ra
door rachida reijnen Jun 17, 2017 om 13:06
Vrije tijd & tuin

Kan Spotify niet afzeggen omdat ik niet meer kan inloggen

Hallo Allen,

Nadat mijn Google account is verwijderd wegens ''veiligheidredenen'', kan ik hier niet meer in.
Nu weet ik mijn Spotify wachtwoord en al dat soort dingen ook niet meer, omdat ik al een tijdje mijn vriend zijn spotify account gebruik ( gekregen bij een KPN alles in 1 abbonement).
Nu kan ik op geen enkele manier meer inloggen op mijn Spotify account, want ik wil graag mijn premium account opzeggen, want er gaat maar liefst 10 euro in de maand van mijn rekening af.
Als je op hun site kijkt, kun je nergens je vraag stellen, nergens kun je ze bellen.
Mijn wachtwoord veranderen op de spotify site is dus geen optie.
Maar meer opties geeft Spotify je niet, hoe krijg ik nu mijn geld terug?

Met Vriendelijke groet,

Rachida Reijnen

7377 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

panter22
door panter22 - Jun 17, 2017 om 13:22
6599 Antwoorden / Vragen
1
marita5
door marita5 - Jun 17, 2017 om 14:14
11508 Antwoorden / 15 Vragen
0

Hallo Rachida Reijnen , 

Indien je contact wilt opnemen met Spotify netherlands b.v. kun je het telefoonnummer 020 5750955 gebruiken of een brief versturen naar het adres Singel 540 met postcode 1017 AZ in Amsterdam.

Bron : opencompanies.nl

Ge
door Genee - Jun 17, 2017 om 14:18
1509 Antwoorden / 1 Vragen
0

Een e-mail sturen naar support@spotify.com
Loopt dat account nog steeds via kpn dan moet je bij kpn opzeggen.

Geld teruggeven doen ze niet aan.
U kunt per maand opzeggen.

gerbera
door gerbera - Jun 19, 2017 om 22:15
7359 Antwoorden / 14 Vragen
0

U kunt toch gewoon uw ww opnieuw instellen op de inlogsite van Spotify. Ik zie niet in waarom dat geen optie is.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

anita555
anita555 - Sep 11, 2023 om 12:25
Computers & telefonie

Hoe vind ik het accountnummer van LSC Smart Connect weer terug?

Ik wilde een plafonaire ophangen die ik bij Action had gekocht, waarvoor ik de LSC Smart Connect app nodig had om de lamp via de telefoon te dimmen. Helaas werkte het niet want ik moest mijn wifi kanaal omzetten van 5 ghz naar 2.4 ghz. Een heel gedoe, want ik had daarbij hulp van Ziggo nodig om te vragen hoe ik dat moest doen. De medewerker adviseerde me om na het instellen van een ander wifi kana ... Lees meer

Ha
Hans Wijtman - Apr 19, 2024 om 19:46
Geldzaken & recht
Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Op 25 maart j.l. kreeg ik een sms-je van iemand die zich voordeed als medewerker van ICS (International Card Service) met een noodnummer. Er was geprobeerd €899 van mijn rekening te halen. Ik belde dit nummer en was even later €1794 kwijt. Ik heb aangifte gedaan bij de politie en heb mijn rechtbijstandsverzekering ingelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug? Lees meer

Fr
Fred Mennen - Apr 17, 2024 om 13:07
Geldzaken & recht

Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor

Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont ... Lees meer