Ervaring met optrekkend vocht
Goedemiddag,
heeft er iemand ervaring met de firma Carebrick. Ik had afgelopen weekend informatie aangevraagd betreffende hun systeem om optrekkend vocht in mijn binnenmuren te behandelen. Binnen 2 dagen zat er een adviseur bij mij aan tafel. Ze hadden de oplossing en 100% garantie. Mocht na een jaar het vocht niet gezakt zijn dan werd er gekeken naar een oplossing mocht dat niet lukken krijg je je geld terug.
Er was toevalling op korte termijn een plaatsje beschikbaar, als ik het contract tekende kon het zelfs nog wat goedkoper. Pech voor hun ik neem altijd 2 dagen bedenktijd. Via de mail heb ik de andere dag nog wat gegevens gevraagd. Er stond alleen een stempel 100% garantie, nergens iets te lezen over de garantie en geld teruggave als het niet werkt. Er staan revieuws op internet deze zijn niet te benaderen. Ik heb in het gesprek gevraagd of ik ergens kon gaan kijken. Ze keken even in hun systeem en probeerde een ander verhaal te beginnen. Werd niet meer gesproken over de revieuws. Er moet na 35 jaar ervaring toch een groot klantenbestand zijn.
Ook over de betaling van de factuur staat bijna niets vermeld. Via de mail heb ik vragen gesteld, tot nu toe nog geen antwoord. Ook wordt ik niet meer gebeld. Ik heb hierover toch een apart gevoel. Klopt het allemaal. Ik wacht nog even af maar verwacht er niet veel van. Zelf vind ik het belangrijk als het zo zou zijn dat wat het bedrijf beloofd niet klopt dat dit bekend wordt zodat er in ieder geval geen mensen de dupe van dit bedrijf worden. Misschien heb ik het mis, maar voelt niet goed.
Rudi
Topantwoord
De site ziet er mooi uit, zelfs foto's van de ondernemer en staf. En levenslang 100% garantie. Maar ik kan niet op die site vinden over echt geld terug als het niet werkt, na een jaar. Hoe gelikt het er ook uit mag zien; ik zou er heel huiverig voor/over zijn.
Als je hun voorwaarden leest, wordt er pas na twee jaar gekeken of het werkt, maar het grappige is, dat ze niet voor aanvang van de werkzaamheden het vochtgehalte meten, dus na twee jaar weet je niet of het gezakt is.
U mag binnen ook al geen afwasbaar behang hebben.:-)) Geld terug staat nergens, en dat kunt u ook wel vergeten.
Hallo Westdorp ,
Lees hier de ervaring van @JDeVocht heeft dezelfde klacht geplaatst op kachtenkompas en klachten.nl , klik op de rode regel en scroll naar beneden .
https://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/vraag/huishouden-energie/ervaringen-met-carebrick
De klacht van @JDeVocht op klachtenkompas ,
http://www.klachtenkompas.nl/carebrick/overbodig-aangelegd-systeem
Lees ook deze klacht ,
http://www.klacht.nl/onterecht-aangebracht-systeem/
Misschien heb ik het mis, maar voelt niet goed.
Uw gevoel is juist het is niet goed , begin er niet aan bespaart u een hoop geld / en ellende .
Perfecte links Marita. Chapeau.
Dank u , Ts schrijft: Er staan revieuws op internet deze zijn niet te benaderen., dus wel , in de voorwaarden van Carebrick staat niks over garantie , betaling factuur moet gebeuren binnen 8 dagen , aansprakelijkheid compleet nihil .
Er zat een adviseur bij u aan tafel....
maar heeft die adviseur ook onder de vloer in de kruipruimte gekeken en naar een mogelijke oorzaak gezocht? Of op het dak of er mogelijk sprake is van een lekkage? De (hoge?) grondwaterspiegel vastgesteld?
Specialisten kunnen best een goed systeem ontwikkeld hebben, maar adviseren vanaf de keukentafel?
Ik zou goed documenteren en dan de rechtsbijstandverzekering erop zetten.
kassa.vara.nl
Ik zou als ik u was eens goed lezen wat er staat. Waarom een rechtsbijstandverzekering als er niets aan de hand is.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Zeer hoge servicekosten
Ik woon in een flatgebouw van Heimstaden en heb nu pas de afrekening servicekosten over 2022 ontvangen. Het probleem zit hem in de stroom kosten algemene ruimtes.In 2021 was dat per woning 163,67 euro en in 2022 475,67 euro. Totaal dus 35.199,67 euro per jaar voor elektra algemeen (verlichting galerij, berging, stopkontacten berging, trappenhuis, lift). Er is inmiddels uitleg gevraagd aan de verhu ... Lees meer
Aanmaning Keesing (Denksport) voor niet besteld puzzelboek
Ik krijg betalingsherinneringen van Keesing Belgium te Deurne (met verzendplaats Amsterdam) voor een puzzelboek wat ik niet heb besteld. Ik heb wel een account bij Denksport en een lopend abonnement dat vooraf is betaald. Ik moet altijd vooraf betalen als ik iets bij Denksport bestel. De betalingsherinnering bevat een vreemd overschrijvinsformulier op paiper waarmee ik uiteraard niets kan. Ook w ... Lees meer
TROUW weigert op te zeggen of te communiceren en blijft aanmaningen sturen
Goedenmiddag, In november vorig jaar wilde ik om financiele redenen mijn abonnement bij TROUW (van DPG Media) opzeggen. Via de website was dit geen probleem en ik krijg een mailtje dat ik snel een bevestiging van de opzegging zou ontvangen. Hier is echter nooit een antwoord op gekomen. Ik heb mijn betaling gestorneerd en hierop kreeg ik wel een mailtje dat er betaald moest worden anders ... Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer