Br
door Brenda0505 Oct 17, 2016 om 21:48
Winkels & webshops

Bank besteld bedrijf weg

Op 1 sept heb ik in leiderdorp bij allez wonen een bank besteld. 6 wkn levertijd en 550 euro aanbetaald. Nu blijkt de winkel weg te zijn, telnr is een bandje wat zegt dat het bedrijf aan het verhuizen is en alleen per mail bereikbaar is. Ik heb gemaild en kreeg een antwoord dat het 5 weken langer gaat duren. Ik heb hierna nog een paar x gemaild maar geen reaktie meer. De website is uit de lucht er wordt een verhaaltje verteld maar daar kun je niks mee

7676 15 Rapporteer

marita5
door marita5 - Oct 17, 2016 om 21:52
11495 Antwoorden / 15 Vragen
Br
door Brenda0505 Oct 17, 2016 om 22:00
1 Antwoorden / 1 Vragen

Dank je wel

marita5
door marita5 Oct 17, 2016 om 22:04
11495 Antwoorden / 15 Vragen

Graag gedaan , maar daar bent u niet mee geholpen , vraag eens inlichtingen bij het juridisch loket in uw gemeente wat u nog kunt doen  https://www.juridischloket.nl/over-het-juridisch-loket/contact

Pe
door Pem. - Oct 17, 2016 om 22:53
5 Antwoorden / 1 Vragen

Ook wij hebben op 10 juli een bank gekocht bij Allez wonen en slapen.
En een aanbetaling van €700,- gedaan.
Die zou rond week 35 bezorgd worden.
Na een hele tijd aan het lijntje gehouden te zijn kregen we op 20 september een leenbank.
En zouden we week 40 de bank krijgen., wat later week 41 zou worden.
maar vanaf vorige week dinsdag de dag waarop de bank volgens hun binnen moest komen weer niks gehoord.
Nu ik jullie berichten lees ben ik bang dat we niet de enige zijn.....

Br
door Brenda0505 Oct 17, 2016 om 22:56
1 Antwoorden / 1 Vragen

Hai...idd zijn we waarschijnlijk niet de enige. Las ook dat het 2e filiaal in de verkoop staat. Dhr linders is erg slim...vult zijn zakken met lucht

tenormin
door tenormin Oct 17, 2016 om 23:51
16816 Antwoorden / 108 Vragen

Nou, met lucht?? Denk meer aan pegulanten en dan weg zijjn..........

Pe
door Pem. Oct 18, 2016 om 00:42
5 Antwoorden / 1 Vragen

Dus het filiaal in Alphen aan de Rijn zal ook dicht zijn?
Wij waren van plan daar morgen heen te rijden.
zou het een idee zijn om met elkaar iets te ondernemen?

Sj
door Sjuaine Oct 21, 2016 om 19:17
1 Antwoorden / Vragen

Samen staan we wel sterker dus zou goed zijn om samen wat te ondernemen

Pe
door Pem. Oct 24, 2016 om 14:36
5 Antwoorden / 1 Vragen

Dat denk ik ook maar hoe moeten we dit aanpakken?
Heb wel gezegd dat we aangifte gaan doen tegen Allez Wonen

Sj
door Sjuaine Oct 26, 2016 om 15:05
1 Antwoorden / Vragen

Wij hebben aankomende zondag een afspraak om aangifte te doen. Hoe meer personen dit doen hoe beter lijkt mij

Pe
door Pem. Oct 26, 2016 om 15:20
5 Antwoorden / 1 Vragen

Ik vroeg me af of het beter is om met elkaar tegelijk aangifte te doen of los van elkaar?

Pe
door Pem. Oct 29, 2016 om 12:05
5 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo Sjuaine, Waar doet u zondag aangifte, ik vroeg me af of het niet beter is ommet meerdere tegelijk aangifte te doen. Want als er her en der door het land aangifte gedaan wordt komt het waarschijnlijk niet bij elkaar.

Pe
door Pem. Nov 2, 2016 om 12:21
5 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo Sjuaine,
heb je nog aangifte gedaan?

Sj
door Sjuaine Nov 25, 2016 om 09:36
1 Antwoorden / Vragen

Hoi sorry voor de late reactie maar we konden geen aangifte doen want de politie kan hier niks mee zeiden ze. Dus daar hebben we ook weer helemaal niks aan. Het is een civiele zaken zeggen ze  maar volgens mij is het gewoon pure oplichting

Pe
door Pem. Nov 25, 2016 om 11:00
5 Antwoorden / 1 Vragen

Nou ja ook belachelijk, zo kunnen ze dus steeds maar doorgaan....

marita5
door marita5 - Oct 17, 2016 om 23:41
11495 Antwoorden / 15 Vragen

@Brenda0505 , @Pem ,

Lees dit eens , ook zag ik een recensie op google staan dat er de vorige week nog geleverd is.

http://www.allezwonen.nl/contact/

Br
door Brenda0505 Oct 17, 2016 om 23:44
1 Antwoorden / 1 Vragen

Ja heb ik gezien. Vind t vaag! Kan me nog het meest boos maken over het feit dat je dan "stel dat dit waar is" niet gewoon even gebeld wordt en uitleg krijgt over hoe of wat. Werk al mijn hele leven in de retail maar zo ga je gewoon niet met klanten om!.

marita5
door marita5 Oct 17, 2016 om 23:48
11495 Antwoorden / 15 Vragen

Ik kan uw frustratie begrijpen zo ga je ook niet met klanten om , hopelijk krijgt u uw bank alsnog .

Br
door Brenda0505 - Oct 18, 2016 om 12:42
1 Antwoorden / 1 Vragen

Kreeg vandaag een mail dat 25 oktober mijn bank.binnen komt en dat we daarna een afspraak maken voor levering. Hoopvol weer dus....

marita5
door marita5 Oct 18, 2016 om 16:24
11495 Antwoorden / 15 Vragen

Op hoop van zegen dan maar , laat u nog weten hoe het is afgelopen ?

Pe
door Pem. Oct 18, 2016 om 23:43
5 Antwoorden / 1 Vragen

Nou wij kregen vanmiddag ook een telefoontje dat de bank dinsdag 25,oktober binnen komt.
Er zijn al meerdere digen beloofd, maar toch maar hopen dat het eindelijk goed komt.

Br
door Brenda0505 Oct 18, 2016 om 23:50
1 Antwoorden / 1 Vragen

Ik duim met je mee!!

ai
door aindenhaag Oct 20, 2016 om 11:03
4 Antwoorden / Vragen

wij hebben dezelfde ervaring, aanbetaling gedaan van 700 euro voor een bank en nooit meer reactie gekregen. Degene die het afleverd is een van de eigenaren. Zouden jullie de naam kunnen achterhalen van deze persoon? Dan hebben we in ieder geval iemand om een eventuele rechtzaak tegen te beginnen. Ik weet ook dat een van de verkoopsters Mathilde heet maar meer info heb ik ook niet. Hoe meer informatie van de mensen die hierachter zit, hoe makkelijker het gaat worden om gezamelijk actie te ondernemen.

Br
door Brenda0505 Oct 20, 2016 om 13:06
1 Antwoorden / 1 Vragen

Ik las ergens dat de man [edit red.] heet

Pe
door Pem. Oct 20, 2016 om 23:18
5 Antwoorden / 1 Vragen

Nou de bank komt niet meer , ik heb contact gehad met de fabrikant en door de deurwaarder is alles stop gezet.
onze bank is geannuleerd dus geen bank.

Pe
door Pem. Oct 20, 2016 om 23:19
5 Antwoorden / 1 Vragen

Ja ik heb gevraagd aan [edit red.] mij terug zou bellen voor een terugbetaling van mijn aanbetaling maar niks gehoord.

ai
door aindenhaag Oct 21, 2016 om 09:45
4 Antwoorden / Vragen

Allez wonen is geregistreerd bij de Kvk als Meubox BV. De bv heeft als bestuurder en aandeelhouder [edit red.]. Het geregistreerde adres van de BV is [edit red.]. Dit was de outletlocatie van Allez wonen. Deze hal/locatie staat inmiddels te koop. Dezelfde [edit red.] was eigenaar van 2 BV’s geregistreerd in de UK, ZELI MANAGEMENT LIMITED (08738058) en LL BEHEER LIMITED (08738061). Deze twee BV’s zijn inmiddels opgeheven. De mede-eigenaar hiervan was [edit red.] Het adres van deze BV’s stond op [edit red.] Dit is hetzelfde adres waar woonwinkel Mammoet wonen stond geregistreerd. Hiermee is precies hetzelfde gebeurd een aantal jaar geleden, mensen hebben meubels besteld en de winkel was vertrokken. De eigenaar van Mammoet wonen, Johannes L. is in 2011 aangeklaagd voor frauduleuze praktijken, zie: http://www.dichtbij.nl/woerden/regionaal-nieuws/artikel/2514279/eigenaar-mammoet-wonen-hoort-vier-jaar-tegen-zich-eisen.aspx

Dit ziet er dus niet helemaal fris uit. We moeten dus kijken of we de aanbetalingen persoonlijk kunnen verhalen op de eigenaar [edit red.]. Nu nog achterhalen waar hij zich bevindt [edit red.]

Pe
door Pem. Oct 21, 2016 om 10:01
5 Antwoorden / 1 Vragen

Ongelooflijk allemaal, het showroommodel van onze bestelde bank stond op de Hoorn 10 in Alphen.
vage outlettent. Het prijskaartje model Steenwijk hing er nog aan.

Sj
door Sjuaine Oct 21, 2016 om 19:23
1 Antwoorden / Vragen

Konden jullie niet  achterhalen hoe ze aan die bank gekomen zijn?  Misschien hebben ze een adres of telefoonnr. Ik ga morgen ook wel even langs bij die zaak

Sj
door Sjuaine Oct 22, 2016 om 13:40
1 Antwoorden / Vragen

Wij zijn net langs die winkel geweest en het zijn inderdaad de meubels van allez wonen. Hij zegt geen nr  te hebben van linders maar wel de spullen van hem gekocht te hebben. Weet niet zeker of hij de waarheid sprak. De eigenaar van deze zaak heette wout

ai
door aindenhaag Oct 26, 2016 om 11:24
4 Antwoorden / Vragen

wanneer heeft hij die meubels gekocht? wsl heeft hij al zijn voorraden en showroommodellen verkocht en met het geld vandoor gegaan. laten we met zn allen aangifte doen en fraude melden bij de fraude helpdesk

Br
door Brenda0505 Oct 26, 2016 om 11:43
1 Antwoorden / 1 Vragen

Ik had mail gehad dat gister 25 okt mijn bank binnen zou komen. Geen reaktie meer gehad. Gewoon een ordinaire dief die man

Sj
door Sjuaine Oct 26, 2016 om 15:11
1 Antwoorden / Vragen

Hij heeft die meubels begin okt uit de winkel in Leiderdorp gehaald. Hij zei dat hij was gebeld door R Linders om de meubels te kopen van hem. Ik heb om gegevens gevraagd maar hij zei dat hij die niet heeft. Ik geloof hem niet helemaal en denk dat hij r linders wel kent

Pe
door Pem. Oct 26, 2016 om 15:26
5 Antwoorden / 1 Vragen

Ja dat lijkt mij ook want toen wij er waren vroegen we of hij [edit red.] kende en die kende hij wel.
hij zou zeggen dat we langs geweest waren.
[edit red.] belde ons vorige week terug nadat ik de fabrikant had gesproken en hem geappt had.Hij deed alsof hij niks van die deurwaarder wist maar zei wel dat ik gelijk had.
En zou Rob terug laten bellen om de €700 terug te storten.
maar natuurlijk niks meer gehoord.

Sj
door Sjuaine Oct 27, 2016 om 12:24
1 Antwoorden / Vragen

Dus die eigenaar van top shop kent die [edit red.] ?  Als dat zo is kent hij [edit] ook en heeft hij dus een lul verhaal aan mij verteld. Als dit zo is breng ik wel weer even een bezoekje.

Pe
door Pem. Oct 29, 2016 om 15:56
5 Antwoorden / 1 Vragen

Ja joh ze kennen elkaar echt wel, je moet maar eens kijken die site van top shop ziet er precies hetzelfde uit als hun site.
die toko is volgens mij gewoon van hem.

Ki
door Kiwi44 Oct 31, 2016 om 16:37
1 Antwoorden / Vragen

Goededag, ik val inmiddels ook onder de gedupeerden en vroeg me af wat mogelijke vervolgstappen zijn. Gaan er mensen actie ondernemen, en zoja, hoe kan ik van dienst zijn?

Ik heb overigens dezelfde mail gehad dat mijn bank op de 25e wordt geleverd, maar sindsdien niets meer gehoord.

edrick3
door edrick3 - Oct 20, 2016 om 18:14
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Beste Klant,

Door de huidige recessie en omstandigheden zijn wij helaas niet in staat om onze werkzaamheden op een normale manier voort te zetten. Omdat er op dit moment druk gezocht en gekeken word naar een nieuwe locatie voor AlleZ Wonen & Slapen, kunnen wij ons niet concentreren op nieuwe verkoop.

Alle lopende afspraken met klanten blijven gewoon gehandhaafd, alleen kan de afhandeling van uw order iets langer duren dan normaal. Dit komt omdat wij op dit moment met minder personeel werkzaam zijn dan normaal. Wij vragen hiervoor uw begrip.

Voor vragen kunt u een e-mail sturen aan: info@allezwonen.nl
Wij zullen ertoe trachten deze zo snel mogelijk te beantwoorden of contact met u op te nemen.

Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

AlleZ Wonen & Slapen
Directie

Br
door Brenda0505 Oct 20, 2016 om 18:17
1 Antwoorden / 1 Vragen

Deze had ik ook al gezien. Mijn mening is dat wanneer er situaties veranderen en mensen in onzekerheid zijn het de mooiste en ook klantvriendelijkste manier is om dit even persoonlijk via de telefoon mee te delen. Denk dat het heel veel onrust weg zou halen.

edrick3
door edrick3 Oct 20, 2016 om 18:20
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Daar zijn ze blijkbaar te druk voor .....

zoekster1
door zoekster1 Oct 20, 2016 om 19:05
1583 Antwoorden / 3 Vragen

Er is helemaal geen huidige recessie.

Cookies
door Cookies Oct 20, 2016 om 19:40
13336 Antwoorden / 36 Vragen

@zoekster1: dat klopt helemaal. Door omstandigheden moet je waarschijnlijk lezen als: "op dit moment kunnen wij onze rekeningen aan de leveranciers niet meer betalen en is daarom de leverancier gestopt met leveren." Ze zijn vlg mij nu bezig met creatief handelen.

Pe
door Pem. Oct 20, 2016 om 23:15
5 Antwoorden / 1 Vragen

Klopt ik heb de fabrikant achterhaald van de bank en gebeld de deurwaarder heeft alles stop gezet.
Dus onze bank kunnen wij vergeten.

zoekster1
door zoekster1 Oct 20, 2016 om 23:23
1583 Antwoorden / 3 Vragen

En uw aanbetaling ook, vrees ik.

Br
door Brenda0505 Oct 21, 2016 om 19:32
1 Antwoorden / 1 Vragen

@pem..ik had de bank jansdam besteld. Ik vroeg me af hoe u de fabrikant heeft achterhaald? Hoor het graag

Pe
door Pem. Oct 24, 2016 om 14:33
5 Antwoorden / 1 Vragen

Ik heb de bank opgezocht via internet afbeeldingen bij een andere zaak verkochten ze dezelfde bank onder een andere naam. Allez wonen had eigen verzonnen Hollandse namen bij de banken.
Ik heb die zaak gebeld en de situatie uitgelegd en de naam van de fabrikant gevraagd.
En die gaven ze met het telefoonnummer.
De fabrikant heet Maxfurn ze hebben ook een site.

Ki
door Kiwi44 Oct 31, 2016 om 16:50
1 Antwoorden / Vragen

Hey Pem,

Heb jij via die fabrikant wellicht nog wat kunnen regelen?

Pe
door Pem. Oct 31, 2016 om 21:41
5 Antwoorden / 1 Vragen

Nee ook niet, jammer genoeg.

Ma
door Mat Matheij - Oct 20, 2016 om 20:03
986 Antwoorden / 3 Vragen

Onzin ten top. 'Wij zijn zo verbijsterd met de toeloop van orders dat wij niet meer in staat zijn lopende orders binnen een redelijk daarvoor geldende termijn te leveren'. Onmiddellijk dreigen aangifte te doen. Welke levering dan ook moet binnen vier weken geregeld zijn tenzij ZELF geproduceerd. Aliexpress is NOG sneller.

hansje klein
door hansje klein - Oct 20, 2016 om 23:39
3037 Antwoorden / 62 Vragen

Vul   DIT FORMULIER  eens in, misschien krijgt u meer zekerheid m.b.t. faillissement/insolventie.

marita5
door marita5 Oct 20, 2016 om 23:58
11495 Antwoorden / 15 Vragen

@hansje klein , ik had al gezocht op deze site , maar er is niks te vinden http://insolventies.rechtspraak.nl/ link werkt weer niet .

Br
door Brenda0505 Oct 21, 2016 om 00:07
1 Antwoorden / 1 Vragen

Ik had begrepen dat ze uitgeschreven zijn uit de kvk zonder failissement

marita5
door marita5 Oct 21, 2016 om 00:08
11495 Antwoorden / 15 Vragen

@Brenda0505 , dat is juist .

ai
door aindenhaag - Oct 21, 2016 om 09:45
4 Antwoorden / Vragen

Allez wonen is geregistreerd bij de Kvk als Meubox BV. De bv heeft als bestuurder en aandeelhouder [edit red.]. Het geregistreerde adres van de BV is [edit red.] Dit was de outletlocatie van Allez wonen. Deze hal/locatie staat inmiddels te koop. Dezelfde [edit red.] was eigenaar van 2 BV’s geregistreerd in de UK, ZELI MANAGEMENT LIMITED (08738058) en LL BEHEER LIMITED (08738061). Deze twee BV’s zijn inmiddels opgeheven. De mede-eigenaar hiervan was [edit red.]. Het adres van deze BV’s stond op [edit red.]. Dit is hetzelfde adres waar woonwinkel Mammoet wonen stond geregistreerd. Hiermee is precies hetzelfde gebeurd een aantal jaar geleden, mensen hebben meubels besteld en de winkel was vertrokken. De eigenaar van Mammoet wonen, Johannes L. is in 2011 aangeklaagd voor frauduleuze praktijken, zie: http://www.dichtbij.nl/woerden/regionaal-nieuws/artikel/2514279/eigenaar-mammoet-wonen-hoort-vier-jaar-tegen-zich-eisen.aspx

Dit ziet er dus niet helemaal fris uit. We moeten dus kijken of we de aanbetalingen persoonlijk kunnen verhalen op de eigenaar [edit red.]. Nu nog achterhalen waar hij zich bevindt [edit red.]

zoekster1
door zoekster1 Oct 21, 2016 om 10:14
1583 Antwoorden / 3 Vragen

Begin te zoeken bij familieleden, vooral moeders zijn vaak de klos bij dit soort lieden.

hansje klein
door hansje klein Oct 21, 2016 om 10:29
3037 Antwoorden / 62 Vragen

Lijkt mij inmiddels een geval voor het concurrentieprogramma OPGELICHT van de Tros (aanbeveling bij wijze van uitzondering....).

Sj
door Sjuaine - Oct 21, 2016 om 19:12
1 Antwoorden / Vragen

Wij hebben ook meubels besteld bij allez wonen en zij er gisteren achter gekomen dat de winkel gesloten is. We hebben gelijk een mail gestuurd maar hebben niet het gevoel dat het goed komt. We proberen erachter te komen waar de eigenaar verblijft en gaan als we niks horen aangifte doen van oplichting.

tijger1
door tijger1 Oct 21, 2016 om 19:15
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Het komt natuurlijk helemaal niet goed. Maar hebt u ook aanbetaald?

Sj
door Sjuaine Oct 21, 2016 om 19:18
1 Antwoorden / Vragen

Ja het hele bedrag. Stom van ons maar we hadden er een goed gevoel bij en waren blij met de gekozen meubels. Een harde les

zoekster1
door zoekster1 Oct 21, 2016 om 19:22
1583 Antwoorden / 3 Vragen

Ach wat sneu. Dat is zeker een harde les.

Br
door Brenda0505 Oct 21, 2016 om 19:25
1 Antwoorden / 1 Vragen

Vreselijk toch!! En dan ondertussen zoet gehouden worden met toezeggingen...

ai
door aindenhaag Oct 25, 2016 om 13:47
4 Antwoorden / Vragen

laat weten als je erachter bent waar de eigenaar verblijft!

li
door linda jansen Dec 8, 2016 om 11:37
4 Antwoorden / Vragen

Wij hebben in juni een bank besteld.
Gister zijn we gebeld de bank is klaar maar moeten hem alleen zelf ophalen bij de leverancier.
Wij zijn blij eindelijk onze bank!

ge
door gewicht - Oct 21, 2016 om 19:41
170 Antwoorden / 1 Vragen

Inderdaad Sjuaine, ook op dit forum is al vele malen gezegd dat je nooit dat soort goederen geheel vooruit moet betalen. Als de verkoper zoiets toch vraagt kan je op je vingers natellen dat het niet goed zit.
Troost je met de gedachten dat de verkoper uw aanbetaling waarschijnlijk in mindering zal brengen op zijn achterstallig salaris.

zoekster1
door zoekster1 Oct 21, 2016 om 20:21
1583 Antwoorden / 3 Vragen

Schrale troost.

vr1944
door vr1944 - Oct 26, 2016 om 15:13
1210 Antwoorden / 5 Vragen

Beste Klant,

Door de huidige recessie en omstandigheden zijn wij helaas niet in staat om onze werkzaamheden op een normale manier voort te zetten. Omdat er op dit moment druk gezocht en gekeken word naar een nieuwe locatie voor AlleZ Wonen & Slapen, kunnen wij ons niet concentreren op nieuwe verkoop.

Alle lopende afspraken met klanten blijven gewoon gehandhaafd, alleen kan de afhandeling van uw order iets langer duren dan normaal. Dit komt omdat wij op dit moment met minder personeel werkzaam zijn dan normaal. Wij vragen hiervoor uw begrip.

Voor vragen kunt u een e-mail sturen aan: info@allezwonen.nl
Wij zullen ertoe trachten deze zo snel mogelijk te beantwoorden of contact met u op te nemen.

Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

AlleZ Wonen & Slapen
Directie

Cookies
door Cookies Oct 26, 2016 om 16:13
13336 Antwoorden / 36 Vragen

LEZEN!!!!

vr1944
door vr1944 Oct 28, 2016 om 13:33
1210 Antwoorden / 5 Vragen

Doe je best zou ik zeggen,verder nog vragen ??? Of maak je alleen druk om de door mij gekopieerde tekst.In dat geval zou ik zeggen gebruik je scrollwieltje . De bijdrage was overigens bestemd voor TS en niet voor jou.

marita5
door marita5 Oct 28, 2016 om 13:48
11495 Antwoorden / 15 Vragen

@Vr1944 , De bijdrage was overigens bestemd voor TS en niet voor jou, deze bijdrage stond er al 2x van edrick3 en van mij , maar ja 3 maal is scheepsrecht ;-))

vr1944
door vr1944 Oct 28, 2016 om 14:36
1210 Antwoorden / 5 Vragen

Ik geef meestal direct antwoord op vragen en heb geen zin de antwoorden van anderen eerst te lezen. Meestal zijn dat ongeveer dezelfde antwoorden of is het uit de duim gezogen onzin . Ik raad je aan om  door te scrollen als iets je niet aanstaat inplaats van commentaar te geven op een antwoord die niet in je straatje past. In dit geval heb ik bij nader inzien iets herhaald wat TS ook moeiteloos zelf had kunnen Googelen.Dus kortom , doorscrollen invervolg in plaats van je druk te maken over herhaalde antwoorden.

zoekster1
door zoekster1 Oct 29, 2016 om 12:10
1583 Antwoorden / 3 Vragen

Het is niet alleen een herhaald antwoord, het is ook nog eens een antwoord dat ACHTERHAALD is. Deze verkoper is met de horizon vertrokken en ze proberen met deze tekst de klanten aan het lijntje te houden.

vr1944
door vr1944 Oct 31, 2016 om 13:27
1210 Antwoorden / 5 Vragen

@zoekster
Laten we vaststellen dat jij en ik zelf bepalen wat we hier aan een TS schrijven en/of adviseren. Het is verder  aan de webmaster om te bepalen of een bijdrage wel of niet door de beugel kan .Ik raad je dus aan om je daar  niet mee te bemoeien . Bovendien zit ik niet te wachten op jouw niets tot onderwerp toedienende commentaar.. Prettige dag verder.

Cookies
door Cookies Oct 31, 2016 om 13:41
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Als je geen zin hebt de gegeven antwoorden / reacties te lezen, reageer dan NIET. Geen TS heeft wat aan foute, achterhaalde, klakkeloos neer geplempte informatie! En een webmaster is hier niet aanwezig.

vr1944
door vr1944 Oct 31, 2016 om 14:28
1210 Antwoorden / 5 Vragen

@Carola83

Schijnbaar snap je het nog steeds niet helemaal ,dus nog voor jou dan nog maar een keer : Jij maakt niet uit welke reacties er wel of niet toe doen , laat staan dat je bepaald wat iemand  wel of niet  neerschrijft .Of iemand eerst moet alle antwoorden eerst moet gaan lezen om te kijken of er al een goed antwoord gegeven is is klinkklare onzin. Verder is wel degelijk een web beheerder aanwezig op het forum om te editten.Kortom bemoei met eigen zaken en je klakkeloos neer geplempte info antwoorden.Fijn dag verder .

Cookies
door Cookies Oct 31, 2016 om 21:56
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Weet je wat klinkklare onzin is? Na 6 dagen!! eenzelfde reactie plaatsen, die in die 6 dagen inmiddels ook al achterhaald is!

vr1944
door vr1944 Nov 2, 2016 om 12:40
1210 Antwoorden / 5 Vragen

Dat snap ik inmiddels wel , wat ik niet begrijp dat je zelf wel in herhalingen valt en maar blijft door doordrammen over dit feit .Dit terwijl jij hier niet aangewezen persoon bent die hier de bepaald hoe iemand zijn rteaktie eruit ziet.Laat dat maar aan de webmaster over. Je mag van mij hierop reageren , maar dat wordt dan gezwam in de cyberruimte ,want ik ben een beetje klaar met jouw gezeur.

ai
door aindenhaag - Nov 1, 2016 om 11:52
4 Antwoorden / Vragen

dien een klacht in bij consuwijzer, heb ik ook gedaan, hoe meer mensen hoe sneller ze er wat mee doen!

Pe
door Pem. Nov 1, 2016 om 23:51
5 Antwoorden / 1 Vragen

Zeker , hoe meer mensen hoe beter, ik heb het ook gemeld bij consuwijzer
je kan ze gewoon bellen.

li
door linda jansen Dec 2, 2016 om 12:13
4 Antwoorden / Vragen

Ok ik ga ook een klacht indienen!!

li
door linda jansen - Dec 2, 2016 om 12:12
4 Antwoorden / Vragen

Hallo
Wij zitten met hetzelfde probleem
In juni een bank besteld... In september of oktober een leenbank gekregen
Nu taal nog teken van hun
telefoonnummer geen bandje meer, mail word niet beantwoord.....
Bent u al verder gekomen?

li
door linda jansen - Dec 8, 2016 om 11:37
4 Antwoorden / Vragen

Wij hebben in juni een bank besteld.
Gister zijn we gebeld de bank is klaar maar moeten hem alleen zelf ophalen bij de leverancier.
Wij zijn blij eindelijk onze bank!

Br
door Brenda0505 Dec 9, 2016 om 22:45
1 Antwoorden / 1 Vragen

ik ben ook gebeld door een prive nummer. er was ingesproken in mijn voicemail. op mijn mail hierop is echter niet meer gereageerd.

tijger1
door tijger1 Dec 9, 2016 om 22:48
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ik zou het ook eerst maar controleren, voordat u een bus huurt.

Sj
door Sjuaine Dec 12, 2016 om 08:41
1 Antwoorden / Vragen

Nou ben benieuwd. Hoop voor u dat u de bank echt kan ophalen

Pe
door Pem. Dec 16, 2016 om 06:57
5 Antwoorden / 1 Vragen

k probeerde gisteren het 06 nummer te bellen van Allez wonen en kreeg te horen dat het nummer niet meer bestaat.
vanmorgen zocht ik op failliesementen.com en zag dat Meubox op 14-12-16 eergisteren dus failliet is verklaard.
Dit is Allez wonen Alphen aan den Rijn
Dit na weer loze beloftes eind november dat ze er alles aan zouden doen om het voor de klanten op te lossen.
En de belofte niet zomaar weg te zijn.

marita5
door marita5 Dec 16, 2016 om 08:43
11495 Antwoorden / 15 Vragen

@Pem , neem eens contact op met de curator , Naam: Meubox Holland B.V. Vestigingsadres: Prinses Marijkestraat 6 2404BC Alphen aan den Rijn KvK-nummer: 62702270 publicatiedatum publicatiekenmerk publicatieomschrijving 14-12-2016 09.dha.16.545.F.1300.1.16 Uitspraak faillissement op 13 december 2016 Curator: mr. J.N. van der Pouw Kraan Adres: Leidse Schouw 2 2408AE Alphen aan den Rijn Telefoon: 0172-442417 Rechtbank: Rechtbank Den Haag Rechter-commissaris: mr. R. Cats Toezichtzaaknummer: NL:TZ:0000009891:F001 Insolventienummer: F.09/16/545

marita5
door marita5 - Dec 16, 2016 om 09:29
11495 Antwoorden / 15 Vragen

@Brenda0505 , @Pem , en alle andere .

Lees deze informatie eens door , betreft faillissiment , klik op de rode regel .

https://www.consumentenbond.nl/harde-schijf/ik-heb-een-harde-schijf-bij-een-bedrijf-gekocht-en-aanbetaald-nu-is-het-bedrijf-failliet-wat-kan-ik-het-beste-doen

Neem contact op met de curator , Naam: Meubox Holland B.V. Vestigingsadres: Prinses Marijkestraat 6 2404BC Alphen aan den Rijn KvK-nummer: 62702270 publicatiedatum publicatiekenmerk publicatieomschrijving 14-12-2016 09.dha.16.545.F.1300.1.16 Uitspraak faillissement op 13 december 2016 Curator: mr. J.N. van der Pouw Kraan Adres: Leidse Schouw 2 2408AE Alphen aan den Rijn Telefoon: 0172-442417 Rechtbank: Rechtbank Den Haag Rechter-commissaris: mr. R. Cats Toezichtzaaknummer: NL:TZ:0000009891:F001 Insolventienummer: F.09/16/545

Bron: insolventies.nl

Br
door Brenda0505 Dec 16, 2016 om 13:08
1 Antwoorden / 1 Vragen

Hai dank je wel voor deze info. Heb gebeld met de curator en is inderdaad einde oefening voor deze man. Je kan meegaan als schuldeiser maar deze curator gaf al aan dat er weinig te halen valt. Op mijn opmerking dat ik vorige week nog was ingesproken op mijn voice mail dat ik uitgeleverd kon worden reageerde hij...dat is heel dubieus want de belasting heeft alles opgeeist. Dag geld dus...

Cookies
door Cookies Dec 16, 2016 om 18:37
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Tja, zo gaat dat bij faillissementen. Privé personen komen helemaal onderaan de lijst van schuldeisers. Niet alleen in dit geval, maar bij ieder faillissement. Voortaan dus opletten a) waar je wat koopt en b) oppassen met aanbetalen. Ook toen V&D, Otto e.d. failliet gingen, waren de kopers die hun artikelen nog niet ontvangen hadden, de pineut. Ik vermoed trouwens dat Allez Wonen gewoon weer verder gaat onder een andere naam.