhr de koning na contact kun je de papieren opsturen .
 (di, 27/09/2016 - 14:10)