ac
door achraf el Sep 27, 2016 om 00:28
Vrije tijd & tuin

Subway ervaring.

Hoi heeft iemand ervaring met subway wil daar graag werken als sandwich artist ben 15 jaar hoeveel verdien je en voor en nadelen aub.

10555 4 Rapporteer

tenormin
door tenormin - Sep 27, 2016 om 01:00
16816 Antwoorden / 108 Vragen

Zou je je niet eerst willen aanmelden voor alle talentenjachten? Als je talent hebt kan je worden uitgekozen, als je het in je hebt. Qua leeftijd heb je tijd voldoende! Alleen je extra vraag "hoeveel verdien je", denk ik dat je in de Eftelingwereld leeft. Eerst je capaciteiten, verdiensten zouden op de laatste plaats moeten staan. Maar ik vergeef het je hoor, je bent heerlijk jong en hebt dromen....

ac
door achraf el Jan 5, 2017 om 01:20
1 Antwoorden / 5 Vragen

is het een compliment

tenormin
door tenormin Jan 5, 2017 om 11:14
16816 Antwoorden / 108 Vragen

Ja, natuurlijk was het een compliment, 3 maanden geleden. ;-)

aurora1
door aurora1 - Sep 27, 2016 om 01:17
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Subway zal een vaste format hebben zoals al dergelijke zaken hebben, dus als sandwich artist zul je er niet zo gauw werk vinden. Bovendien zul je vast met afwassen e.d., dus onderaan, moeten beginnen zoals meestal het geval is.
Lees ook dit eens door (op rode regel klikken): https://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/vraag/geldzaken-recht/introductie-betaald?id=583880
Lees ook wat hier zoal vermeld staat: https://www.mysubwaycareer.com/Home/JobDescriptions?clt=en-CA

tenormin
door tenormin Sep 27, 2016 om 01:47
16816 Antwoorden / 108 Vragen

"Klik op de rode regel". Denk dat ons forumlid @marita5 dat wel goed heeft geintroduceerd.;-)

marita5
door marita5 Sep 27, 2016 om 08:46
11495 Antwoorden / 15 Vragen

@tenormin ,  dat was toen een verzoek van @zoekster1 aan mij om dit te vermelden , alleen is het nu een gewoonte geworden en vermeld ik het iedere keer .

Cookies
door Cookies Sep 27, 2016 om 08:57
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Iedereen die op het web zit, weet echt wel hoe een link er uit ziet. Degenen die dit niet weten, zijn ook degenen die hun vraag niet meer terug kunnen vinden. Dus dan heeft 'klik op de rode regel' ook geen nut.

Gerry1969
door Gerry1969 - Sep 27, 2016 om 14:44
3449 Antwoorden / 25 Vragen

daar graag werken als sandwich artist
Dat is dus iemand die die broodjes deels mag beleggen want dat gaat in 3 stappen bij Subway.
Je kijgt gewoon het minimumloon volgens de horeca cao.
Diewilik

r.kemperman
door r.kemperman - Jan 5, 2017 om 08:20
423 Antwoorden / 4 Vragen

Ga je nu iedere keer van elk bedrijf informatie over het loon en mogelijkheden aan ons vragen?
Benader die bedrijven zelf dan krijg je direct de juiste informatie

tijger1
door tijger1 Jan 5, 2017 om 09:22
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Kijk even naar de datum van het topic.