Garantie Ikea
Mijn badkamerkastdeurtjes wellen op. Ik heb ze in 2006 gekocht en ze vallen nog in de garantie. Het gaat om zeven deurtjes. Het binnenwerk van de omlijsting puilt naar buiten. Het blijkt niet mogelijk te zijn om alleen nieuwe deurtjes te kopen. Ik moet het hele kastje kopen en daarbij komt dat deze serie niet meer wordt gemaakt. De nieuwe serie past gedeeltelijk. Ikea wil mij nu 50 euro geven om nieuwe kastjes te kopen.....maar ik wil alleen de deurtjes. Aan de rest mankeert niets en ik ga toch niet zomaar alles weggooien wat ik niet nodig heb???
Ikea zegt dat ik maar 20% terug krijg van de aankoopwaarde ( dat was dus totaal € 439.29) omdat ik het tiende jaar in ga ....ik wil graag weten hoe ik dit op kan lossen.
Kijk in de garantievoorwaarden of daar sprake is van 'dagewaarde' en/of een afschrijvingstabel?
U kunt ook een klusser de opdracht geven om nieuwe deurtjes te maken voor het gerestitueerde bedrag.
Een badkamer is altijd vochtig, waardoor het materiaal gaat uitzetten, en je zit in het 10e jaar. Gezien de lage aanschafprijs vind ik het best netjes dat ze toch zo'n jaar of 9 mee zijn gegaan.
Bovendien hangt de duurzaamheid van diverse factoren af: vochtigheid; genoeg aanvoer frisse lucht;maak je de kasten droog na gebruik badkamer enz.
Tja, deurtjes die niet meer in het assortiment zitten, kunnen niet geleverd worden. Dan houdt het op. Het aanbod van Ikea vind ik reëel.
Je zou ook op Marktplaats kunnen kijken of iemand toevallig dezelfde badkamerkastjes voor een paar centen te koop aan biedt. Of zelf daarvoor een advertentie plaatsen,
Prima aanbod van IKEA. Ze kunnen toch niet 10 jaar alllle onderdelen op voorraad gaan houden? Dat kost klauwen met geld.
De conculega, Lundia, kan zelfs na twintig jaar nog alle onderdelen leveren.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Klarna, aanmaning niet besteld artikel
Op 6 februari krijg ik een pakket toegestuurd (door de brievenbus) enkel met mijn naam en adres zonder kenmerk door wie het is verstuurd. In het pakket zit een trainingsbroek zonder verzendbrief o.i.d. ik kon het dus ook niet terugsturen aangezien verzender niet bekend was.
Op 3 april krijg ik een brief toegestuurd van Klarna met de kosten van de broek met aanmaningskosten.
Direc
...
Lees meer
Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?
Op 25 maart j.l. kreeg ik een sms-je van iemand die zich voordeed als medewerker van ICS (International Card Service) met een noodnummer. Er was geprobeerd €899 van mijn rekening te halen. Ik belde dit nummer en was even later €1794 kwijt. Ik heb aangifte gedaan bij de politie en heb mijn rechtbijstandsverzekering ingelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug? Lees meer
Contract youfone ontbinden
sins begin maart heb ik youfone wekelijks gebeld gemailt omdat mijn tv steeds vastliep telefoon niet doet internet slecht.
je mag voor €100 per maand toch wel iets goed verwachten? dus kan ik hierdoor van mijn contract af
Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer