ra
door rachida reijnen Jun 17, 2017 om 13:06
Vrije tijd & tuin

Kan Spotify niet afzeggen omdat ik niet meer kan inloggen

Hallo Allen,

Nadat mijn Google account is verwijderd wegens ''veiligheidredenen'', kan ik hier niet meer in.
Nu weet ik mijn Spotify wachtwoord en al dat soort dingen ook niet meer, omdat ik al een tijdje mijn vriend zijn spotify account gebruik ( gekregen bij een KPN alles in 1 abbonement).
Nu kan ik op geen enkele manier meer inloggen op mijn Spotify account, want ik wil graag mijn premium account opzeggen, want er gaat maar liefst 10 euro in de maand van mijn rekening af.
Als je op hun site kijkt, kun je nergens je vraag stellen, nergens kun je ze bellen.
Mijn wachtwoord veranderen op de spotify site is dus geen optie.
Maar meer opties geeft Spotify je niet, hoe krijg ik nu mijn geld terug?

Met Vriendelijke groet,

Rachida Reijnen

7377 5 Rapporteer

panter22
door panter22 - Jun 17, 2017 om 13:22
6599 Antwoorden / Vragen
marita5
door marita5 - Jun 17, 2017 om 14:14
11508 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Rachida Reijnen ,

Indien je contact wilt opnemen met Spotify netherlands b.v. kun je het telefoonnummer 020 5750955 gebruiken of een brief versturen naar het adres Singel 540 met postcode 1017 AZ in Amsterdam.

Bron : opencompanies.nl

Ge
door Genee - Jun 17, 2017 om 14:18
1509 Antwoorden / 1 Vragen

Een e-mail sturen naar support@spotify.com
Loopt dat account nog steeds via kpn dan moet je bij kpn opzeggen.

Geld teruggeven doen ze niet aan.
U kunt per maand opzeggen.

gerbera
door gerbera - Jun 19, 2017 om 22:15
7359 Antwoorden / 14 Vragen

U kunt toch gewoon uw ww opnieuw instellen op de inlogsite van Spotify. Ik zie niet in waarom dat geen optie is.