Jo
door John tak Mar 11, 2017 om 18:33
Vrije tijd & tuin

Telescoopborstel

De firma alureh uit heerle heeft op 19 december 2016 een mooie terrasoverkapping geplaatst.
nu zou ik daar een telescoopborstel bij krijgen.
nu waren ze hem vergeten mee te brengen op die dag. Kan gebeuren.
ze zouden hem de dag erna opsturen.
Nog geen borstel gezien. Zijn nu 3 maanden verder.
verschillende keren gebeld. Kreeg ik als antwoord we hebben hem van de week opgestuurd. Nog geen borstel gezien.
verschillende mails gestuurd, krijg je geen reactie op.
al bij al heb ik nu nog steeds de borstel niet ontvangen.
wat kunnen we hier aan doen?

2989 10 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Mar 11, 2017 om 18:35
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Nog maar eens bellen, geduld hebben of dat ding zelf kopen.

Jo
door John tak Mar 12, 2017 om 11:19
Antwoorden / 1 Vragen

Kan wel blijven bellen en mailen maar houdt een keer op. En zelf kopen slaat natuurlijk nergens op. Waar ik recht op heb moeten ze maar leveren ook.

tijger1
door tijger1 Mar 12, 2017 om 11:25
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Uiteraard, schakel de politie in. Het is te gek voor woorden dat u er om moet vragen.:-))

hansje klein
door hansje klein Mar 12, 2017 om 11:58
3037 Antwoorden / 62 Vragen

Ik geloof inmiddels de recente statistieken van het CBS, dat we in Nederland minder onbeschoft zijn geworden, óók niet helemaal, eerder helemaal niet!

fa
door familyman - Mar 11, 2017 om 18:40
888 Antwoorden / 1 Vragen

Een email met een dringend verzoek tot nakoming van hun belofte zou misschien ook wel eens helpen.
Vraag ze anders wanneer ze het ding naar welk adres verstuurd hebben.

marita5
door marita5 - Mar 11, 2017 om 18:42
11495 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo John Tak ,

U kunt hier uw ervaring plaatsen , vermeld er dan bij dat u spijtig genoeg tot op heden de telescoopborstel nog niet heeft ontvangen , Alureh reageert op deze site misschien helpt dit  , klik op de rode regel .

https://www.klantenvertellen.nl/referenties/alu_reh_b_v_/

Plaats ook uw klacht op FB .

tenormin
door tenormin Mar 11, 2017 om 18:48
16816 Antwoorden / 108 Vragen

Nou, de recensies zijn tranentrekkend goed, zelf bij het lezen kreeg ik het idee: te goed.

marita5
door marita5 Mar 11, 2017 om 18:53
11495 Antwoorden / 15 Vragen

Ja , de ervaring van Ts betreft de overkapping is ook goed , schrijft een mooie terrasoverkapping geplaatst . Kan zijn ervaring daar toch ook plaatsen , en als aanvulling vermelden , spijtig heb ik tot nu toe de telescoopborstel nog niet ontvangen .

Jo
door John tak Mar 12, 2017 om 11:16
Antwoorden / 1 Vragen

Ja heb ok al geprobeerd. Maar zie nergens iets waar ik de reactie in kan zetten.

tenormin
door tenormin - Mar 11, 2017 om 18:45
16816 Antwoorden / 108 Vragen

Geen idee welke u is beloofd, maar (op sommige wiebelige dingen na): die zijn behoorlijk prijzig. Begrijp dan ook niet dat die firma Alureh waar u zo tevreden over bent, dat ding niet, zoals beloofd, u brengt of opstuurt. Op zijn Hollands gezegd: wat een kneuterigheid van ze (lees gierigheid). Je kan wel blijven bellen en mailen maar als je word voorgejokt: wel verzonden, nou ja, ik zou zeggen: probeer het nog een paar keer en laat ze anders 'het gehakt in storten'.

Jo
door John tak Mar 12, 2017 om 11:24
Antwoorden / 1 Vragen

Ik snap dit ook niet . Toch slechte reclame zo dacht ik. Ben gewoon eerlijk tegen de klant.

Gerry1969
door Gerry1969 - Mar 11, 2017 om 18:55
3449 Antwoorden / 25 Vragen

wat kunnen we hier aan doen?
Wie is we? Als u de vrijwilligers hier bedoelde dan is er geen sprake van we
Dan zult u zelf actie moeten ondernemen ofnhet opgeven.

Jo
door John tak Mar 12, 2017 om 11:22
Antwoorden / 1 Vragen

We is gewoon mijn gezin. Heb al tig keren gebeld en gemaild. Wordt gewoon aan het lijntje gehouden. Houd ik niet zo van. Is er geen instantie daar ik terecht kan die dan contact maken met alureh.

tijger1
door tijger1 Mar 12, 2017 om 11:27
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@john tak. Misschien een advocaat inschakelen á € 250,00 excl. btw per uur, om een pissige brief te sturen?

costnix
door costnix Mar 12, 2017 om 11:28
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Zo'n instatantie is er niet.

marita5
door marita5 - Mar 12, 2017 om 11:52
11495 Antwoorden / 15 Vragen

@John Tak ,

Het lijkt erop dat ik geen beoordeling kan schrijven , hoe kan dit ? ( bij veelgestelde vragen klantenvertellen.nl )

Bedrijven kiezen er zelf voor klanten proactief uit te nodigen door het per e-mail versturen van een beoordelingsverzoek. In sommige gevallen heeft het bedrijf er voor gekozen alleen op uitnodiging beoordelingen te ontvangen. Onze reviewadviseurs adviseren bedrijven doorlopend over het op de juiste wijze inzetten van Klantbeoordelingen. Zo adviseren wij bedrijven dat ze er verstandig aan doen alle klanten een beoordelingsverzoek toe te sturen.

bron : klantenvertellen.nl

U heeft inmiddels uw ervaring geplaatst op FB , nu maar hopen dat ze reageren .

Als u een Google Account heeft , kunt u daar ook uw ervaring plaatsen , klik op de rode regel ( zie rechts onder de foto schrijf als eerste een recensie , klik daarop )

https://www.google.nl/#q=Alu-reH+B.v.&*

ma
door maarten heest - Mar 12, 2017 om 15:27
463 Antwoorden / 0 Vragen

door tijger1 12 mrt. 2017 om 11:27
30644 Antwoorden / 15 Vragen

@john tak. Misschien een advocaat inschakelen á € 250,00 excl. btw per uur, om een pissige brief te sturen?

Goeie tip zeg!!! Wauw!!!

marita5
door marita5 - Mar 12, 2017 om 15:37
11495 Antwoorden / 15 Vragen

@John Tak ,

N.a.v uw reactie , neem eens contact op met consuwijzer, geven wel advies , maar contact opnemen met Alureh zullen ze niet doen , klik op de rode regel .

https://www.consuwijzer.nl/contact

Jo
DOOR JOHN TAK 12 MRT. 2017 OM 11:22
ANTWOORDEN / 1 VRAGEN

We is gewoon mijn gezin. Heb al tig keren gebeld en gemaild. Wordt gewoon aan het lijntje gehouden. Houd ik niet zo van. Is er geen instantie daar ik terecht kan die dan contact maken met alureh.

hansje klein
door hansje klein - Mar 12, 2017 om 15:48
3037 Antwoorden / 62 Vragen

De allerlaatste consequentie ...

Wanneer deze telescoopborstel onderdeel van de levering was ... kunt u het contract alsnog ongedaan maken.

Cookies
door Cookies - Mar 12, 2017 om 15:51
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Natuurlijk is het niet netjes om de belofte niet na te komen, maar om hier nou zo'n drama van te maken. Als je het werkelijk zo belangrijk vindt, rijdt dan naar Heerlen om een paar tientjes op te halen, kun je zo'n ding zelf ergens kopen. Of leg het 'wereld' probleem naast je neer, koop zo'n ding en ga verder met belangrijker zaken.

Ik ben regelmatig blij dat de mensen in Afrika kwesties als deze niet onder ogen krijgen. Je zal je kinderen maar de hongerdood zien sterven en ons zien zeuren om niets / een borstel.

DOOR JOHN TAK 12 MRT. 2017 OM 11:22
ANTWOORDEN / 1 VRAGEN

We is gewoon mijn gezin. Heb al tig keren gebeld en gemaild. Wordt gewoon aan het lijntje gehouden. Houd ik niet zo van. Is er geen instantie daar ik terecht kan die dan contact maken met alureh.