Geld terug actie SENSEO
PRIMA Huishoud is een dochter van Marskramer, maar Douwe Egberts blijft hasstarrig op het standpunt dat er niet aan deze actie kan worden deelgenomen. Ik heb ook PRIIMA Huishoud benaderd, maar die geeft helemaal geen enkele reactie. Zo kan ik ook een promotie actie organiseren! Ik raad dan ook iedereen aan die aan een dergelijke actie van SENSEO en Douwe Egberts wil deelnemen, zich tweemaal te bedenken alvorens met jun in zee te gaan!
Mag aannemen dat er wel iets over in de voorwaarden staat. U zal dus bij PRIMA uw beklag moeten doen want die geven valse hoop. Zij zijn geen deelnemer aan deze actie en dat hadden ze u misschien moeten vertellen. Dus DOUWE staat in zijn recht en je kan best met ze in zee gaan. Maar omdat het bij u niet loopt zoals u wenst moeten wij daar ook maar niet mee in zee gaan. De koffie smaakt mij nog steeds uitstekend dus leg ik dat advies maar naast mij neder als u er geen bezwaar tegen heeft.
Zoek de fout ... en spreek de schuldige PRIMA hierop aan (folder bewaren als bewijsstuk)
Bij aanschaf van een SENSEO® Viva Café aangekocht bij Blokker of Marskramer ontvang je €10 retour.
De actie geldt op de SENSEO® Viva Café; typenummers HD7828/12 De actieperiode van deze actie loopt van 9 februari 1017 tot en met 22 februari 1017. Volledige inzendingen dienen voor 10 maart 1017 ontvangen te zijn bij SENSEO® Je kunt het €10 retourbedrag ontvangen door je te registreren voor deze actie op http://www.senseo.nl/actie.
Tijdens het aanmelden dien je, naast je persoonsgegevens en IBAN-nummer, een duidelijke foto of scan van het aankoopbewijs en de streepjescode van de verpakking van je aangeschafte SENSEO® Viva Café te uploaden. Je ontvangt van ons direct per mail een bevestiging van registratie. Deze bevestigmail kan niet beschouwd worden als goedkeuring van je gegevens, omdat na ontvangst je gegevens eerst nog gecontroleerd zullen worden.
Het geldbedrag wordt 4 weken na goedkeuring van je registratie naar je rekeningnummer overgemaakt.
Kopie van antwoorden op de andere incomplete vraag:
Probeert u uw vraag nomaals, maar dan in z'n geheel, te stellen.
Dit kunt u doen in het witte reactievak onder uw (eerste) vraag.
Bedoelt u deze, als deze gekocht is bij Blokker of Marskramer?
https://promo.deskservices.nl/assets/files/44/352.pdf
U hebt dat ding niet bij Blokker of Marskramer gekocht. Dat uw leverancier een dochter is van Marskramer, doet niet ter zake, dus van DE hoeft u niets te verwachten.
Als de Prima die retour aangaf, zou ik daar maar gaan klagen.
...... ???
Graag je vraag in het 'witte veld' stellen. De titel van de vraag heeft maar beperkte ruimte.
Hier staat de hele vraag; https://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/vraag/winkels-webshops/geld-terug-actie-senseo?id=589268
In de folder zal wel iets hebben gestaan als prijs- en drukfouten voorbehouden. Was de actie ook in de winkel zichtbaar?
Beetje onzinnige actie van u om Senseo en Douwe Egberts aan de schandpaal te nagelen. Die kunnen hier niets aan doen. Of het is uw fout, of de fout ligt bij Prima. Verder bij niemand anders.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Hoe vind ik het accountnummer van LSC Smart Connect weer terug?
Ik wilde een plafonaire ophangen die ik bij Action had gekocht, waarvoor ik de LSC Smart Connect app nodig had om de lamp via de telefoon te dimmen. Helaas werkte het niet want ik moest mijn wifi kanaal omzetten van 5 ghz naar 2.4 ghz. Een heel gedoe, want ik had daarbij hulp van Ziggo nodig om te vragen hoe ik dat moest doen. De medewerker adviseerde me om na het instellen van een ander wifi kana ... Lees meer
Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?
Op 25 maart j.l. kreeg ik een sms-je van iemand die zich voordeed als medewerker van ICS (International Card Service) met een noodnummer. Er was geprobeerd €899 van mijn rekening te halen. Ik belde dit nummer en was even later €1794 kwijt. Ik heb aangifte gedaan bij de politie en heb mijn rechtbijstandsverzekering ingelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug? Lees meer
Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor
Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont
...
Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer