marjolecomte
door marjolecomte Aug 25, 2016 om 01:36
Winkels & webshops
Gadgethouse Stuurt geen rekeningen

Gadgethouse Stuurt geen rekeningen

23 juni heb ik mij aangemeld op de site van Gadgethous, 19 augustus kreeg ik een brief van de deurwaarder dat ik 54 euro moest betalen. Ik kan me geen bestelling herrinneren en heb ook nooit geen rekening gehad, niet per post en ook niet per mail. Ik heb hun dat ook per mail meegedeeld, maar krijg daarop geen antwoord. Ik heb gemaild omdat ik dan bewijzen kan meesturen en niets vergeet. Ik heb ook scans gemaakt van hun site dat er geen bestellingen van mij in hun historie staan en gevraagd de 54 eiro teru te storten die ik binnen 2 dagen aan de deurwaarder moest betalen., Ik moet wel want ik heb bijstand en kan geen deurwaarderspraktijken gebruiken. Ik heb nergens schulden!

1481 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tenormin
door tenormin - Aug 25, 2016 om 03:47
16828 Antwoorden / 108 Vragen
0

Maar waarom zou men u dan rekeningen moeten sturen als u niets besteld heeft. Zomaar een deurwaarder op je dak krijgen? Mij lijkt dat alles buitengewoon onaannemelijk. Denkdat men u bang probeert te maken. Tenzij dat "aanmelden bij Gadgethous" geld kost. Maar dat lijkt me dan vreemd.

marita5
door marita5 - Aug 25, 2016 om 07:00
11510 Antwoorden / 15 Vragen
2

Hallo MarjoleinComte , 

Gadgethouse Stuurt geen rekeningen
 Ik kan me geen bestelling herrinneren 


Waarom moet Gadgethouse rekeningen sturen als u niks besteld heeft , en u zich geen bestelling kunt herinneren ?

Heeft u niks besteld dien dan een klacht in : 

SB Commerce / Sanoma
T.a.v. teamleider klantenservice vtwonen.nl
Postbus 40079 
2130 KW Hoofddorp

088-5500107
klantenservice@sbcommerce.nl 

Gadgethouse is aangesloten bij thuiswinkel.org dien daar ook een klacht in , klik op de rode regel .

https://www.thuiswinkel.org/consumenten/klacht-indienen

tijger1
door tijger1 - Aug 25, 2016 om 09:00
42060 Antwoorden / 21 Vragen
1

"En gevraagd de 54 euro terug te storten die ik binnen 2 dagen aan de deurwaarder moest betalen".

Dat kan dus helemaal niet, want een deurwaarder komt pas eventueel na een rechtzaak, en zelfs dan hebt u meer dan 2 dagen de tijd om te betalen.

Dus ik weet niet aan wie en waarom u betaald hebt, maar dit klopt van gern kant.

uwjurist
door uwjurist Aug 25, 2016 om 11:12
1043 Antwoorden / 0 Vragen

Een deurwaarder stuurt ook sommaties voorafgaand aan een rechtszaak.

Met vriendelijke groet,

mr. Monique Doomernik

zoekster1
door zoekster1 Aug 25, 2016 om 11:21
1583 Antwoorden / 3 Vragen

Veel deurwaarders runnen ook een incassobureau.

Cookies
door Cookies - Aug 25, 2016 om 09:13
13336 Antwoorden / 36 Vragen
1

Als je niks besteld hebt (en niets ontvangen), hoef je natuurlijk ook niets te betalen. Gadgethouse valt onder Sanoma, in ieder geval een betrouwbare partij, maar er kan overal iets fout gaan.

Maar waarom heb je je aangemeld eigenlijk? Al je gegevens op die site invullen, doe je alleen als je wat gaat bestellen. En als je je hebt aangemeld voor de Nieuwsbrief, heb je alleen een e-mailadres ingevuld. 

Vind het een beetje vreemd allemaal wat je schrijft: 'Gadgethouse stuurt geen rekening'. Waarom zouden ze als je niets besteld hebt? En 'ik kan me geen bestelling herinneren'. Normaal gesproken, schrijft iemand dan 'ik heb er niets besteld'.

Bel even naar de klantenservice  033-7544190

Cookies
door Cookies - Aug 25, 2016 om 11:24
13336 Antwoorden / 36 Vragen
2

Kan overigens de afbeelding niet lezen. Ook niet op mijn tablet. Misschien kan de redactie er eens voor zorgen dat afbeeldingen gewoon leesbaar worden?

gerbera
door gerbera Aug 25, 2016 om 11:57
7361 Antwoorden / 14 Vragen

Misschien helpt dit; Dubbelklik op de afbeelding, daarna op de geopende afbeelding gaan staan en met de rechtermuisknop "openen in nieuw tabblad"'  Bij mij wordt die dan leesbaar.

Cookies
door Cookies Aug 25, 2016 om 12:20
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Die truc ken ik, maar afbeelding wordt bij mij niet groter / leesbaar. Iig bedankt.

reflecs
door reflecs Aug 25, 2016 om 12:35
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Ja, als je dan toch afbeeldingen toestaat, is het handig om ze op ware grootte te kunnen bekijken ;) Service: https://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/uploads/question/g_1f9be9a006b8bca53af65a1f4e0eba1127ed9910.jpeg

Cookies
door Cookies Aug 25, 2016 om 13:04
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Idd, zo klein is gewoon zinloos. Bedankt, jouw tip werkt. Maar even opgeslagen.

tenormin
door tenormin Aug 25, 2016 om 14:18
16828 Antwoorden / 108 Vragen

Maar dat papier zegt toch dat de TS niets besteld heeft, of.....?

Cookies
door Cookies Aug 25, 2016 om 14:46
13336 Antwoorden / 36 Vragen

@tenormin: Inderdaad, maar 1 minuut later (of een uur of een dag of een week) kan er wel een bestelling geplaatst zijn. Dan zal TS even moeten laten weten van wanneer deze printscreen is.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Rienhartman
Rienhartman - Apr 23, 2024 om 22:32
Garantie & verzekeringen

Netvervuiling Siemens

We dachten verstandig te zijn door wat extra te sparen en te kiezen voor Siemens, die toch wel bekend staat om haar hoogwaardige producten en goede service. Helaas blijkt dat in de praktijk toch net iets anders te zijn. In september 2023 nieuw apparatuur gekocht; wasmachine, warmtepompdroger, oven en vaatwasser, waarbij alleen laatstgenoemde heeft nog geen storing vertoond.   De warmtepompdroge ... Lees meer

KeesWeer
KeesWeer - Mar 10, 2024 om 13:07
Geldzaken & recht
Scoupy cashback

Scoupy cashback

Zie bijgaande copy van mijn mail in de afbeeldingen.

 

[edit persoonlijjk gegevens bijlage - redactie]

Lees meer

Yo
Yoshi Vermeulen - Jul 3, 2023 om 12:57
Computers & telefonie

Continue, dag en nacht berichtjesvan Norton Antivirus

Ik heb al een andere Antivirus en wil dus geen abonnement van Norton,  maar melding hierover om te stoppen lukt mij niet Lees meer