ho
door holidayfriend nico Mar 5, 2017 om 10:28
Vrije tijd & tuin
Mag een camping beheerder ,zomaar de Kantine sluiten

Van het een op het andere seisoen ,sluit de beheerder de Kantie ,op de camping,Wat voor de vaste bewooners ,een groot sociaal accept heeft .
Ook betalen, we vanaf het begin,(dus al jaren)voor de accomodatie ,van de camping.wij staan er voor de biljart club en kaart club,Nu is alles weg

5388 7 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Mar 5, 2017 om 10:31
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Een campingeigenaar kan in principe doen en laten wat hij wil.

Zet een paar party tenten neer bij iemand in de tuin en houd daar de kaartclub.

tenormin
door tenormin - Mar 5, 2017 om 11:07
16828 Antwoorden / 108 Vragen

Heeft u er dan geen bericht van gehad? De reden? Dat een kantine in de winter gesloten is daar kan ik me nog wel iets bij voorstellen, maar nu, zoals ik begrijp het hele jaar door? Daar moet wel een echte reden achter zitten. Misschien heeft hij problemen met de Gemeente o.i.d. Misschien vergunning niet in orde. Zo'n sluiting kan eigenlijk nooit zo abrubt gaan als u beschrijft. Natuurlijk heeft een kantine een groot sociaal aspect. Ga eens met de eigenaar/beheerder in gesprek over de reden van....

sjjoppy
door sjjoppy - Mar 5, 2017 om 11:10
7187 Antwoorden / 3 Vragen

Ook al mag het, dan had de campingbeheerder het wel kenbaar kunnen maken, en konden u en de vaste bewoners tijdig een ander onderkomen ter ontspanning zoeken.

simon55
door simon55 - Mar 5, 2017 om 12:00
1556 Antwoorden / 5 Vragen

Als een winkelbedrijf sluit vragen ze toch ook niet aan U of t wel goed is

tr
door trofaiac Mar 8, 2017 om 13:37
57 Antwoorden / 4 Vragen

Een kantine op een camping is geen winkelbedrijf. Een kampwinkel dan weer wel. Het zou netjes zijn om de kampeerders te laten weten dat de kantine gesloten wordt. Mogelijk heeft de beheerder zich niet aan de voorwaarden gehouden betreffende het beheer van een kantine op de camping waardoor sluiting het gevolg is.

fa
door familyman - Mar 5, 2017 om 12:43
888 Antwoorden / 1 Vragen

Vraag eerst eens waarom de kantine gesloten is. Dat bepaald veel hoe de antwoorden zijn en of het wel of niet kan of mag of misschien wel moet enzovoort. U confronteert dit forum met een besluit van de beheerder, maar niet met de rest die dit hem heeft doen besluiten. Vraag het hem, gewoon, als mens tot mens.

aurora1
door aurora1 - Mar 5, 2017 om 20:39
15645 Antwoorden / 6 Vragen

En wat zei de camping beheerder toen hem de reden gevraagd werd?
Kaarten kunt u toch ook bij elkaar en in  het café om de hoek waar ook gebiljart kan worden? Anders lid worden van een biljartclub?

ha
door harryromijn - Mar 6, 2017 om 15:12
272 Antwoorden / 0 Vragen

Ook betalen, we vanaf het begin, (dus al jaren) voor de accomodatie van de camping. Wij staan er voor de biljart club en kaart club,

En.. dat staat in de overeenkomst met de campinghouder, of is in de loop der jaren uit goedertierenheid gegroeid ?
En komt de campinghouder uit de kosten daarvoor, of speelt hij al jaren Sinterklaas  zonder daarvoor ook maar ene verplichting aangegaan te zijn ?

tenormin
door tenormin Apr 16, 2017 om 05:37
16828 Antwoorden / 108 Vragen

Een beheerder van een camping kantine, meestal een outsider, speelt niet voor sinterklaas, heeft gewoon inkomsten uit consumtief gebruik.

tijger1
door tijger1 Apr 16, 2017 om 09:11
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@tenormin. Off topic. Wat bent u ineens oude topics aan het beantwoorden?

costnix
door costnix Apr 16, 2017 om 10:20
2874 Antwoorden / 1 Vragen

@tenormin was wel vroeg wakker, maar niet uitgeslapen :-)