kl
door klh Oct 26, 2016 om 21:03
Winkels & webshops
Coolblue beschadigt telefoon, wat te doen?

Coolblue beschadigt telefoon, wat te doen?

Voor compleet overzicht van belabberde klantenservice van Coolblue zie de onderstaande afbeelding of de high res-versie via deze link: https://www.flickr.com/photos/124542288@N04/30548257766/in/dateposted-public/ 

Samenvatting
1. Telefoon opgestuurd naar Coolblue i.v.m. klacht
2. Krijg telefoon beschadigd terug (is gevallen tijdens reparatie)
3. Coolblue erkent de schade te hebben veroorzaakt en belooft onderzoek te doen naar interne schade ('sluipschade')
4. Telefoon opnieuw opgestuurd voor onderzoek
5. Coolblue stuurt telefoon retour zonder onderzoek te hebben gedaan en ontkent in derde instantie de schade te hebben veroorzaakt

Vraag
Heeft iemand soortgelijke ervaringen? Wat te doen?

3733 6 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

zoekster1
door zoekster1 - Oct 26, 2016 om 22:13
1583 Antwoorden / 3 Vragen
0

Ik zal eerst de bijlage lezen.

zoekster1
door zoekster1 - Oct 26, 2016 om 22:18
1583 Antwoorden / 3 Vragen
0

Was die eerste reparatie een garantiekwestie of had u zelf voor het eerste gebrek gezorgd?

lenyenfred
door lenyenfred - Oct 28, 2016 om 11:37
93 Antwoorden / 8 Vragen
0

Dat heeft toch niets met het vallen bij Coolblue te maken?

ph
door philip36 - Oct 28, 2016 om 11:44
2275 Antwoorden / 4 Vragen
0

U had beter een foto van de beschadigde telefoon kunen laten zien.

hansfrantzen
door hansfrantzen - Oct 28, 2016 om 11:54
14 Antwoorden / 2 Vragen
0

Toen CoolBlue net bestond dachten ze met de klant mee, service is er niet meer bij, jammer. Ik heb dit een paar jaar terug meegemaakt. Was een vette klant bij CoolBlue maar ik besteed er geen Euro meer. Als een bedrijf groot wordt telt de klant niet meer....Jammer, was een mooi bedrijf.

mr
door mrphylos - Oct 28, 2016 om 12:02
9 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hier is een geval van bewijs maar hoe het zit. Wij kunnen niet bij Coolblue zien wat er gebeurd maar ook niet bij de klager. Ik heb toevallig gisteren nog meegemaakt dat ik een laptoptas ontving die helaas 1cm te smal blijkt te zijn voor de laptop en wil deze retouneren. Krijg netjes de volgende mail op mijn retour aanvraag : We vinden het vervelend dat uw aankoop niet aan uw verwachting voldoet. Dat gaan we oplossen. Het product naar ons terugsturen is niet nodig. Die moeite willen we u graag besparen. U mag het product dus houden. Wij gaan direct het aankoopbedrag verrekenen met het gewenste nieuwe artikel. U zult in de loop van vandaag een orderbevestiging en verzendbevestiging ontvangen van het nieuwe artikel. Artikelnummer: 717919.

En vandaag de volgende mail :

Zoals afgesproken heeft u recht op geldteruggave van Laptopshop.nl.

 

Wij kunnen het bedrag echter nog niet overmaken omdat wij uw juiste IBAN bankrekeningnummer nog niet hebben.

 

Wilt u uw IBAN bankrekeningnummer mailen naar klantenservice@laptopshop.nl onder vermelding van uw klantnummer*********, dan maken wij het bedrag zo snel mogelijk over. Na ontvangst van uw rekeningnummer staat het geld binnen 3 dagen op uw rekening. Let op dat u uw IBAN rekeningnummer naar ons mailt, helaas kunnen wij geen betalingen meer uitvoeren naar niet IBAN bankrekeningnummers.

Dus ja service kennen ze nog heel goed. Kan nog een meer voorbeelden noemen van standaard 32"tv naar 32"3d tv zonder extra kosten.

Het zal meer zijn hoe de communicatie precies loopt.


 

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

JM
JM de Troije - Mar 26, 2024 om 14:40
Winkels & webshops
Bol.com wil geld afschrijven voor een abonnement dat ik niet heb

Bol.com wil geld afschrijven voor een abonnement dat ik niet heb

Bol.com zegt dat ik een abonnement heb genoemen maar dat heb ik niet,ik bestel zelden iets on-line, zij voegen dat zelf toe denk ik. Nu steeds verhoging etc maar zij zitten fout. Komt dit vaker voor?? Dreigen nu met incasso. Lees meer

mijnnaamwashaas2345
mijnnaamwashaas2345 - Mar 25, 2024 om 16:49
Winkels & webshops

Minder bonusvoordeel bij Albert Heijn?

ik kom vrij regelmatig bij Albert Heijn en maak gebruik van de bonuskaart. Nu valt me op, het is een eenpersoonssteekproef ikweethet, dat ik qua bonusvoordeel een stuk minder voordelig uit ben sinds pakweg een half jaar. Waar ik voorheen makkelijk zonder veel moeite 10 procent bonusvoordeel had, kom ik nu tot ongeveer de helft als ik het bonnetje naloop. Zijn er meer AH-klanten die deze trend besp ... Lees meer

Ha
Hansie1947 - Mar 28, 2024 om 13:13
Vrije tijd & tuin

Vriendenloterij stoppen lukt niet

Al 2 keer een telefonsch gesprek gehad met een zeer irritante dame. Maar krijg het niet voor elkaar om op te bzeggen. Lees meer