Co
door CorneliusHayes Apr 28, 2017 om 20:24
Vrije tijd & tuin

Sekssites

Ik ben een man die seks tekort kom en daarom pogingen onderneem via seksites te kijken om een leuke vrouw. Ben op diverse sites geweest en krijg steeds het gevoel dan men met modellen werkt en dat men gewoon de antwoorden verzint alsof het de dames zelf zijn. Ik heb er veel geld aan gespendeerd maar tot een afspraak komt het niet. Ik zou willen dan kassa daar aandacht aan besteed.
Cees Hayes Zwolle.

7788 17 Rapporteer

ja
door jackyh - Apr 28, 2017 om 20:30
953 Antwoorden / 4 Vragen

Ga naar de hoeren dan is de afspraak zeker.

hutch
door hutch - Apr 28, 2017 om 20:33
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Die sekssites zijn alleen bedoeld om iedereen, die zich aangemeld hebben, geld af te troggelen. Het zijn fake dames, waarbij het ook nog wel eens kerels zouden kunnen zijn die antwoorden. U bent er dus ingetrapt. Vaak wordt het ook nog eens toegegeven dat het niet echt is, dus dat het alleen voor de 'fun ' is. Leest u de kleine lettertjes maar eens goed.

jo
door jorisw - Apr 28, 2017 om 20:35
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Trol?

marita5
door marita5 - Apr 28, 2017 om 20:51
11494 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo CorneliusHayes ,

Serieus , denkt u nu werkelijk dat Kassa daar aandacht aan gaat besteden ?
De snelste oplossing koop een pop .

Cookies
door Cookies Apr 29, 2017 om 11:00
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Het is je wellicht ontgaan, maar er is een groot verschil tussen een pop en een mens. En als TS een pop wilde, had hij deze allang gekocht.

marita5
door marita5 Apr 29, 2017 om 11:04
11494 Antwoorden / 15 Vragen

Er is mij niks ontgaan , als Ts hoge nood had was hij allang bij de hoeren geweest .

diumenge
door diumenge - Apr 28, 2017 om 20:58
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Uw gevoel over die sites is correct, staat ook vast ergens in de kleine lettertjes. Ze zuigen het geld uit uw portemonnee om het zo maar te zeggen. Volg het advies van JackyH op.

getty
door getty - Apr 28, 2017 om 21:04
4179 Antwoorden / 10 Vragen

Dit is natuurlijk niet echt een groot consmentenprobeem, reken er maar niet op.

tijger1
door tijger1 - Apr 28, 2017 om 21:40
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Dan moet u dat aan Kassa vragen. Klik onderaan op  contact. U zit nu op het forum.

Maar dat weet toch al een kind dat dat nep is?

Cookies
door Cookies - Apr 28, 2017 om 22:39
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Nee, ze werken niet met modellen. Ze werken met 70 plussers die een paar centen willen bijverdienen. AOW wordt steeds minder namelijk en de zorgkosten steeds hoger.

ha
door halex - Apr 28, 2017 om 23:32
1374 Antwoorden / 4 Vragen

U betaalt omdat u seksuele omgang wilt. Vervolgens wordt u door deze 'contactsites' enorm genaaid. Waar voor uw geld, zou ik zeggen. U krijgt precies waarvoor u betaalt.

fa
door familyman - Apr 28, 2017 om 23:36
888 Antwoorden / 1 Vragen

@Cees, ik ben niet verantwoordelijk voor de programmainhoud van de tv, zeker niet. Maar ik weet 1 ding zeker, aan uw verzoek wordt geen gevolg gegeven. Ga naar een club of "the red light zone".

tenormin
door tenormin Apr 30, 2017 om 07:15
16816 Antwoorden / 108 Vragen

Hartstikke zielig eigenlijk;  die red light zone. Zie je al die mannen in de Geleenstraat in Den Haag lopen te ' hunkebunkeren'.  Maar wel eerlijker, je krijgt (meestal) wat @corneiushayes voor ogen heeft. Nou ja, ogen.....

me
door mein33 - Apr 29, 2017 om 10:34
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Ik heb er veel geld aan gespendeerd maar tot een afspraak komt het niet.

Als je graag belazerd wil worden dan wordt je dat ook.
Natuurlijk zitten ze op zo'n site niet op persoonlijk contact te wachten, dat is toch allemaal veel te omslachtig, levert te weinig op en geeft alleen maar onnodig gedoe.
Het enige waar het om gaat is de poen en zolang er '...:-)...' zijn die daar ruimschoots mee strooien zullen ze je aan je "lontje" houden.
Om sexueel genot te kunnen kopen zijn er vele andere mogelijkheden 'voorhanden'.
Ga eens naar de 'kroeg' of probeer het eens in de "grote stad", knoop daar een gesprek aan of tik op het raam en al zal het niet altijd het gewenste succes opleveren, de kans daartoe is in ieder geval duizenden keren groter dan op zo'n belazerderijsite.

Hoewel dit wel een "consumenten" probleem is hoop ik toch dat daar geen onderwerp van zal worden gemaakt. ;-))
Het lijkt mij meer voor de hand liggen om dit voor te leggen aan de Nationale Ombudsman.

Cookies
door Cookies - Apr 29, 2017 om 10:52
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Ik zou niet weten waarom dit geen item zou zijn voor @Kassa, gaat tenslotte om oplichting. Enige reden om dit niet in een Kassa uitzending te behandelen, zou kunnen zijn dat er op het web / social media al veel aandacht aan is gegeven.

Paar links https://opgelicht.avrotros.nl/dossiers/item/5877/ en https://radar.avrotros.nl/forum/viewtopic.php?f=24&t=122258&start=20

pe
door pebk - Apr 29, 2017 om 12:23
579 Antwoorden / 0 Vragen

Wanneer u 's avonds laat de TV aan heeft staan, dan komen ook dit soort sites voorbij, evenals andere onzin als toekomstvoorspelling. Hierbij staat in kleine letters altijd dat fysieke afspraken niet mogelijk zijn en dat het om fictieve profielen gaat. Het is een wonder hoeveel mensen daar dan toch tijd en geld aan besteden.

hansje klein
door hansje klein - Apr 29, 2017 om 12:41
3037 Antwoorden / 62 Vragen

Ik denk niet dat er voor sexwerkers een keurmerk bestaat, maar er is inmiddels wèl een georganiseerde belangenvereniging waar u misschien een klacht kunt indienen: PROUD

lo
door lovewinnie - Apr 29, 2017 om 14:57
1202 Antwoorden / 1 Vragen

Het is algemeen bekend dat u gelijk heeft. Elke huisvrouw kan zich aanmelden. Plak er een mooie foto bij en u praat niet met het top model wat u denkt maar met een dood normale huisvrouw en totaal niet lijkt op de foto.  Wellicht kunt u ook solliciteren. Ken verschillende die die werk doen en tijdens de omwas in huispak mannen staan op te geilen en goed betaald krijgen omdat hopeloze mannen blijven bellen. Wilt u een sexafspraak ga naar de hoeren. Wilt u een relatie of een date zijn daar andere site voor. Succes

Gerry1969
door Gerry1969 - Apr 29, 2017 om 15:15
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Ik heb het gevoel dat met dittopic Cees Hayes uit Zwolle in een kwaad daglicht wordt gesteld door iemand die hem een oor wil aannaaien, hoe toepasselijk.

gerbera
door gerbera - Apr 30, 2017 om 12:04
7348 Antwoorden / 14 Vragen

Ja zo'n site zal u niet bevredigen en kost een hoop geld. Dus kom achter de pc vandaan ga het uitgaansleven in, kan u hooguit een paar drankjes kosten.