pv
door pvzoetendaal Apr 29, 2017 om 08:19
Vrije tijd & tuin

Zijn er meer mensen die planten niet geleverd kregen door het groene paradijs in

bij het groene paradijs in gilze
planten besteld ,betaald met paypal
niet geleverd
telefoon met voicemail
emails met vragen niet geleverd
zocht bij beoordelingen,blijken heel veel mensen niet geleverd kregen

6501 8 Rapporteer

marita5
door marita5 - Apr 29, 2017 om 08:43
11495 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo PvZoetendaal ,

De webshop misbruikt het logo webshop keurmerk , het logo is niet aanklikbaar , zijn er ook niet bij aangesloten
Ik heb het misbruik gemeld bij webshopkeurmerk .

Lees hier wat u kunt doen , klik op de rode regel

https://www.consuwijzer.nl/elektronica/bezorgen/verkoper-bezorgt-product-niet

U bent inderdaad niet de enige ,

https://nl.trustpilot.com/review/www.groeneparadijs.com

Ge
door Genee - Apr 29, 2017 om 08:54
1509 Antwoorden / 1 Vragen

Paypal inschakelen en geld terug laten storten.

Cookies
door Cookies - Apr 29, 2017 om 09:17
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Ze staan ook niet meer ingeschreven in het Handelsregister https://www.kvk.nl/orderstraat/#!shop?&q=5126PB%202&start=0&prefproduct=&prefpayment=

Zou inderdaad Paypal maar inschakelen om je geld terug te halen.

Wi
door Wil_H - Apr 29, 2017 om 09:28
270 Antwoorden / Vragen

Bij Trustpilot zijn er voldoende reacties te vinden van mensen die blijkbaar ook door deze firma zijn opgelicht.
Helaas beschouwt Justitie dit soort praktijken niet als oplichting, maar als een zakelijk geschil. Dus aangifte doen bij de politie heeft geen zin.
Probeer je geld bij Paypal terug te halen en schrijf de club een mailtje waarin je je bestelling annuleert. ( Voor het geval dat ze plotseling wel wat onkruid gaan sturen.)

Ge
door Genee Apr 29, 2017 om 09:35
1509 Antwoorden / 1 Vragen

Ik weet niet of het een goed idee is om nu nog de bestelling te annuleren, dit i.v.m. geld terug vragen via paypal.
Paypal stort geld terug als er niet geleverd wordt maar bij annuleren zal dat niet het geval zijn.

Wi
door Wil_H Apr 29, 2017 om 19:40
270 Antwoorden / Vragen

Paypal geeft Ts het geld terug als hij / zij kan aantonen dat de firma niet binnen de afgesproken termijn geleverd heeft waarvoor is betaald.
Dat je zekerheidshalve de openstaande bestelling annuleert om later geen problemen te krijgen met onterechte vorderingen is voor Paypal irrelevant en geen reden om het geld niet terug te boeken.
Het gaat er om dat TS kan aantonen dat de website al een hele historie heeft van klachten wegens niet leveren en dat hij / zij ook niks geleverd heeft gekregen maar wel betaald.

tijger1
door tijger1 - Apr 29, 2017 om 09:34
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Waarom niet eerst gecontroleerd, maar pas achteraf?

ja
door janf43 - Apr 29, 2017 om 10:12
733 Antwoorden / 0 Vragen

U beantwoord uw vraag toch zelf al? Waarom stelt u die dan hier?

marita5
door marita5 Apr 29, 2017 om 10:19
11495 Antwoorden / 15 Vragen

@janf43 , U beantwoord uw vraag toch zelf al? Waarom stelt u die dan hier? omdat dat kan , en mag .

aurora1
door aurora1 - Apr 29, 2017 om 15:40
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Voortaan dan maar bij Lidl en andere supermarkten kopen, dat is wel zo voordelig. Anders bij een plantenzaak in de buurt en aanwijzen wat u wilt hebben en vragen of ze het willen bezorgen.

gerbera
door gerbera - May 1, 2017 om 11:18
7348 Antwoorden / 14 Vragen

Zijn er meer mensen die planten niet geleverd kregen door het groene paradijs

Ja ik, maar heb daar ook niets besteld. Had vooraf ff gekeken hoe dit bedrijf in elkaar zit.
Denk dat de eigenaar inmiddels wel al in het (warme) groene paradijs zit.