door william peeters Jun 24, 2017 om 17:14
Vrije tijd & tuin

Welke dating site ken ik vertrouwen

het wordt tijd voor een leuke dame,maar als ik naar een dating site ga wordt overspoeld met mooie en zielige verhalen.
de meeste sites zijn gratis,maar zodra je wil chatten moet er toch betaald worden.
ik had dit laast ook met een dating site,was gratis dacht ik ja moest wel even betaald worden,wie heeft er prettige ervaring met een site en welke is de slechtste.

5378 18 Rapporteer

me
door mein33 - Jun 24, 2017 om 17:43
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Ga lekker een avondje stappen en probeer daar een leuke dame aan de haak te slaan i.p.v. je geld te vergokken op een datingsite.
En lukt het de eerste keer niet, de aanhouder wint moet je maar denken en je hebt waarschijnlijk ook nog een gezellige avond, met of zonder een "scharreltje". ;-))

edrick3
door edrick3 - Jun 24, 2017 om 18:08
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Datingsites? Geldklopperij! Fictieve personen.

Cookies
door Cookies - Jun 24, 2017 om 18:35
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Misschien is Tinder wat voor je? App is te vinden in de Playstore.

aurora1
door aurora1 - Jun 24, 2017 om 18:43
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Ga op pad naar een café o.i.d., of wordt lid van een bowlingclub, tafeltennisclub etc. Dan heeft u lol en ziet u direct met wie u van doen heeft en de ander ziet u....

marita5
door marita5 - Jun 24, 2017 om 18:54
11508 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo William Peeters ,

Welke dating site ken ik vertrouwen

Lees deze informatie eens door , klik op de rode regel .

http://www.keurmerkveiligdaten.nl/

jo
door jorisw - Jun 25, 2017 om 16:53
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Gewoon de gerenommeerde datingsites gebruiken. En je gezond verstand. Als jij een dikke ouwe vent bent, en er reageert een lekker jong blond ding, dan moet er een alarmbelletje gaan rinkelen...

fr
door frans56 Jun 25, 2017 om 17:23
230 Antwoorden / 9 Vragen

" Als jij een dikke ouwe vent bent, en er reageert een lekker jong blond ding, dan moet er een alarmbelletje gaan rinkelen"
Nou in dat geval gaat er bij mij geen alarm belletje rinkelen maar iets geheel anders.......
Hier een serieuze tip: Kijk eens op marktplaats, daar staan ook een heleboel van dit soort advertenties.
Zoek maar eens op  "vrouw zoekt man"   En dan vervolgens het gewenste aantal kilometers uit uw woonplaats.
Deze site is ieder geval gratis.

ja
door januitgroningen Jun 26, 2017 om 14:42
53 Antwoorden / 2 Vragen

Laat je niet verleiden door in de kroeg te zoeken. Zoals anderen voorstellen. Ten eerste weet je nooit of een dame in kwestie in de kroeg ook op zoek is. Ten tweede ben ikzelf nooit een type geweest dat zomaar op een dame afstapt in de kroeg. Wellicht iets te onzeker daarvoor, verlegenheid etc. Een datingsite is daarvoor een geweldige uitkomst, om elkaar via de chat en e-mail elkaar beter te leren kennen alvorens een visuele ontmoeting. Waardoor onderwerpen ook vaak veel dieper gaan, dan in de kroeg. Je leert elkaar op die manier alvast beter kennen. En vormt ook direct een gespreksstof waar je op voort kan borduren, wanneer de echte ontmoeting plaatsvindt. Ikzelf heb uitstekende ervaringen opgedaan met lexa.nl en relatieplanet.nl.. Moderators kijken ook mee. Niet inhoudelijk uiteraard, wel als personen zich aanmelden op de site, wat niet pluis is. Het geeft bij voorbaat een iets veiliggevoel, hoewel ze het nooit voor 100% kunnen garanderen. Blijf daarom zelf alert. Een vrouw, dat bij het eerste contact, al zegt dat ze smoorverliefd op je is of een verhaal ophangt vanuit haar privesituatie waarmee geld gemoeid is, pas daarvoor op! Mail elkaar enig tijd. Desnoods na een verloop van tijd met elkaar telefoneren. Succes!

re
door red1 - Jun 26, 2017 om 13:15
329 Antwoorden / 1 Vragen

Ben je zelf niet mans genoeg om iets te zoeken ?? waarom via een dating site ??

gl
door gloopie - Jun 26, 2017 om 14:42
3 Antwoorden / 0 Vragen

Ik denk dat hier nogal wat antwoorden staan van mensen die nog nooit op een datingsite hebben gestaan. Ik zou gewoon op Tinder gaan. En dat weet ik uit eigen ervaring. Dat kost niets en je hebt snel alles ingevuld. Ik heb al leuke dates gehad en een lange relatie. En het werkt echt beter en sneller dan naar de kroeg te gaan. Als je een leuke chat hebt dan spreek je vanzelf ergens af. Succes en veel plezier!

Op
door OpperSmurft - Jun 26, 2017 om 14:51
1 Antwoorden / Vragen

Elke datingsite moet worden betaald voor het verzenden van berichten. Een account starten en likes of flirts sturen is gratis. Waar je dan weer net niks aan hebt.
Lexa is een uitgebreide datingsite, werkt logisch. Relatieplanet en die ene voor hogeropgeleiden. Zijn min of meer gejat van Lexa. Badoo en Tinder zijn gratis, maar dat bevat voornamelijk fakers en simpele zielen. Kijk goed bij het betalen voor een abonnement of het abo afloopt op een bepaalde datum. Vaak klein vinkje dat standaard aan staat. DEZE MOET JEZELF UITZETTEN!! Anders wordt er dus een doorlopend abo afgesloten. Zonde van het geld als je al een partner hebt gevonden. Succes.

Cookies
door Cookies - Jun 26, 2017 om 14:59
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Status: Niet actief

aurora1
door aurora1 Jun 26, 2017 om 15:09
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Dan wordt dat helemaal niets meer met daten, of hij zit nog steeds stilletjes in de kroeg te wachten.....

ja
door januitgroningen Jun 26, 2017 om 15:17
53 Antwoorden / 2 Vragen

Oeps

Cookies
door Cookies Jun 26, 2017 om 15:19
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Of hij is al voorzien.;-)) Een dikke portemonnee wil nog wel eens helpen.

aurora1
door aurora1 Jun 26, 2017 om 17:00
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Dat kan ook, succes verzekerd?

ja
door januitgroningen - Jun 26, 2017 om 15:19
53 Antwoorden / 2 Vragen

Laat je niet verleiden door in de kroeg te zoeken. Zoals anderen voorstellen. Anders had je de vraag niet gesteld. Ten eerste weet je nooit of een dame in kwestie in de kroeg ook op zoek is. Ten tweede ben ikzelf nooit een type geweest dat zomaar op een dame afstapt in de kroeg. Wellicht iets te onzeker daarvoor, verlegenheid etc. Een datingsite is daarvoor een geweldige uitkomst, om elkaar via de chat en e-mail elkaar beter te leren kennen alvorens een visuele ontmoeting. Waardoor onderwerpen ook vaak veel dieper gaan, dan in de kroeg. Je leert elkaar op die manier alvast beter kennen. En vormt ook direct een gespreksstof waar je op voort kan borduren, wanneer de echte ontmoeting plaatsvindt. Ikzelf heb uitstekende ervaringen opgedaan met lexa.nl en relatieplanet.nl.. Moderators kijken ook mee. Niet inhoudelijk uiteraard, wel als personen zich aanmelden op de site, wat niet pluis is. Het geeft bij voorbaat een iets veiliggevoel, hoewel ze het nooit voor 100% kunnen garanderen. Blijf daarom zelf alert. Een vrouw, dat bij het eerste contact, al zegt dat ze smoorverliefd op je is of een verhaal ophangt vanuit haar privesituatie waarmee geld gemoeid is, pas daarvoor op! Mail elkaar enig tijd. Desnoods na een verloop van tijd met elkaar telefoneren. Succes!

gerardk
door gerardk - Jun 26, 2017 om 15:39
175 Antwoorden / 8 Vragen

Ik ken maar drie echt gratis dating sites, Knuz, Relatieklik en Actief50 voor de 50+er. Bij de andere moet je betalen als je zelf een bericht wilt sturen anders dan een standaard stukje en bij veel andere kan je zonder abo zelfs het ontvangen mailtje niet lezen maar er zijn er ook waar je zonder abo wel één keer kan antwoorden op een ontvangen mail.
Meestal zijn maar gedeeltelijk ingevulde profiellen zonder foto fake maar met goed tussen de regels door te lezen zijn de fake profielen er meestal wel uit te halen en natuurlijk nooit geld sturen als je je toekomstige lief nog niet goed kent of zelfs nog nooit gezien hebt.

djfox741
door djfox741 - Jun 26, 2017 om 16:45
40 Antwoorden / 3 Vragen

Zoals @gerardk al vertelde is KNUZ een datingsite die gratis is, goed is en bovenal leuk is.

Nu heb ik KNUZ al leren kennen zo rond 2003/2004 maar nu al 13 jaar voorzien, je kan er ook chatten en nog veel meer, even voor de goede orde, heb geen aandelen van het bedrijf maar heb zo'n hekel aan die "zogenaamde" flapdrollende datingsites die alleen maar geld kosten verders irritatie opwekken, doe je voordeel ermee.

En laat die kroeg en de rest maar lekker zitten, geld pas uitgeven als je eenmaal een date hebt (-;

Maurits Walters
door Maurits Walters - Dec 18, 2017 om 00:54
2 Antwoorden / Vragen

Het is inderdaad moeilijk om een goede en betrouwbare datingsite te vinden tussen al het aanbod. Op datingsitesontmaskerd.nl kun je een hoop goede en betrouwbare informatie vinden omtrent de meest populaire datingsites. Ze hebben handige vergelijkingstabellen en veel informatie om een realistisch beeld te krijgen over de populariteit, betrouwbaarheid, functionaliteit, gebruiksgemak en de kosten. Daarnaast geven ze ook bruikbare tips om te voorkomen dat je slachtoffer wordt van datingfraude. zie daarvoor bron: https://datingsitesontmaskerd.nl/dating-tips/bescherm-jezelf-tegen-datingfraude

Maurits Walters
door Maurits Walters - Dec 18, 2017 om 00:56
2 Antwoorden / Vragen

Het is moeilijk om te zeggen welke datingsite het best bij jou past, dat zal je wellicht zelf moeten ondervinden aan de hand van expert reviews en klantenbeoordelingen. Anno 2017 komen meer dan de helft van alle relaties tot stand via een datingsite, dus het is zeker een goede overweging. Succes

costnix
door costnix - Dec 18, 2017 om 01:23
2874 Antwoorden / 1 Vragen

De TS zou een wippologisch instituut kunnen bezoeken ;-)

me
door mein33 - Dec 18, 2017 om 14:53
5658 Antwoorden / 28 Vragen

DOOR MAURITS WALTERS - 18 DEC. 2017 OM 00:56
2 ANTWOORDEN / VRAGEN

@maurits Walters,

U  heeft maar Even een oude date uit de kast gehaald omdat u op dit tijdstip even niets anders om handen had .  :-)))