ni
door niemand234 Oct 22, 2016 om 19:27
Vrije tijd & tuin

Lachgas

ik heb in 1 dag gemiddeld 20 patronen gebruikt en daarna niet meer heeft dit gevolgen ?

5733 20 Rapporteer

marita5
door marita5 - Oct 22, 2016 om 19:34
11494 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Niemand 123 ,

Ik heb er geen ervaring mee , voor verdere informatie klik op de rode regel .

https://www.google.nl/#q=gevolg+lachgas+gebruiken+

tenormin
door tenormin - Oct 22, 2016 om 19:46
16816 Antwoorden / 108 Vragen

Dag niemand, denk dat je dit niet serieus bedoelt maar er een "zaterdagavond-babbeltje" van wil maken. Dus, nee hoor, een keer 20 x lachgas gebruiken doet je hersenen geen kwaad.

hutch
door hutch - Oct 22, 2016 om 19:49
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Een lach(op)wekkend topic.......

marita5
door marita5 Oct 22, 2016 om 20:03
11494 Antwoorden / 15 Vragen

Op een lachwekkende site ;-))

Ma
door MacWally - Oct 22, 2016 om 19:51
151 Antwoorden / Vragen

Zou iedereen moeten gebruiken er word de laatste tijd zo weinig gelachen met dit kabinet.

tijger1
door tijger1 - Oct 22, 2016 om 20:09
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Nee hoor, dat heeft geen gevolgen, want aan idioterie is toch niets meer te doen. Nou al die slagroom nog verorberen, word je wel misselijk van.:-)) heb je weekendverlof van je instelling?

tenormin
door tenormin Oct 22, 2016 om 20:15
16816 Antwoorden / 108 Vragen

Zoals je in hoof en noospijn "Topic" al schrijft: teveel weekend verloven tegelijkertijd.

tijger1
door tijger1 Oct 22, 2016 om 20:28
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Zo is het.

simon55
door simon55 - Oct 22, 2016 om 21:18
1556 Antwoorden / 5 Vragen

Ach zeker weer naar dat domme geklep geluisterd maar je kunt er nog makkelijk 20 bij nemen hoor

tijger1
door tijger1 - Oct 22, 2016 om 21:24
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Die patronen zijn overigens ook perfect om wratten mee te verwijderen, geplaatst in een speciale pen,  daar ook last van?

ha
door halex - Oct 22, 2016 om 22:12
1374 Antwoorden / 4 Vragen

Je kan geen gemiddelde berekenen over 1 dag. Tenzij je doorrekent per uur, maar dat staat niet in je vraag.

ni
door niemand234 Oct 23, 2016 om 00:10
1 Antwoorden / 1 Vragen

Binnen 2 uur ongeveer 20 gebruikt

ha
door halex Oct 23, 2016 om 11:52
1374 Antwoorden / 4 Vragen

Dan weet u dat dit de rekenvaardigheid of de logica aantast.

endemion
door endemion Oct 23, 2016 om 16:09
237 Antwoorden / 3 Vragen

Dat komt neer op 0,02 tot 0,008 ampul per ademhaling voor die 2 uur. Echt niks om je druk om te maken.

ja
door janf43 - Oct 22, 2016 om 22:20
733 Antwoorden / 0 Vragen

Ja het tast uw logica aan. 1 dag gemiddeld 20. Een gemiddelde bereken je toch uit het gebruik over meerdere dagen?

Gerry1969
door Gerry1969 - Oct 22, 2016 om 22:46
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Vroeger zocht je eerst uit wat de gevolgen zouden zijn alvorens te gebruiken.
Nu gebruik je eerst en vraag je je achteraf af hoe dom dat is.
Diewilik

gerbera
door gerbera - Oct 22, 2016 om 23:35
7348 Antwoorden / 14 Vragen

Nee hoor dat heeft geen verdere gevolgen, je moet vooraf al gestoord zijn dit te doen, tenzij u ze in de slagroomspuit heeft gebruikt.

tijger1
door tijger1 Oct 22, 2016 om 23:52
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Of voor heel veel wratten.

endemion
door endemion Oct 23, 2016 om 16:00
237 Antwoorden / 3 Vragen

Stel je aan zeg, wie ben jij om iemand gestoord te noemen die bepaalde stoffen tot zich wil nemen om de effecten ervan te ervaren!? Laat mensen lekker vrij om te doen wat ze zelf willen en al helemaal als het gaat om zoiets lulligs als N2O ampullen.

gerbera
door gerbera Oct 23, 2016 om 16:08
7348 Antwoorden / 14 Vragen

Uw dag zeker niet gelet op uw laatste reactie.

endemion
door endemion Oct 23, 2016 om 16:10
237 Antwoorden / 3 Vragen

Natuurlijk niet als ik geconfronteerd wordt met dit soort kwats. Oorzaak gevolg niet gevolg oorzaak...

ni
door niemand234 - Oct 23, 2016 om 00:16
1 Antwoorden / 1 Vragen

Ohja nog dit erbij ik werd wel een paar dagen vergeetachtig ervan

sw
door swat1500 Oct 23, 2016 om 00:18
3763 Antwoorden / 0 Vragen

Dan had het dus wel gevolgen.

endemion
door endemion Oct 23, 2016 om 16:11
237 Antwoorden / 3 Vragen

Of van tig andere (co)factoren...

costnix
door costnix - Oct 23, 2016 om 08:46
2874 Antwoorden / 1 Vragen

W hersenen zie, gezien uw rekenvermogen, al aangetast.

me
door mein33 - Oct 23, 2016 om 11:25
5658 Antwoorden / 28 Vragen

@niemand234,

U bent de 1 vergeten en begint gelijk bij 2 en daaruit mag overduidelijk blijken dat uw selectieve telpatroongeheugen reeds enigzins is aangetast.
Met een gemiddeld gebruik van 20 patronen op één dag zult u, naar ik voor het gemak maar even aanneem, een gebruik bedoelen van ongeveer 20 patronen op één avond en ook dit rekenmissertje is weer te herleiden uit het aangetaste telpatroongeheugen.
Als u de komende 10 maanden geen lachgas e.d. meer tot u neemt dan zal het e.e.a. zich vanzelf weer herstellen en heeft het geen verdere gevolgen voor u.
Mocht u er wel mee doorgaan dan wordt het op termijn "niemand234 lachte en ieder ander huilt nu om niemand".

En ik weet dat ik zelf bij 3 begin, maar dat heeft meer met de leeftijd te maken ;-))

endemion
door endemion - Oct 23, 2016 om 15:54
237 Antwoorden / 3 Vragen

[edit redactie: onjuistheden en provocerende uitspraken]

endemion
door endemion Nov 9, 2016 om 16:00
237 Antwoorden / 3 Vragen

Als de redactie denkt mijn recht op vrijheid van meningsuiting te mogen onderdrukken mag daar op z'n minst wel een gedegen en gedetaileerde verklaring aan vooraf gaan. Maar wat blijkt deze actie is volledig in het geheim, dus zonder mij er ook maar over te berichten uitgevoerd.

tijger1
door tijger1 Nov 9, 2016 om 20:51
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@endemion. Dat doet "internetredactie" al een paar dagen in verschillende topics. Ik was ook "slachtoffer" van een onterechte aantijging. Heel wonderlijk. En als ze echt onjuisheden willen gaan verwijderen, kunnen ze nog wel een paar stagiaires aantrekken, want daar barst het van.

costnix
door costnix Nov 10, 2016 om 01:31
2874 Antwoorden / 1 Vragen

@tijger1: Ik begrijp, dat u zich gebelgd voelt door de aantijgering van de Kassa redactie. Ik voel met u mee Wij zijn toch die stagiaires? :-)

gerbera
door gerbera - Oct 23, 2016 om 16:05
7348 Antwoorden / 14 Vragen

@endemion, U heeft uw gal kunnen spuwen maar als u ff tijd heeft lees dit dan ook. ;https://nl.wikipedia.org/wiki/Distikstofmonoxide

costnix
door costnix Oct 25, 2016 om 11:06
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Dihydromonooxide is veel gevaarlijker, zowel als gas, vloeistof en vaste stof :-)

endemion
door endemion - Oct 23, 2016 om 16:17
237 Antwoorden / 3 Vragen

edit redactie

reflecs
door reflecs Oct 23, 2016 om 17:16
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Zie antwoord.

costnix
door costnix Oct 25, 2016 om 11:08
2874 Antwoorden / 1 Vragen

"If you have a too open mind, your bruin will fall out!"

endemion
door endemion Nov 9, 2016 om 15:07
237 Antwoorden / 3 Vragen

NPO (Nederlandse Propaganda Omroep). Iets anders verkondigen mag niet. Zoals al voorspeld wordt er meteen gegumd in dat geval.

reflecs
door reflecs - Oct 23, 2016 om 17:12
1859 Antwoorden / 4 Vragen

@endemion,
U zult toch moeten toegeven dat het op z'n minst, ehm, schaapachtig, is, als je je eerst laat overhalen om een drug te gebruiken en je je pas daarna afvraagt welke gevolgen dat kan hebben. Al is het in dit geval een relatief onschuldige drug.

Nou ja, onschuldig?
https://www.jellinek.nl/informatie-over-alcohol-drugs/lachgas/basisinfo-over-lachgas/wat-zijn-de-effecten-van-lachgas/
Niets voor mij en daar heb ik geen overheid of PR voor nodig.

endemion
door endemion Nov 9, 2016 om 15:57
237 Antwoorden / 3 Vragen

Tja zal per persoon afhankelijk zijn of dat opgaat. In mijn geval heb ik eerst het nodige opgezocht voordat ik lachgas geprobeerd heb. Zo weet ik dat "NOS" lachgas om een motor te boosten te onzuiver is (met name te veel zwavel) om in te gaan ademen, lachgas in die ampullen is van "food grade" kwaliteit, daarboven heb je nog een stapje beter spul wat dus in de geneeskunde wordt gebruikt (van deze verschillende kwaliteitsgradaties was de "doctor" zo te zien niet eens van op de hoogte aangezien die de laatste 2 categorieen over 1 kam schoor). Hoe dan ook in hoeverre is het schaapachtig als ik bijvoorbeeld met wat ik er over weet een ander aanbied om het eens te proberen? Zeker als diegene mij kent en me vertrouwd op zo'n punt. Zo ook voor anderen die kennis hebben van het spul. Die link die je aanhaalt, erg overdreven. Zuurstofgebrek op basis van ampullen is nagenoeg onmogelijk want a) per ampul zit er minder lachgas dan 1 diepe ademhaling b) een vowassen mens ademt 8-20x per minuut dus per minuut moet je meer dan 8 ampullen zien weg te werken en dat ook nog eens een goed aantal minuten volhouden, een totaal onrealistische situatie. Hallucinaties, tja als je wat vervormingen in met name geluid hallucineren noemt... Het effect van zo'n ampulletjes stelt geen drol voor maar op die site wordt meer over de gevvolgen van (mogelijk onjuist (oa zuurtofgebrek) afgestelde) medische apparatuur gerept dan het minimale effect van ballonnetjes. Flink dronken zijn is met gemak tig keer noemenswaardiger dan spelen met ampulletjes en dat is zelfs zo als je bv 50 van die dingen achter elkaar zou inademen. Je tipt overigens zelf nog een ander punt aan, je hebt het zelf nooit uitgeprobeerd neem ik aan maar ondertussen is die mug al een olifant geworden in jou beleving en is de objectiviteit verder vrij ver te zoeken. Zo durf ik ook te wedden dat als je het eens zou proberen je meteen zoiets hebt van is dit nu alles! Waar heb ik me druk om gemaakt.

reflecs
door reflecs Nov 9, 2016 om 20:46
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Ik denk dat u de pagina niet goed gelezen hebt; die gaat namelijk expliciet over lachgas gebruiken met een ballon. U heeft geen nare ervaringen. Fijn voor u. De weddenschap gaat niet door. Ik wil het niet proberen en, sorry,  ik heb een behoorlijke weerzin tegen mensen die anderen willen overhalen om drugs te gebruiken.

me
door mein33 - Oct 23, 2016 om 18:07
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Endemion, een synoniem voor een "Schone slapende herdersfiguur" , die boos wordt als hij wreed uit z'n slaapje wordt gerukt en er ook nog eens achter komt dat de "schaapjes" hem niet willen volgen in zijn theorie
Slaap weer lekker verder endemion, dan stopt tenminste het nonsense geklets van een onweldenkende.
Oorzaak: recentelijk nog teveel aan het lachgasballonnetje gehangen.

Niet gaan stijgeren o.i.d., ik maak maar een grapje  ;-))

mein33

endemion
door endemion Nov 9, 2016 om 15:06
237 Antwoorden / 3 Vragen

Mijn schrijven wordt gewoon verwijderd maar dat van jou mag gewoon blijven staan ook al is het gewoonweg beledigend of je er nu bij schrijft of het een grapje is of niet. Zoals al gezegd een en al propaganda bij de NPO (Nederlandse Propaganda Omroep). Iets anders verkondigen mag niet, doe je dat wel is het zo weg zoals ik ook al voorspelde.

costnix
door costnix Nov 10, 2016 om 01:35
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Och, och! Wat een drama! Richt een politieke partij op om uw gram te halen. Daar is geen verstand voor nodig!