ni
door ninanice Apr 12, 2017 om 20:10
Vrije tijd & tuin
Kan een nike sportschoen in 1 dag stukgaan?

gisteren een nike sportschoen air max gekocht en door een val van de fiets al stuk hoe kan dit??

4701 17 Rapporteer

getty
door getty - Apr 12, 2017 om 20:11
4179 Antwoorden / 10 Vragen

Tja een val is natuurlijk geen normaal gebruik, dus ja, zou kunnen.

ni
door ninanice Apr 12, 2017 om 20:46
Antwoorden / 1 Vragen

Geval pech je kies zelf niet voor om te vallen

getty
door getty Apr 13, 2017 om 07:13
4179 Antwoorden / 10 Vragen

Zeg ik dat dan?

holstein
door holstein Apr 18, 2017 om 18:15
922 Antwoorden / 16 Vragen

Een tv kan ook stuk gaan als hij van de kast af valt, maw, normaal gebruik is garantie en anders niet toch.....?

Topantwoord

fa
door familyman - Apr 12, 2017 om 20:19
888 Antwoorden / 1 Vragen

Als je stuntman bent en van vallen je hobby maakt, ja, dan is het normaal.
Maar is het een echte of een echte nepper uit China?

ni
door ninanice Apr 12, 2017 om 20:39
Antwoorden / 1 Vragen

Tja zelfs een stuntman gaat niet stunten met nieuwe sportschoenen. En ze zijn echt gisteren gekocht bij de Reus sport

@H
door @HENK@ Apr 15, 2017 om 14:58
158 Antwoorden / 1 Vragen

ehhhhh....echte of uit China..... waar denk je dan dat de echte vandaan komen?

Die fabriek staat misschien wel naast diegene  die Apple maakt ;-)

Cookies
door Cookies - Apr 12, 2017 om 20:20
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Iedere schoen kan bij een valpartij kapot gaan, dus ook Nikes. Waarschijnlijk achter de trapper blijven hangen oid. Beter je schoen in de kreukels dan je enkel. Wel zonde, ze zijn leuk.

ni
door ninanice Apr 12, 2017 om 20:45
Antwoorden / 1 Vragen

Dure schoenen en zo snel stuk. Het is idd zonde ik vond ze ook heel erg leuk maar nu is weinig leuks over

Cookies
door Cookies Apr 12, 2017 om 20:50
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Kan me voorstellen dat je zit te balen. Dat soort dingen lijken nooit te gebeuren nooit als je met afgetrapte schoenen of in oude kleding loopt.

ni
door ninanice Apr 12, 2017 om 20:59
Antwoorden / 1 Vragen

Ja het is zeker balen ik hoop dat ik het morgen in plek kan geven

diumenge
door diumenge - Apr 12, 2017 om 20:22
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Omdat het een goedkope nepper is.

[Edit 20:35] Zie reactie  CAROLA.83 - 12 APR. 2017 OM 20:31 toch geen nepper.

ni
door ninanice Apr 12, 2017 om 20:36
Antwoorden / 1 Vragen

Helaas zijn ze niet nep, had ik me niet druk erover gemaakt. Maar originele Nike gekocht bij de Reus sport

Topantwoord

pi
door pieterwolters - Apr 12, 2017 om 20:29
3610 Antwoorden / 0 Vragen

Net zoals een dure (destijds ook nieuwe) Hugo Boss broek ook kapot kan gaan na een val met een fiets... (spreek uit ervaring). Voor dit soort incidenten maakt het natuurlijk niet uit of het product net uit de doos komt of een paar jaar oud is. Typisch een pechgevalletje.

ni
door ninanice Apr 12, 2017 om 20:55
Antwoorden / 1 Vragen

Ja idd heel erg pech, maar je verwacht het niet van dure spullen

Ge
door Genee - Apr 12, 2017 om 20:29
1509 Antwoorden / 1 Vragen

Als ik het goed heb moet de zool van rubber zijn.
Dus kijk wat voor materiaal de zolen zijn gemaakt en als u het niet weet vraag het een schoenmaker bij u in de buurt.
Kan me niet voorstellen dat door een val Nike schoenen er zo aan toe zijn.

ni
door ninanice Apr 12, 2017 om 20:43
Antwoorden / 1 Vragen

Dat zei de medewerker van De reus sport ook ga maar naar een schoenmaker. Ik vind het ook onvoorstelbaar, maar het is echt door een val gebeurt

Ge
door Genee Apr 12, 2017 om 21:20
1509 Antwoorden / 1 Vragen

De verkoper zegt natuurlijk niet dat ze nep zijn, ik ook niet maar wat controleren kan geen kwaad.
Lees http://purchaze.nl/news-nl/100-procent-origineel-echte-sneakers-herkennen-896/

marita5
door marita5 Apr 12, 2017 om 21:43
11494 Antwoorden / 15 Vragen

@toonder , de link van u werkt niet , ik ben zo vrij geweest om de link te plaatsen .

ne
door neodutchio - Apr 12, 2017 om 21:03
5129 Antwoorden / 12 Vragen

Hoe dit kan? U geeft zelf het antwoord al, u bent van de fiets gevallen. En het maakt echt niet uit of het dure schoenen waren, een verkeerde val kan alles kapot maken. U kunt wel op elke reaktie verontwaardigd reageren, maar niks of niemand kan als schuldige aaangewezen worden.

marita5
door marita5 - Apr 12, 2017 om 21:41
11494 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Ninanice ,

Lees hier de link van @toonder ( de link werkt niet in een reactie ) klik op de rode regel .

http://purchaze.nl/news-nl/100-procent-origineel-echte-sneakers-herkennen-896/

Ge
door Genee Apr 12, 2017 om 21:52
1509 Antwoorden / 1 Vragen

Bedankt marita5@

marita5
door marita5 Apr 12, 2017 om 21:55
11494 Antwoorden / 15 Vragen

Graag gedaan , interessante link.

ni
door ninanice Apr 12, 2017 om 22:16
Antwoorden / 1 Vragen

Dank je wel voor de link, maar kan ik ervan uit gaan dat ze origineel zijn als ik ze bij Reus sport gekocht heb toch????

marita5
door marita5 Apr 12, 2017 om 22:22
11494 Antwoorden / 15 Vragen

ik ken deze winkel niet .

Cookies
door Cookies Apr 12, 2017 om 22:29
13336 Antwoorden / 36 Vragen

De Reussport is een betrouwbare shop. Geen enkele reden om te twijfelen aan de echtheid van de Nikes. Bovendien: als je vaker op Nikes loopt, merk je het meteen als je in neppers stapt.

Ge
door Genee Apr 12, 2017 om 22:49
1509 Antwoorden / 1 Vragen

@ninanice Waarom stel je de vraag of nike schoenen in één dag stuk kunnen gaan als je er van overtuigd bent dat het geen nep is?

ni
door ninanice Apr 12, 2017 om 22:56
Antwoorden / 1 Vragen

Ik stel de vraag omdat ik verwacht niet dat Nike schoenen zo snel stuk kunnen gaan. Ik twijfel niet dat ze niet echt zijn maar ben wel verbaasd dat het mogelijk is. Als ze nep waren kan je alles verwachten

Ge
door Genee Apr 12, 2017 om 23:05
1509 Antwoorden / 1 Vragen

@ninanice Als je niet twijfelt aan de echtheid heb je toch zelf het bewijs geleverd dat echte nike's zo snel stuk kunnen gaan.

ni
door ninanice Apr 12, 2017 om 23:20
Antwoorden / 1 Vragen

DuidelijK!

panter22
door panter22 - Apr 13, 2017 om 08:55
6599 Antwoorden / Vragen

Als je in een winkel hebt gekocht of op een bekende webshop, kun je het probleem voorleggen,

hansje klein
door hansje klein - Apr 13, 2017 om 09:33
3037 Antwoorden / 62 Vragen

Alles kan stuk gaan en dan zijn er wel een paar mogelijkheden zoals een fabrikagefout kunnen aantonen, een tussenpersoon van de verzekeraar aanspreken die de ´kneepjes van het vak wel kent´, of een schuldige vinden die de val heeft veroorzaakt (andere verkeersdeelnemer, slechte bestrating, geen zicht gehad enz) en die verantwoordelijk stellen voor de ontstane schade.

Jammer, maar heeft u geen ´escape´ zou ik de schoenmaker maar eens naar de mogelijkheid tot reparatie vragen.

ni
door ninanice Apr 13, 2017 om 10:09
Antwoorden / 1 Vragen

bedankt voor de reactie

me
door mein33 - Apr 13, 2017 om 09:51
5658 Antwoorden / 28 Vragen

gisteren een nike sportschoen air max gekocht en door een val van de fiets al stuk hoe kan dit??

Hoe dit kan ??
Omdat u, zoals u zelf aangeeft, gevallen bent met uw fiets.
Zo te zien aan de zwarte streep net naast het uitgescheurde stuk(je) heeft de schoenzool ergens klem tussen gezeten en is door een draaiende beweging weer losgewrongen. Alleen heeft de zool deze wringende beweging niet schadevrij doorstaan.
Het zal dus niet aan het materiaal van uw schoen liggen, maar aan de wijze waarop de zool heeft klemgezeten en weer is losgetrokken. Jammer maar helaas, maar ik hoop wel dat er verder geen letsel of schade is ontstaan.

Ik mag toch wel aannemen dat u een paar sportschoenen heeft gekocht en niet één exemplaar. ;-))

ni
door ninanice Apr 13, 2017 om 10:08
Antwoorden / 1 Vragen

bedankt voor de reactie, gelukkig geen verder letsel of schade, en alleen 1 exemplaar stuk gegaan.

edrick3
door edrick3 - Apr 13, 2017 om 10:01
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Antwoord op je vraag: normaal gesproken natuurlijk niet, maar in dit geval ...... ongelukje.
Schoen heeft knel gezeten en zool is daardoor gescheurd.
Kun je de winkelier niet verwijten. Schade door buitenaf.
Wel zonde! Mooie schoenen!
Misschien nog iets aan te maken door een schoenmaker (al betwijfel ik dit).

ni
door ninanice Apr 13, 2017 om 10:05
Antwoorden / 1 Vragen

dank je wel voor de reactie!

pino123
door pino123 - Apr 13, 2017 om 10:19
2763 Antwoorden / 14 Vragen

Alles kan stuk gaan na een val van je fiets. Ligt eraan hoe je gevallen bent etc. Of je tegen scherpe voorwerpen bent gevallen... Ik weet niet hoe het kan... Je was er zelf bij....

boppe1943
door boppe1943 - Apr 13, 2017 om 10:45
1129 Antwoorden / 98 Vragen

Ga met de schoenen en kassabon terug naar Reus en vertel uw verhaal. Als het authentieke Nikes zijn, krijgt u misschien een ander paar. Nee hebt u, ja kunt u krijgen.

edrick3
door edrick3 Apr 13, 2017 om 12:46
27632 Antwoorden / 85 Vragen

TS is al teruggeweest. "Dat zei de medewerker van De reus sport ook ga maar naar een schoenmaker."

ni
door ninanice Apr 13, 2017 om 14:51
Antwoorden / 1 Vragen

ja idd ze zeiden kunnen ze niks aan doen omdat het rubber is en dat kan slijten, ik moest effe naar de schoenmaker gaan en kijken of hij wat mee kan.

@H
door @HENK@ - Apr 15, 2017 om 14:59
158 Antwoorden / 1 Vragen

"Kan een nike sportschoen in 1 dag stukgaan? "  ...ja hoor, zelfs al na een halve dag of nog korter  ;-)

br
door brandon von ende - Apr 18, 2017 om 16:05
1 Antwoorden / 1 Vragen

kan ik een overeenkomst met een schuldhulpverlener reclameren? ik hoop hier snel antwoord op te krijgen want deze meneer rekent het zo hoog dat ik het dubbele ga betalen dan mijn schuld..

wat moet ik doen?

edrick3
door edrick3 Apr 18, 2017 om 16:19
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Waarom stel je deze vraag in het topic van een ander?
Je kunt beter ZELF een topic openen!
En 'reclameren'? Je bedoelt: opzeggen?

fa
door familyman Apr 18, 2017 om 16:42
888 Antwoorden / 1 Vragen

Brandon, wat moet ik doen?

Simpel, een nieuw en eigen topic openen en daar effe wat duidelijker in schrijven wat je precies wilt en je probleem is.

me
door mein33 Apr 18, 2017 om 18:32
5658 Antwoorden / 28 Vragen

@familyman,

Simpel !!, ik ben bang dat 'brandon' nimmer zijn bijdrage zal weten terug te vinden en tot 'het einder der dagen' zit te wachten tot hij een bericht van Kassa in z'n mail.box zal krijgen. ;-))

edrick3
door edrick3 Apr 18, 2017 om 18:50
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@mein33, grinnik.;-)

tenormin
door tenormin Apr 18, 2017 om 18:53
16816 Antwoorden / 108 Vragen

@mein, leuke bijdrage ;-)

fa
door familyman Apr 18, 2017 om 18:54
888 Antwoorden / 1 Vragen

@Mein33, dan zal hij/zij eerder een herinnering/aanmaning/dwangbevel ontvangen hebben voordat hij email van ons krijgt.

br
door brandon von ende Apr 23, 2017 om 09:29
1 Antwoorden / 1 Vragen

sorry! ik dacht dat ik zelf een topic aanmaakte

me
door mein33 Apr 23, 2017 om 14:34
5658 Antwoorden / 28 Vragen

@brandon von ende,

Sorry is niet nodig, maar heeft u inmiddels al wel een eigen topic aangemaakt om uw vraag beantwoord te krijgen. !!