jd
door jdbeste1 Jul 26, 2017 om 23:11
Vrije tijd & tuin
Ik zoek een SEIKO astron Replica horloge.

Ik ben op zoek naar een Seiko Astron Replica omdat ik een echte niet kan betalen.
Ik kan hem echter nergens vinden.
Wie heeft een idee?

6874 11 Rapporteer

ge
door george321 - Jul 26, 2017 om 23:59
390 Antwoorden / 1 Vragen

Je zal best ergens een (illegale) kopie kunnen vinden met een bagger uurwerk erin (buitenland?). Ik weet alleen niet in hoeverre dit soort klokjes als "niet echt" voor problemen kunnen gaan zorgen bij douane's enz. Maar ja, als je maar wat "moois" om je pols hebt om te pronken ...........

tijger1
door tijger1 - Jul 27, 2017 om 00:05
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Wat moet u met een "nepperd"?

En wie heeft er eigenlijk nog een horloge nodig? Haast iedereen heeft een mobieltje op zak.

Gr
door Grunn1 Jul 27, 2017 om 00:16
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Wat een raar antwoord en wat heeft het met de vraag te maken. Als iemand een horloge wil dragen dan moet die dat zelf weten. Zelf draag ik ook altijd een horloge.

tenormin
door tenormin Jul 27, 2017 om 06:42
16828 Antwoorden / 108 Vragen

@epcot, +10

tijger1
door tijger1 Jul 27, 2017 om 08:37
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@epcot.
Ook een nepperd die wellicht niet eens correct de tijd aangeeft?

gompy2
door gompy2 Jul 27, 2017 om 08:37
2796 Antwoorden / 0 Vragen

@epcot, +1000000000

Gr
door Grunn1 Jul 27, 2017 om 11:19
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Tijger; nee ik draag geen nepperd, en wat heeft dat ermee te maken? En al zou ik het doen wat gaat jou dat aan? Wie ben jij om te bepalen of iemand een horloge wil dragen? En als iemand een horloge draagt is dat gelijk een nepperd die de juiste tijd niet aangeeft? Wat een rare aannames heb jij. Het heeft ook niks met de vraag te maken.

tijger1
door tijger1 Jul 27, 2017 om 12:03
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@epcot,

Poeh, poeh. :-))

Cookies
door Cookies - Jul 27, 2017 om 00:17
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Even zoeken dan maar. Je begrijpt dat je wel bij allerlei vage (buitenlandse) shops belandt als je fake zoekt. Dus of je überhaupt iets geleverd gaat krijgen, is de vraag.

www.google.nl/search?client=ms-opera-mobile&channel=new&q=seiko+astron+replica&sa=X&ved=0ahUKEwjvyM_0-afVAhXOYlAKHcrpBioQ1QIIiwEoBA&biw=768&bih=1024

aurora1
door aurora1 - Jul 27, 2017 om 02:05
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Mij lijkt het weggegooid geld, als zoiets al te vinden zou zijn. Te veel functies om goedkoop en goed werkend na te kunnen maken. Ook loopt u het risico van boetes voor een dergelijke namaak.
Horloges, wekkers, pennen met klokdisplay etc. die op de atoomklok (radio controlled) werken zijn al minstens 30 jaar voor een prikje verkrijgbaar.
Kijk ook daarvoor anders eens op markten bij horlogestands.
Een langere tijd sparen zou misschien ook nog kunnen (en spullen verkopen die u toch niet meer gebruikt).

hansje klein
door hansje klein - Jul 27, 2017 om 08:56
3037 Antwoorden / 62 Vragen

$ 1.500,- tot $ 2.000,- ...

M.b.t. replica´s zijn er, met de wetenschap, dat naast de horloges zèlf, óók de aanbieders fake zullen/kunnen zijn, hoofdzakelijk buitenlandse sites wanneer het om SEIKO gaat. Dat wordt dus niet zoeken, maar uitzoeken en ik doe daar verder liever geen aanbevelingen.

Dat forumcollega's uw wens menen te moeten beinvloeden, zèlfs vinden dit te moeten afkeuren, zal u hopelijk niet behinderen uw wens te vervullen. Op topics stelt niemand een 'domme vraag', maar antwoorden wèl soms 'domme reageerders' met morele boodschappen of moederlijke instinkten ...

Suc6 ermee!

tdmduc
door tdmduc - Jul 27, 2017 om 09:52
703 Antwoorden / 2 Vragen

ALs iemand een "nepperd" wil kopen dan moet hij/zij dat helemaal zelf weten. Daar ga ik niet over.

Heb wel een aardig ideetje.

De Kingwear KW88, de smartwatch uit China met de mogelijkheid je favoriete Rolex, Breitling, TAG Heuer, Seiko en Patek Philippe e.v.a. als werkende simulatie te gebruiken.

Kun je voor 99 euro ook nog eens je hartslag meten, stappen tellen en muziek luisteren.

costnix
door costnix - Jul 27, 2017 om 11:16
2874 Antwoorden / 1 Vragen
boppe1943
door boppe1943 Jul 27, 2017 om 13:13
1129 Antwoorden / 98 Vragen

costveel op genoemde site.

costnix
door costnix Jul 27, 2017 om 14:01
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Helemaal onderaan staat een webstek waar replica's (lees: neppers) worden aangeboden.

hansje klein
door hansje klein Jul 27, 2017 om 15:17
3037 Antwoorden / 62 Vragen

?

gerbera
door gerbera - Jul 27, 2017 om 11:19
7360 Antwoorden / 14 Vragen

Zo duur zijn de echte toch ook niet, tussen de € 1700 en € 2500. Gewoon ff doorsparen en het geld voor de replica er bij leggen.
Heeft u een echte met ook echte garantie, die zeker langer mee gaat dan een replica.

boppe1943
door boppe1943 - Jul 27, 2017 om 13:18
1129 Antwoorden / 98 Vragen

Kijk eens op Marktplaats of koop een goedkoop retourtje Turkije. Somsheb je geluk met een nepperd, maar meestal krijg je een zeperd.

tijger1
door tijger1 Jul 27, 2017 om 15:05
42060 Antwoorden / 21 Vragen

En dan met een nepperd door de douane? Ben je die ook nog kwijt.

boppe1943
door boppe1943 Jul 27, 2017 om 15:52
1129 Antwoorden / 98 Vragen

@tijger1: ter info: (Bron: Rijksoverheid):

Mag ik namaakartikelen meenemen naar Nederland?

Voor eigen gebruik mag u nagemaakte artikelen meenemen naar Nederland. Per 1 juni 2016 zijn de regels veranderd.

Alleen voor eigen gebruik, geen handel

U mag als reiziger alleen voor eigen gebruik nagemaakte artikelen meenemen naar Nederland. De goederen mogen niet gebruikt worden voor handelsdoeleinden. De Douane kan u vragen om aannemelijk te maken dat u geen handel drijft met de meegenomen namaakartikelen. De regels voor het meenemen van nagemaakte merkartikelen staan op de website van de Douane.

tijger1
door tijger1 Jul 27, 2017 om 19:35
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Gelukkig, dus nepperds mogen ingevoerd worden. :-)

jo
door jorisw - Jul 27, 2017 om 21:47
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Ik denk dat je op een markt in Turkije best wel iets kunt vinden. Zal in de buurt van de Hugo Boss shirts van een tientje liggen....

tijger1
door tijger1 Jul 27, 2017 om 22:16
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Zo duur?:-))

gerbera
door gerbera - Jul 28, 2017 om 11:25
7360 Antwoorden / 14 Vragen

Voor eigen gebruik mag u nagemaakte artikelen meenemen naar Nederland. Per 1 juni 2016 zijn de regels veranderd.

Denk dat er een onderscheid gemaakt moet worden tussen "nagemaakt" of nepper.
De eerste zal de merknaam niet hebben terwijl dit met de neppers (replica's) vaak wel het geval is.
Een replica mag dus niet de merknaam Seiko gebruiken, de douane pikt het, bij aankoop in het buitenland, gewoon in. Valt onder de categorie vervalsing.