Verlopen eftelingkaartjes via albert heijn actie
Dit was mijn verhaal aan de klantenservice van de efteling:
Ik hoop een beroep te kunnen doen op uw medeleven en begrip. Het volgende is aan de orde: Mijn schoonzoon had 12 kaarten gekocht via de Albert Heijn actie deze was hij al die tijd thuis kwijt. Mijn dochter vond ze vorige week ze waren geldig tot 5 november maar aangezien het hier wel om een aanzienlijk bedrag gaat (300 euro) hoop ik dat jullie hier wat mee kunnen. Ik reageer ipv mijn schoonzoon omdat hij denkt dat het geen nut heeft om te reageren, wat ik onzin vindt want je laat kaarten voor zo'n bedrag niet bewust verlopen. Bvd voor jullie medewerking: Werner Schuring [edit - red.]
Antwoord van de EFTELING:
Beste meneer Schuring,
Hartelijk dank voor uw e-mail.
De Efteling heeft geen omwisselbeleid. Eenmaal gekochte, gekregen of gespaarde, maar niet gebruikte entreebewijzen kunnen niet geruild of (met bijbetaling) verlengd worden en zijn alleen geldig voor het desbetreffende seizoen. Dit staat op alle entreebewijzen vermeld.
Alleen indien uw schoonzoon door ziekte of een overlijden in de naaste familie niet in de gelegenheid is geweest om de Efteling te bezoeken, kunnen wij mogelijk een uitzondering voor hem maken. Wij verzoeken hem dan een verklaring van een arts of akte van overlijden naar ons te sturen ter beoordeling.
Wij begrijpen dat het vervelend is dat uw schoonzoon de tickets kwijt was en we zijn er ook van overtuigd dat hij de tickets niet bewust heeft laten verlopen echter kunnen wij hem om die reden helaas niet tegemoet komen. Het spijt ons dat wij u geen ander antwoord kunnen bieden.
Met vriendelijke groet,
[edit - red.]
Efteling Contact Center
De Efteling B.V.
Postbus 18
5170 AA KAATSHEUVEL
0900-0161 (€ 0,60 per gesprek, ma t/m zo van 9:00 – 21:00 uur)
0800-78993 (vanuit België)
Vanaf 1 januari 2015 wijzigt ons telefoonnummer: +31 (0)416 537 777 (lokaal tarief)
Tja, ik begrijp dat het helemaal niet leuk is, maar de Efteling kan er natuurlijk niks aan doen dat kaartjes zoek raken.
Ik ben het eens met de handelswijze van de Efteling.
Ik snap niet waarom u bij de trefwoorden "Zeer slechte service klantenservice efteling" neerzet. De reactie van de klantservice is uiterst correct en vriendelijk en in mijn ogen terecht.
Kinderachtig om eerst een smeekbede te doen aan de Efteling en vervolgens als het antwoord u niet bevalt, te gaan klagen op het Kassa forum.
Het zal verder weinig nut hebben om dit door te zetten. U heeft een nette afwijzing ge kregen goed gedocumenteerd. U zal dit verlies moeten nemen, u schoonzoon is verstandig dat hij het verkies genomen heeft.
Hallo wernerschuringa,
En wat is nu je vraag?
Dit is Vraag&Beantwoord en een openbaar forum.
Heb daarom de redactie gevraagd je tel.nr. te verwijderen.
Snap dat je teleurgesteld bent door de negatieve reactie van de Efteling, maar dat is wél volgens hun regels.
Zij kunnen er uiteraard niets aan doen dat de kaarten zijn zoekgeraakt.
Met vr.gr.
Ik reageer ipv mijn schoonzoon omdat . hij denkt dat het geen nut heeft om te reageren, wat ik onzin vindt want je laat kaarten voor zo'n bedrag niet bewust verlopen
U mag het onzin vinden, maar na 5 november 2014 zijn de kaartjes heel simpel: niet meer geldig. Zowel AH als het pretpark kan er niets aan doen men de kaartjes thuis is zoekgeraakt. Misschien raar, maar ik zie de onzin niet.
Ik heb helaas hetzelfde ondervonden. Er is mij aan de kassa bij ah verteld dat ze tot het einde van het jaar geldig zijn. Ik heb de kaarten gekocht in juni toen de ah de actie heeft verlengd wegens succes! Eenmaal bij de efteling blijken ze verlopen, toen zag ik de kleine lettertjes op de bon geldig tot 1 november. Net als hierboven beschreven was nu klantenservice erg onbegripvol, korting betalen niet geaccepteerd. Kaarten die ik heb gekocht met een houdbaarheiddatum van 5 maanden! Ik voel me bedrogen en afgezet. Het geld is nu weggegooid. Mijn medeleven en ik weet dat er vele zijn die ook deze vervelende situatie hebben beleefd. Mvg.
Misschien is het verstandig om op entreekaartjes, kadobonnen en meer datumgevoelige papieren eens te lezen wat de geldigheidsvoorwaarden zijn en tot wanneer. U had, schrijft u, 5 maanden de tijd om te gaan ........... Ik voel me bedrogen en afgezet. Het geld is nu weggegooid. Lezen had u kunnen helpen.
jrenne schreef op woensdag 11 nov 2015, 17:21: Ik heb helaas hetzelfde ondervonden. Er is mij aan de kassa bij ah verteld dat ze tot het einde van het jaar geldig zijn. Ik heb de kaarten gekocht in juni toen de ah de actie heeft verlengd wegens succes! Eenmaal bij de efteling blijken ze verlopen, toen zag ik de kleine lettertjes op de bon geldig tot 1 november. Mvg.
Iedereen in Nederland weet dat de Efteling in de herfst dicht gaat. Dan doen ze onderhoud zodat u in het nieuwe seizoen (met nieuwe kaartjes) veilig in atractie kunt springen.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Zorgplicht online casino's
nu gaat de overheid je helpen omdat we in Nederland wonen. Prijs jezelf gelukkig, je woont in NL, je hebt de jackpot alsnog gewonnen. Dit klopt gedeeltelijk. Casino's die de zorgplicht schenden lopen het gevaar dat hun vergunning wordt ingetrokken en krijgen hoge boetes opgelegd. Deze boetes gaan(deels) de schatkist in en/of worden ingezet voor de verslavingsinstellingen waar de speler zich aan k ... Lees meer
Kapotte energiemeter
Toen we in januari jl ( van 8 tm 27 ) op vakantie waren ontdekte ik dat onze energiemeter niet meer werkte. Ik heb toen meteen Energie Direct hiervan op de hoogte gesteld. Immers we hadden de meter op 15 graden gezet. En het was in deze periode koud, dus praktisch geen verbruik tov dat we wel aanwezig waren geweest. Ze vertelden mij dat ik, zodra we weer terug waren de meter moest checken. Helaas ... Lees meer
Gevonden goederen terug zien te krijgen lukt maar niet
Ik ben een weekje op vakantie geweest in Spanje en heb daar een auto gehuurd bij Europcar. Je vliegt op Madrid (Barajas) en dan moet je een flink eind naar T1 lopen waar je Europcar ergens zult vinden.
De gehuurde auto bracht ik op 22 april 2024 terug, maar helaas heb ik mijn koker met zonnebril op sterkte in de auto laten liggen en ik kwam daar pas achter toen het te laat was om terug
...
Lees meer
Populair in Vrije tijd & Tuin
Buurvrouw heeft heg verwijderd
buurvrouw heeft de heg verwijderd die op haar grond stond en nu is alle privacy weg. mag dit zomaar? en is ze verplicht om er een nieuwe schutting of iets neer te zetten. tis gewoon een giga doorkijk tuin. geen privacy niks meer (edit, foto verwijderd - redactie) Lees meer
Woningbouw haalt beschutting weg
Wij wonen nu 9 jaar in onze huurwoning, en achter ons huis zit nog een stukje grond wat eigenlijk bij ons huis hoorde, maar de vorige bewoners hadden dit aan de buren gegeven omdat deze er niks mee deden.... Dit hebben wij jaren geleden terug proberen te krijgen maar op een of andere manier mochten de buren dit houden omdat ze dit al 5 jaar hadden.
Nu zijn de buren verhuist en hebben dit st
...
Lees meer
kattenverjagers, werkt dat?
Ik houd van katten, maar niet in mijn tuin.
Op zoek naar een 'kattenverjager' kom ik taaloze apparaten tegen, die allemaal werken met geluidssignalen. Op batterij, zonne-energie en het stroomnet. Goedkoop zijn ze niet!
Wie heeft hier ervaring mee? Werkt het echt en welke zijn de moeite van aanschaffen waard?
Lees meer