Kan Spotify niet afzeggen omdat ik niet meer kan inloggen
Hallo Allen,
Nadat mijn Google account is verwijderd wegens ''veiligheidredenen'', kan ik hier niet meer in.
Nu weet ik mijn Spotify wachtwoord en al dat soort dingen ook niet meer, omdat ik al een tijdje mijn vriend zijn spotify account gebruik ( gekregen bij een KPN alles in 1 abbonement).
Nu kan ik op geen enkele manier meer inloggen op mijn Spotify account, want ik wil graag mijn premium account opzeggen, want er gaat maar liefst 10 euro in de maand van mijn rekening af.
Als je op hun site kijkt, kun je nergens je vraag stellen, nergens kun je ze bellen.
Mijn wachtwoord veranderen op de spotify site is dus geen optie.
Maar meer opties geeft Spotify je niet, hoe krijg ik nu mijn geld terug?
Met Vriendelijke groet,
Rachida Reijnen
Google eens Spotify klik op rode regel
https://www.spotify.chttps://www.spotify.com/nl/about-us/contact/om/nl/about-us/contact/
Dit formulier al ingevuld en opgestuurd?
https://www.spotify.com/nl/account/subscription/premium/cancel/pdf/
Hallo Rachida Reijnen ,
Indien je contact wilt opnemen met Spotify netherlands b.v. kun je het telefoonnummer 020 5750955 gebruiken of een brief versturen naar het adres Singel 540 met postcode 1017 AZ in Amsterdam.
Bron : opencompanies.nl
Een e-mail sturen naar support@spotify.com
Loopt dat account nog steeds via kpn dan moet je bij kpn opzeggen.
Geld teruggeven doen ze niet aan.
U kunt per maand opzeggen.
U kunt toch gewoon uw ww opnieuw instellen op de inlogsite van Spotify. Ik zie niet in waarom dat geen optie is.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Hoe vind ik het accountnummer van LSC Smart Connect weer terug?
Ik wilde een plafonaire ophangen die ik bij Action had gekocht, waarvoor ik de LSC Smart Connect app nodig had om de lamp via de telefoon te dimmen. Helaas werkte het niet want ik moest mijn wifi kanaal omzetten van 5 ghz naar 2.4 ghz. Een heel gedoe, want ik had daarbij hulp van Ziggo nodig om te vragen hoe ik dat moest doen. De medewerker adviseerde me om na het instellen van een ander wifi kana ... Lees meer
Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?
Op 25 maart j.l. kreeg ik een sms-je van iemand die zich voordeed als medewerker van ICS (International Card Service) met een noodnummer. Er was geprobeerd €899 van mijn rekening te halen. Ik belde dit nummer en was even later €1794 kwijt. Ik heb aangifte gedaan bij de politie en heb mijn rechtbijstandsverzekering ingelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug? Lees meer
Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor
Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont
...
Lees meer
Populair in Vrije tijd & Tuin
Buurvrouw heeft heg verwijderd
buurvrouw heeft de heg verwijderd die op haar grond stond en nu is alle privacy weg. mag dit zomaar? en is ze verplicht om er een nieuwe schutting of iets neer te zetten. tis gewoon een giga doorkijk tuin. geen privacy niks meer (edit, foto verwijderd - redactie) Lees meer
Woningbouw haalt beschutting weg
Wij wonen nu 9 jaar in onze huurwoning, en achter ons huis zit nog een stukje grond wat eigenlijk bij ons huis hoorde, maar de vorige bewoners hadden dit aan de buren gegeven omdat deze er niks mee deden.... Dit hebben wij jaren geleden terug proberen te krijgen maar op een of andere manier mochten de buren dit houden omdat ze dit al 5 jaar hadden.
Nu zijn de buren verhuist en hebben dit st
...
Lees meer
kattenverjagers, werkt dat?
Ik houd van katten, maar niet in mijn tuin.
Op zoek naar een 'kattenverjager' kom ik taaloze apparaten tegen, die allemaal werken met geluidssignalen. Op batterij, zonne-energie en het stroomnet. Goedkoop zijn ze niet!
Wie heeft hier ervaring mee? Werkt het echt en welke zijn de moeite van aanschaffen waard?
Lees meer