Gadgethouse Stuurt geen rekeningen
23 juni heb ik mij aangemeld op de site van Gadgethous, 19 augustus kreeg ik een brief van de deurwaarder dat ik 54 euro moest betalen. Ik kan me geen bestelling herrinneren en heb ook nooit geen rekening gehad, niet per post en ook niet per mail. Ik heb hun dat ook per mail meegedeeld, maar krijg daarop geen antwoord. Ik heb gemaild omdat ik dan bewijzen kan meesturen en niets vergeet. Ik heb ook scans gemaakt van hun site dat er geen bestellingen van mij in hun historie staan en gevraagd de 54 eiro teru te storten die ik binnen 2 dagen aan de deurwaarder moest betalen., Ik moet wel want ik heb bijstand en kan geen deurwaarderspraktijken gebruiken. Ik heb nergens schulden!
Maar waarom zou men u dan rekeningen moeten sturen als u niets besteld heeft. Zomaar een deurwaarder op je dak krijgen? Mij lijkt dat alles buitengewoon onaannemelijk. Denkdat men u bang probeert te maken. Tenzij dat "aanmelden bij Gadgethous" geld kost. Maar dat lijkt me dan vreemd.
Hallo MarjoleinComte ,
Gadgethouse Stuurt geen rekeningen
Ik kan me geen bestelling herrinneren
Waarom moet Gadgethouse rekeningen sturen als u niks besteld heeft , en u zich geen bestelling kunt herinneren ?
Heeft u niks besteld dien dan een klacht in :
SB Commerce / Sanoma
T.a.v. teamleider klantenservice vtwonen.nl
Postbus 40079
2130 KW Hoofddorp
088-5500107
klantenservice@sbcommerce.nl
Gadgethouse is aangesloten bij thuiswinkel.org dien daar ook een klacht in , klik op de rode regel .
https://www.thuiswinkel.org/consumenten/klacht-indienen
"En gevraagd de 54 euro terug te storten die ik binnen 2 dagen aan de deurwaarder moest betalen".
Dat kan dus helemaal niet, want een deurwaarder komt pas eventueel na een rechtzaak, en zelfs dan hebt u meer dan 2 dagen de tijd om te betalen.
Dus ik weet niet aan wie en waarom u betaald hebt, maar dit klopt van gern kant.
Een deurwaarder stuurt ook sommaties voorafgaand aan een rechtszaak.
Met vriendelijke groet,
mr. Monique DoomernikVeel deurwaarders runnen ook een incassobureau.
Als je niks besteld hebt (en niets ontvangen), hoef je natuurlijk ook niets te betalen. Gadgethouse valt onder Sanoma, in ieder geval een betrouwbare partij, maar er kan overal iets fout gaan.
Maar waarom heb je je aangemeld eigenlijk? Al je gegevens op die site invullen, doe je alleen als je wat gaat bestellen. En als je je hebt aangemeld voor de Nieuwsbrief, heb je alleen een e-mailadres ingevuld.
Vind het een beetje vreemd allemaal wat je schrijft: 'Gadgethouse stuurt geen rekening'. Waarom zouden ze als je niets besteld hebt? En 'ik kan me geen bestelling herinneren'. Normaal gesproken, schrijft iemand dan 'ik heb er niets besteld'.
Bel even naar de klantenservice 033-7544190
Kan overigens de afbeelding niet lezen. Ook niet op mijn tablet. Misschien kan de redactie er eens voor zorgen dat afbeeldingen gewoon leesbaar worden?
Misschien helpt dit; Dubbelklik op de afbeelding, daarna op de geopende afbeelding gaan staan en met de rechtermuisknop "openen in nieuw tabblad"' Bij mij wordt die dan leesbaar.
Die truc ken ik, maar afbeelding wordt bij mij niet groter / leesbaar. Iig bedankt.
Ja, als je dan toch afbeeldingen toestaat, is het handig om ze op ware grootte te kunnen bekijken ;) Service: https://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/uploads/question/g_1f9be9a006b8bca53af65a1f4e0eba1127ed9910.jpeg
Idd, zo klein is gewoon zinloos. Bedankt, jouw tip werkt. Maar even opgeslagen.
Maar dat papier zegt toch dat de TS niets besteld heeft, of.....?
@tenormin: Inderdaad, maar 1 minuut later (of een uur of een dag of een week) kan er wel een bestelling geplaatst zijn. Dan zal TS even moeten laten weten van wanneer deze printscreen is.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Bol.com wil geld afschrijven voor een abonnement dat ik niet heb
Bol.com zegt dat ik een abonnement heb genoemen maar dat heb ik niet,ik bestel zelden iets on-line, zij voegen dat zelf toe denk ik. Nu steeds verhoging etc maar zij zitten fout. Komt dit vaker voor?? Dreigen nu met incasso. Lees meer
Minder bonusvoordeel bij Albert Heijn?
ik kom vrij regelmatig bij Albert Heijn en maak gebruik van de bonuskaart. Nu valt me op, het is een eenpersoonssteekproef ikweethet, dat ik qua bonusvoordeel een stuk minder voordelig uit ben sinds pakweg een half jaar. Waar ik voorheen makkelijk zonder veel moeite 10 procent bonusvoordeel had, kom ik nu tot ongeveer de helft als ik het bonnetje naloop. Zijn er meer AH-klanten die deze trend besp ... Lees meer
Vriendenloterij stoppen lukt niet
Al 2 keer een telefonsch gesprek gehad met een zeer irritante dame. Maar krijg het niet voor elkaar om op te bzeggen. Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer