kl
door klh Oct 26, 2016 om 21:03
Winkels & webshops
Coolblue beschadigt telefoon, wat te doen?

Coolblue beschadigt telefoon, wat te doen?

Voor compleet overzicht van belabberde klantenservice van Coolblue zie de onderstaande afbeelding of de high res-versie via deze link: https://www.flickr.com/photos/124542288@N04/30548257766/in/dateposted-public/ 

Samenvatting
1. Telefoon opgestuurd naar Coolblue i.v.m. klacht
2. Krijg telefoon beschadigd terug (is gevallen tijdens reparatie)
3. Coolblue erkent de schade te hebben veroorzaakt en belooft onderzoek te doen naar interne schade ('sluipschade')
4. Telefoon opnieuw opgestuurd voor onderzoek
5. Coolblue stuurt telefoon retour zonder onderzoek te hebben gedaan en ontkent in derde instantie de schade te hebben veroorzaakt

Vraag
Heeft iemand soortgelijke ervaringen? Wat te doen?

3748 6 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

zoekster1
door zoekster1 - Oct 26, 2016 om 22:13
1583 Antwoorden / 3 Vragen
0

Ik zal eerst de bijlage lezen.

zoekster1
door zoekster1 - Oct 26, 2016 om 22:18
1583 Antwoorden / 3 Vragen
0

Was die eerste reparatie een garantiekwestie of had u zelf voor het eerste gebrek gezorgd?

lenyenfred
door lenyenfred - Oct 28, 2016 om 11:37
93 Antwoorden / 8 Vragen
0

Dat heeft toch niets met het vallen bij Coolblue te maken?

ph
door philip36 - Oct 28, 2016 om 11:44
2275 Antwoorden / 4 Vragen
0

U had beter een foto van de beschadigde telefoon kunen laten zien.

hansfrantzen
door hansfrantzen - Oct 28, 2016 om 11:54
14 Antwoorden / 2 Vragen
0

Toen CoolBlue net bestond dachten ze met de klant mee, service is er niet meer bij, jammer. Ik heb dit een paar jaar terug meegemaakt. Was een vette klant bij CoolBlue maar ik besteed er geen Euro meer. Als een bedrijf groot wordt telt de klant niet meer....Jammer, was een mooi bedrijf.

mr
door mrphylos - Oct 28, 2016 om 12:02
11 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hier is een geval van bewijs maar hoe het zit. Wij kunnen niet bij Coolblue zien wat er gebeurd maar ook niet bij de klager. Ik heb toevallig gisteren nog meegemaakt dat ik een laptoptas ontving die helaas 1cm te smal blijkt te zijn voor de laptop en wil deze retouneren. Krijg netjes de volgende mail op mijn retour aanvraag : We vinden het vervelend dat uw aankoop niet aan uw verwachting voldoet. Dat gaan we oplossen. Het product naar ons terugsturen is niet nodig. Die moeite willen we u graag besparen. U mag het product dus houden. Wij gaan direct het aankoopbedrag verrekenen met het gewenste nieuwe artikel. U zult in de loop van vandaag een orderbevestiging en verzendbevestiging ontvangen van het nieuwe artikel. Artikelnummer: 717919.

En vandaag de volgende mail :

Zoals afgesproken heeft u recht op geldteruggave van Laptopshop.nl.

 

Wij kunnen het bedrag echter nog niet overmaken omdat wij uw juiste IBAN bankrekeningnummer nog niet hebben.

 

Wilt u uw IBAN bankrekeningnummer mailen naar klantenservice@laptopshop.nl onder vermelding van uw klantnummer*********, dan maken wij het bedrag zo snel mogelijk over. Na ontvangst van uw rekeningnummer staat het geld binnen 3 dagen op uw rekening. Let op dat u uw IBAN rekeningnummer naar ons mailt, helaas kunnen wij geen betalingen meer uitvoeren naar niet IBAN bankrekeningnummers.

Dus ja service kennen ze nog heel goed. Kan nog een meer voorbeelden noemen van standaard 32"tv naar 32"3d tv zonder extra kosten.

Het zal meer zijn hoe de communicatie precies loopt.


 

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Rienhartman
Rienhartman - Apr 23, 2024 om 22:32
Garantie & verzekeringen

Netvervuiling Siemens

We dachten verstandig te zijn door wat extra te sparen en te kiezen voor Siemens, die toch wel bekend staat om haar hoogwaardige producten en goede service. Helaas blijkt dat in de praktijk toch net iets anders te zijn. In september 2023 nieuw apparatuur gekocht; wasmachine, warmtepompdroger, oven en vaatwasser, waarbij alleen laatstgenoemde heeft nog geen storing vertoond.   De warmtepompdroge ... Lees meer

KeesWeer
KeesWeer - Mar 10, 2024 om 13:07
Geldzaken & recht
Scoupy cashback

Scoupy cashback

Zie bijgaande copy van mijn mail in de afbeeldingen.

 

[edit persoonlijjk gegevens bijlage - redactie]

Lees meer

Yo
Yoshi Vermeulen - Jul 3, 2023 om 12:57
Computers & telefonie

Continue, dag en nacht berichtjesvan Norton Antivirus

Ik heb al een andere Antivirus en wil dus geen abonnement van Norton,  maar melding hierover om te stoppen lukt mij niet Lees meer