ca
door capture Mar 26, 2017 om 20:38
Winkels & webshops

Folder van Kijkshop

Heeft iemand de nieuwste folder van de Kijkshop al gezien?
Ik kon mijn ogen niet geloven.Vrouwenbillen in een rood kanten hipster of string en dan komt er een kikker tussen haar billen uit kijken.
Begeleidende tekst:Dit zijn geen grappen.
Nee,dit is gewoon goor.Hiermee proberen ze koffers,printers,tablets e.d. te verkopen.
Wat zal de volgende folder ons brengen? Een erectie met een kikker eraan bungelend?

Ik ga in ieder geval een klacht indienen bij de Kijkshop.Eens kijken welke zot zoiets bedenkt,en wat nog erger is welke manager zoiets goedkeurt.

4931 27 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Mar 26, 2017 om 20:40
42060 Antwoorden / 21 Vragen

De folder is u in ieder geval opgevallen. En wat de volgende zal zijn? Geen idee, mijn glazen bol is beslagen.

Afgezien daarvan is Kijkshop een waardeloos bedrijf, zou daar helemaal niets kopen.

getty
door getty - Mar 26, 2017 om 20:45
4179 Antwoorden / 10 Vragen

Vast voor 1 april een gekkigheidje.

even opgezocht; ik vind het wel grappig, zeker niet storend

Cookies
door Cookies - Mar 26, 2017 om 21:01
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Nooit gehoord van 1 april, kikker in je bil? Gelukkig zijn het prima billen. Doe niet zo neuroritsch. Je staat zeker nooit in bushokjes?

En wat zou er goor moeten zijn? Zit er een poepvlek in haar string?

Namens Kijksop bedankt voor de gratis reclame.

ne
door neodutchio - Mar 26, 2017 om 21:51
5148 Antwoorden / 12 Vragen

Euhhhhh Capture, de afdeling pleur uw gezeur is niet hier. U zit nu bj Vraag en Beantwoord. En als u een paar vrouwenbillen in een kanten hipster al goor vind, kunt u het beste nooit langs een lingeriewinkel lopen, of menig kortingskrantje doorbladeren.

In ieder geval succes met de klacht die u gaat indienen. Houdt u ons op de hoogte van het resultaat?

richard83
door richard83 - Mar 26, 2017 om 21:53
386 Antwoorden / 28 Vragen

Waar een mens nou niet druk om kan maken! pfffff zeg.

tenormin
door tenormin - Mar 26, 2017 om 22:00
16823 Antwoorden / 108 Vragen

Nieuwe folders kost een week en.... jawel, het is volgende week 1 April. Vind er trouwens nix storends aan: alleen grappig. En goor nog wel. Nou nou: goed idee trouwens wat u stelt: Wat zal de volgende folder ons brengen.... Ik zou het niet weten: heb een nee/ja sticker, dus ik ontvang geen reclame. Maar was de moeite waard om even Google te gebruiken: funny.

costnix
door costnix - Mar 26, 2017 om 22:13
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Niks mis mee! U zeurt om het zeuren :-(

gerbera
door gerbera - Mar 26, 2017 om 22:26
7358 Antwoorden / 14 Vragen

Nee,dit is gewoon goor.
Ik vindt er niets "goor" aan, maar ja als je er wat achter zoekt.
Weinig gevoel voor humor blijkbaar.

Och en de Kijkshop lacht zich rot om dit gezeur, hebben al aardig wat mensen de folder bekeken.
Ik tenminste wel terwijl ik hem anders direct in de oudpapierbak knikker.
Want de naam zegt het al, alleen kijken maar zeker daar niets kopen.

ha
door halex - Mar 26, 2017 om 22:46
1374 Antwoorden / 4 Vragen

Ik vind de suggestie die u geeft voor de volgende folder zeer aanstootgevend. Is het geen enkel moment in uw denkraam opgekomen om rekening te houden met diegenen die dit forum lezen? Wat een walgelijk beeld schetst u van de 1 april-traditie. U maakt er gewoon willens en wetens iets ordinairs van. Walgelijk gewoon. Het gaat mij nu serieus moeite kosten om '1 april kikker in je bil' te roepen bij een goede, door mij uitgehaalde, grap. Voor je het weet roep ik '1 april kikker uit je plasbuis'. En dat rijmt niet eens! Ga u schamen.

Cookies
door Cookies - Mar 26, 2017 om 23:15
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Tegen deze shop ook maar een klacht indienen, staat vol met GORE plaatjes https://www.hunkemoller.nl/nl_nl/slips.html

edrick3
door edrick3 Mar 27, 2017 om 16:12
27632 Antwoorden / 85 Vragen

maar kon geen kikker ontdekken. ;-)

gerbera
door gerbera Mar 27, 2017 om 17:03
7358 Antwoorden / 14 Vragen

De natuur is mooi;-))

fa
door familyman Mar 27, 2017 om 17:04
888 Antwoorden / 1 Vragen

Dan moet je zeker niet bij bedrijf ClD gaan kijken.

Cookies
door Cookies Mar 27, 2017 om 17:21
13336 Antwoorden / 36 Vragen

@edrick: die springt uit de billen op 1 april.

fa
door familyman - Mar 26, 2017 om 23:34
888 Antwoorden / 1 Vragen

Normaal gooi ik de kijkshop folder meteen ongelezen in het groot grijs archief, maar na deze "vraag" de folder opgezocht.
Het is binnenkort 1 april en die kikker uit je bil die er nooit meer uit wil (catagorie volksvermaak/van oudsher bekend thema) vind ik meer dan leuk getroffen. Te meer dat de kikker in de hele folder vele malen in beeld komt moet je minimaal uit Staphorst komen om aan de coverfoto je te storen of 396 jaar oud zijn en nog steeds onder een steen wonen. Succes met uw klacht, kunnen ze bij de KIjkshop ook nog eens lachen, of beter, ga meteen naar het Europesche Hof!

Po
door Pontiac Mar 27, 2017 om 10:19
131 Antwoorden / 5 Vragen

Ja en wat is er loos met Staphorst ?

tenormin
door tenormin Mar 27, 2017 om 14:16
16823 Antwoorden / 108 Vragen

oei, u woont er? @pontiac. ;-)

Gerry1969
door Gerry1969 - Mar 26, 2017 om 23:41
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Voor het eerst baal ik van mijn Nee Nee sticker. Ga wel een hardcopy bij mijn buurvrouw scoren. :-)

tijger1
door tijger1 - Mar 26, 2017 om 23:42
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Had hun folder nog nooit bekeken, maar nu dus wel. Leuk.

marita5
door marita5 - Mar 27, 2017 om 10:10
11507 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Capture ,

Ik sta nu achter in de tuin met de wind in de rug en een sjaaltje over neus en mond boven de vuilnisbak dat ding schoon te borstelen en te peuteren

Wat een overdreven gedoe , u had toch een zakloze stofzuiger ( zie bovenstaande ) waar u niet tevreden over was i.v.m schoonmaken van de filter
ik zou zeggen doe daar de folder in heeft u 2 vliegen in een klap , vergeet niet sjaaltje over neus en mond , de kikker zou er wel eens uit kunnen komen .

Wi
door Wil_H - Mar 27, 2017 om 10:57
270 Antwoorden / Vragen

Jouw leven moet wel heel erg kud zijn als je je druk kunt maken over een foto van een kikker tussen een paar heel mooie billen,

ko
door korenbloem2000 - Mar 27, 2017 om 11:54
33 Antwoorden / Vragen

Ik vond het ook niet kunnen! Met verbazing de folder bekeken!

fa
door familyman Mar 27, 2017 om 13:51
888 Antwoorden / 1 Vragen

Ook nog nooit buiten geweest en in een winkelstraat met een lingeriewinkel geweest? Zeeman verkoopt ook onderkleding.

costnix
door costnix - Mar 27, 2017 om 15:40
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Nu schiet mij Phil Bloom en Hoepla te binnen waarin de 'burgerlijke 'burgerlijke truttigheid' werd bestreden :-D

edrick3
door edrick3 - Mar 27, 2017 om 15:53
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Je bent blijkbaar niet zo 'bij de tijd'.

1 april, kikker in je bil!

Ferdinand Alvarez de Toledo (1507-82), hertog van Alva, kopie en bewerking naar Willem Key [schilder], 1550 tot 1650, olieverf op paneel, Rijksmuseum Amsterdam1 april, kikker in je bil!
(die er nooit meer uit wil)

Op 1 april verloor Alva zijn bril.

Op 1 april stuur je de gekken waar je wil.

d' Eerste dag van de groene April scheerd men de gek met wie men wil.

(bron)

Choose Yourself Tuesday: 1 april, kikker in je bil.

gerbera
door gerbera Mar 27, 2017 om 17:06
7358 Antwoorden / 14 Vragen

Foei toch, slaat de Ts helemaal op tilt;-))

fa
door familyman Mar 27, 2017 om 17:11
888 Antwoorden / 1 Vragen

De vraagsteller is al boos vertrokken denk ik.

lo
door lovewinnie - Mar 27, 2017 om 16:07
1210 Antwoorden / 1 Vragen

1 april kikker uit de bil. Boeiend

fl
door flessebon - Mar 27, 2017 om 22:24
418 Antwoorden / 7 Vragen

Een hipster met een string is pas eng, nee geef mij maar deze folder. Beter dan die van de Hema. Die zet mensen neer als konijnen.

fa
door familyman - Mar 27, 2017 om 23:57
888 Antwoorden / 1 Vragen

Het probleem is heel simpel, de vraagsteller heeft Batrachofobie.

fa
door familyman - Mar 27, 2017 om 23:59
888 Antwoorden / 1 Vragen

Het probleem is heel simpel, de vraagsteller heeft Batrachofobie.

fl
door flessebon - Mar 28, 2017 om 09:20
418 Antwoorden / 7 Vragen

Smaken verschillen. Daar hoef je niet van alles bij te halen. De Hema slaat wat mij betreft echt de plank mis. Kennelijk kan niet iedeen de link leggen met 1 april of de humor van de maker van de Kijkshop folder waarderen. Maar mensen afbeelden als beesten na de vele pogingen van de Hema om onze feestdagen te verdoezelen is de zoveelste schoffering van de inwoners van ons land.

tijger1
door tijger1 - Mar 28, 2017 om 09:43
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Kijkshop heeft al stilletjes een paar winkels gesloten na het commentaar op deze folder.:-))

Cookies
door Cookies Mar 28, 2017 om 10:17
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Ze waren er al mee bezig die zooi in de uitverkoop te zetten.

tijger1
door tijger1 Mar 28, 2017 om 10:38
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Was grapje.

Cookies
door Cookies Mar 28, 2017 om 11:40
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Je meent het.;-)) (wat het laatste zinnetje betreft dan)

Gr
door Grunn1 - Mar 28, 2017 om 11:37
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Je kan je ook overal aan storen. Ohja bij de folders zat er ook 1 van livera met een dame in lingerie voorop stoor je je daar dan ook aan?
Er had ook een olifantenkop op kunnen staan met een mannen torso en een slurf en vul de rest zelf maar in.

Cookies
door Cookies - Mar 28, 2017 om 15:02
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Speciaal voor @capture en @korenbloem: grote GORE reclameposters midden op straat http://www.telegraaf.nl/binnenland/27890748/__Erotische_campagne_Diemen__.html