We
door Westdorp Sep 24, 2016 om 13:56
Winkels & webshops

Ervaring met optrekkend vocht

Goedemiddag,

heeft er iemand ervaring met de firma Carebrick. Ik had afgelopen weekend informatie aangevraagd betreffende hun systeem om optrekkend vocht in mijn binnenmuren te behandelen. Binnen 2 dagen zat er een adviseur bij mij aan tafel. Ze hadden de oplossing en 100% garantie. Mocht na een jaar het vocht niet gezakt zijn dan werd er gekeken naar een oplossing mocht dat niet lukken krijg je je geld terug.
Er was toevalling op korte termijn een plaatsje beschikbaar, als ik het contract tekende kon het zelfs nog wat goedkoper. Pech voor hun ik neem altijd 2 dagen bedenktijd. Via de mail heb ik de andere dag nog wat gegevens gevraagd. Er stond alleen een stempel 100% garantie, nergens iets te lezen over de garantie en geld teruggave als het niet werkt. Er staan revieuws op internet deze zijn niet te benaderen. Ik heb in het gesprek gevraagd of ik ergens kon gaan kijken. Ze keken even in hun systeem en probeerde een ander verhaal te beginnen. Werd niet meer gesproken over de revieuws. Er moet na 35 jaar ervaring toch een groot klantenbestand zijn. 

Ook over de betaling van de factuur staat bijna niets vermeld. Via de mail heb ik vragen gesteld, tot nu toe nog geen antwoord. Ook wordt ik niet meer gebeld. Ik heb hierover toch een apart gevoel. Klopt het allemaal. Ik wacht nog even af maar verwacht er niet veel van. Zelf vind ik het belangrijk als het zo zou zijn dat wat het bedrijf beloofd niet klopt dat dit bekend wordt zodat er in ieder geval geen mensen de dupe van dit bedrijf worden. Misschien heb ik het mis, maar voelt niet goed.


Rudi

3919 7 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Topantwoord

tijger1
door tijger1 - Sep 24, 2016 om 14:01
42060 Antwoorden / 21 Vragen
11

Daar gaat u toch niet mee in zee, want u voelt al aan uw water dat het niet goed zit.

tenormin
door tenormin - Sep 24, 2016 om 14:16
16828 Antwoorden / 108 Vragen
0

De site ziet er mooi uit, zelfs foto's van de ondernemer en staf. En levenslang 100% garantie. Maar ik kan niet op die site vinden over echt geld terug als het niet werkt, na een jaar. Hoe gelikt het er ook uit mag zien; ik zou er heel huiverig voor/over zijn.

tijger1
door tijger1 - Sep 24, 2016 om 14:39
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Als je hun voorwaarden leest, wordt er pas na twee jaar gekeken of het werkt, maar het grappige is, dat ze niet voor aanvang van de werkzaamheden het vochtgehalte meten, dus na twee jaar weet je niet of het gezakt is. 

U mag binnen ook al geen afwasbaar behang hebben.:-)) Geld terug staat nergens, en dat kunt u ook wel vergeten.

Vi
door Vickyv - Sep 24, 2016 om 20:47
3 Antwoorden / Vragen
0

Ervas uit Hilversum is een betrouwbaar bedrijf. Injecteren is mogelijk de oplossing

marita5
door marita5 - Sep 24, 2016 om 23:04
11509 Antwoorden / 15 Vragen
0

Hallo Westdorp , 

Lees hier de ervaring van @JDeVocht heeft dezelfde klacht geplaatst op kachtenkompas en klachten.nl , klik op de rode regel en scroll naar beneden .

https://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/vraag/huishouden-energie/ervaringen-met-carebrick 

De klacht van @JDeVocht op klachtenkompas , 

http://www.klachtenkompas.nl/carebrick/overbodig-aangelegd-systeem

Lees ook deze klacht , 

http://www.klacht.nl/onterecht-aangebracht-systeem/

Misschien heb ik het mis, maar voelt niet goed. 

Uw gevoel is juist het is niet goed , begin er niet aan bespaart u een hoop geld / en ellende .

tijger1
door tijger1 Sep 25, 2016 om 00:27
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Perfecte links Marita. Chapeau.

marita5
door marita5 Sep 25, 2016 om 08:13
11509 Antwoorden / 15 Vragen

Dank u , Ts schrijft: Er staan revieuws op internet deze zijn niet te benaderen., dus wel , in de voorwaarden van Carebrick staat niks over garantie , betaling factuur moet gebeuren binnen 8 dagen , aansprakelijkheid compleet nihil .

hansje klein
door hansje klein - Sep 24, 2016 om 23:47
3037 Antwoorden / 62 Vragen
0

Er zat een adviseur bij u aan tafel....

maar heeft die adviseur ook onder de vloer in de kruipruimte gekeken en naar een mogelijke oorzaak gezocht? Of op het dak of er mogelijk sprake is van een lekkage? De (hoge?) grondwaterspiegel vastgesteld?

Specialisten kunnen best een goed systeem ontwikkeld hebben, maar adviseren vanaf de keukentafel?

Escobares
door Escobares - Oct 10, 2016 om 16:32
7 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ik zou goed documenteren en dan de rechtsbijstandverzekering erop zetten.
kassa.vara.nl

gerbera
door gerbera Oct 10, 2016 om 22:46
7359 Antwoorden / 14 Vragen

Ik zou als ik u was eens goed lezen wat er staat. Waarom een rechtsbijstandverzekering als er niets aan de hand is.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Do
Dobroman - Feb 8, 2024 om 16:03
Huishouden & energie

Zeer hoge servicekosten

Ik woon in een flatgebouw van Heimstaden en heb nu pas de afrekening servicekosten over 2022 ontvangen. Het probleem zit hem in de stroom kosten algemene ruimtes.In 2021 was dat per woning 163,67 euro en in 2022 475,67 euro. Totaal dus 35.199,67 euro per jaar voor elektra algemeen (verlichting galerij, berging, stopkontacten berging, trappenhuis, lift). Er is inmiddels uitleg gevraagd aan de verhu ... Lees meer

Ka
Kassaben - Apr 21, 2024 om 16:35
Winkels & webshops

Aanmaning Keesing (Denksport) voor niet besteld puzzelboek

Ik krijg betalingsherinneringen van Keesing Belgium te Deurne (met verzendplaats Amsterdam) voor een puzzelboek wat ik niet heb besteld. Ik heb wel een account bij Denksport en een lopend abonnement dat vooraf is betaald. Ik moet altijd vooraf betalen als ik iets bij Denksport bestel. De betalingsherinnering bevat een vreemd overschrijvinsformulier op paiper waarmee ik uiteraard niets kan. Ook w ... Lees meer

TeuntjeDK
TeuntjeDK - Apr 22, 2024 om 16:07
Geldzaken & recht
TROUW weigert op te zeggen of te communiceren en blijft aanmaningen sturen

TROUW weigert op te zeggen of te communiceren en blijft aanmaningen sturen

Goedenmiddag,   In november vorig jaar wilde ik om financiele redenen mijn abonnement bij TROUW (van DPG Media) opzeggen. Via de website was dit geen probleem en ik krijg een mailtje dat ik snel een bevestiging van de opzegging zou ontvangen. Hier is echter nooit een antwoord op gekomen.  Ik heb mijn betaling gestorneerd en hierop kreeg ik wel een mailtje dat er betaald moest worden anders ... Lees meer