ja
door jac1973 May 3, 2016 om 04:52
Winkels & webshops

Bader

Wie heeft ervaring met levertijd bader postorderbedrijf.ik heb wat besteld wat voorradig is en wacht nu twee en een halve week. Bader gebeld en zegt dat het inmiddels onderweg is. Duurt dit altijd zolang???

13817 7 Rapporteer

tenormin
door tenormin - May 3, 2016 om 05:18
16817 Antwoorden / 108 Vragen

Als men "gewend" is bij Wehkamp iets te bestellen (voor 10 uur p.m. besteld, de volgende dag in huis); zo niet bij Bader (of Klingel!), dat kan tot 3/4 weken duren. Maar, eerlijk is eerlijk, volgens mij beloven ze ook niet dat ze snel leveren en, als u het bestelde ontvangt, meestal tot volle tevredenheid. Dus om uw vraag te beantwoorden: ja, het duurt meestal langer dan... Ik schrijf nu alleen over ervaring met kleding. Vr.gr. tenormin

ja
door jac1973 May 3, 2016 om 08:01
Antwoorden / 1 Vragen

Dankjewel Tenormin voor je reactie.
Het klop dat Bader niks vermeld over leveringstijd.
Het is voor mij de eerste keer dat ik bij dit bedrijf wat heb besteld dus was benieuw of dit normaal was.
Mvg Jac

tijger1
door tijger1 - May 3, 2016 om 08:47
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ik bestel  altijd wel een keer of drie per jaar bij Bader. Gaat inderdaad niet snel, en dat beweren ze ook nergens.

Ik heb in al die jaren nog nooit enig probleem met ze gehad. Ook een enkele keer een terugzending, en die werd keurig verwerkt. Ik zal niet gauw een bedrijf aanbevelen, maar Bader toch wel.

Cookies
door Cookies - May 3, 2016 om 09:16
13336 Antwoorden / 36 Vragen

.......Ik zal niet gauw een bedrijf aanbevelen, maar Bader toch wel.......

Maar je moet geen haast hebben, begrijp ik. Zo'n lange levertijd is natuurlijk niet meer van deze 24/7 tijd.

tijger1
door tijger1 - May 3, 2016 om 10:35
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Persoonlijk vind ik die lange levertijd compleet onbelangrijk. :-)  Ben zelf ook niet zo vlot.

Cookies
door Cookies May 3, 2016 om 10:49
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Ik vind levertijd wel belangrijk. Topicstarter blijkbaar ook. Als een artikel op voorraad is, mag je er toch vanuit gaan, dat het binnen een paar dagen (en dat is al ruim) geleverd wordt. Maar Bader schijnt dus wel betrouwbaar te zijn, maar niet geschikt als leverancier voor ongeduldige personen.

tenormin
door tenormin May 3, 2016 om 13:13
16817 Antwoorden / 108 Vragen

"Ben zelf ook niet zo vlot", dacht het toch wel, zeker met antwoorden. ;-)

tijger1
door tijger1 May 3, 2016 om 13:45
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Maar ik dub altijd erg lang voor ik iets bestel, mag het bezorgen ook wel wat langer duren.:-)

hansje klein
door hansje klein - May 3, 2016 om 13:21
3037 Antwoorden / 62 Vragen

Het is de vraag wáár uw product voorradig is, want het gaat vaak om duitse producten die via Bader.nl naar u toekomen. En nee, mijn bestelling kwam postwendend. De nederlandse Bader is erg hartnekking met het steeds weer versturen van de duitse print-catalogus (die natuurlijk afbesteld kan worden). Verder geen opvallende/negatieve dingen te vermelden.

Jo
door John1870 - Dec 21, 2016 om 18:21
1 Antwoorden / Vragen

Bedenk goed dat alles wat je bestelt bij Bader vanuit Duitsland (Pforzheim) verzonden wordt.

Ik was vroeger zelf vrachtwagenchauffeur, en heb wel eens voor een postorderbedrijf in Duitsland geladen.

Alle pakjes worden per vrachtauto vanuit Duitsland naar een Nederlands postsorteercentrum gebracht.

Ik kan je verzekeren dat er geen snellere en goedkopere manier is.

Dit is goedkoper dan een magazijn in Nederland openen.

Misschien wachten ze tot ze genoeg lading hebben zodat het de moeite loont om een vrachtauto te laten rijden.

tijger1
door tijger1 - Dec 21, 2016 om 18:31
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@john1870

Kijk even naar de datum van de vraag.

hansje klein
door hansje klein Dec 21, 2016 om 19:01
3037 Antwoorden / 62 Vragen

Misschien is het pakje intussen bij TS aangekomen.....terugmelden werd toen niet om gevraagd!

Cookies
door Cookies Dec 21, 2016 om 19:41
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Ik vind ook niet dat er om terug melden gevraagd moet worden.