We
door Westdorp Sep 24, 2016 om 13:56
Winkels & webshops

Ervaring met optrekkend vocht

Goedemiddag,

heeft er iemand ervaring met de firma Carebrick. Ik had afgelopen weekend informatie aangevraagd betreffende hun systeem om optrekkend vocht in mijn binnenmuren te behandelen. Binnen 2 dagen zat er een adviseur bij mij aan tafel. Ze hadden de oplossing en 100% garantie. Mocht na een jaar het vocht niet gezakt zijn dan werd er gekeken naar een oplossing mocht dat niet lukken krijg je je geld terug.
Er was toevalling op korte termijn een plaatsje beschikbaar, als ik het contract tekende kon het zelfs nog wat goedkoper. Pech voor hun ik neem altijd 2 dagen bedenktijd. Via de mail heb ik de andere dag nog wat gegevens gevraagd. Er stond alleen een stempel 100% garantie, nergens iets te lezen over de garantie en geld teruggave als het niet werkt. Er staan revieuws op internet deze zijn niet te benaderen. Ik heb in het gesprek gevraagd of ik ergens kon gaan kijken. Ze keken even in hun systeem en probeerde een ander verhaal te beginnen. Werd niet meer gesproken over de revieuws. Er moet na 35 jaar ervaring toch een groot klantenbestand zijn.

Ook over de betaling van de factuur staat bijna niets vermeld. Via de mail heb ik vragen gesteld, tot nu toe nog geen antwoord. Ook wordt ik niet meer gebeld. Ik heb hierover toch een apart gevoel. Klopt het allemaal. Ik wacht nog even af maar verwacht er niet veel van. Zelf vind ik het belangrijk als het zo zou zijn dat wat het bedrijf beloofd niet klopt dat dit bekend wordt zodat er in ieder geval geen mensen de dupe van dit bedrijf worden. Misschien heb ik het mis, maar voelt niet goed.

Rudi

3901 7 Rapporteer

Topantwoord

tijger1
door tijger1 - Sep 24, 2016 om 14:01
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Daar gaat u toch niet mee in zee, want u voelt al aan uw water dat het niet goed zit.

tenormin
door tenormin - Sep 24, 2016 om 14:16
16816 Antwoorden / 108 Vragen

De site ziet er mooi uit, zelfs foto's van de ondernemer en staf. En levenslang 100% garantie. Maar ik kan niet op die site vinden over echt geld terug als het niet werkt, na een jaar. Hoe gelikt het er ook uit mag zien; ik zou er heel huiverig voor/over zijn.

tijger1
door tijger1 - Sep 24, 2016 om 14:39
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Als je hun voorwaarden leest, wordt er pas na twee jaar gekeken of het werkt, maar het grappige is, dat ze niet voor aanvang van de werkzaamheden het vochtgehalte meten, dus na twee jaar weet je niet of het gezakt is.

U mag binnen ook al geen afwasbaar behang hebben.:-)) Geld terug staat nergens, en dat kunt u ook wel vergeten.

Vi
door Vickyv - Sep 24, 2016 om 20:47
3 Antwoorden / Vragen

Ervas uit Hilversum is een betrouwbaar bedrijf. Injecteren is mogelijk de oplossing

marita5
door marita5 - Sep 24, 2016 om 23:04
11495 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Westdorp ,

Lees hier de ervaring van @JDeVocht heeft dezelfde klacht geplaatst op kachtenkompas en klachten.nl , klik op de rode regel en scroll naar beneden .

https://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/vraag/huishouden-energie/ervaringen-met-carebrick

De klacht van @JDeVocht op klachtenkompas ,

http://www.klachtenkompas.nl/carebrick/overbodig-aangelegd-systeem

Lees ook deze klacht ,

http://www.klacht.nl/onterecht-aangebracht-systeem/

Misschien heb ik het mis, maar voelt niet goed.

Uw gevoel is juist het is niet goed , begin er niet aan bespaart u een hoop geld / en ellende .

tijger1
door tijger1 Sep 25, 2016 om 00:27
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Perfecte links Marita. Chapeau.

marita5
door marita5 Sep 25, 2016 om 08:13
11495 Antwoorden / 15 Vragen

Dank u , Ts schrijft: Er staan revieuws op internet deze zijn niet te benaderen., dus wel , in de voorwaarden van Carebrick staat niks over garantie , betaling factuur moet gebeuren binnen 8 dagen , aansprakelijkheid compleet nihil .

hansje klein
door hansje klein - Sep 24, 2016 om 23:47
3037 Antwoorden / 62 Vragen

Er zat een adviseur bij u aan tafel....

maar heeft die adviseur ook onder de vloer in de kruipruimte gekeken en naar een mogelijke oorzaak gezocht? Of op het dak of er mogelijk sprake is van een lekkage? De (hoge?) grondwaterspiegel vastgesteld?

Specialisten kunnen best een goed systeem ontwikkeld hebben, maar adviseren vanaf de keukentafel?

Escobares
door Escobares - Oct 10, 2016 om 16:32
7 Antwoorden / 0 Vragen

Ik zou goed documenteren en dan de rechtsbijstandverzekering erop zetten.
kassa.vara.nl

gerbera
door gerbera Oct 10, 2016 om 22:46
7348 Antwoorden / 14 Vragen

Ik zou als ik u was eens goed lezen wat er staat. Waarom een rechtsbijstandverzekering als er niets aan de hand is.