Ri
door Rien Molenaar Feb 25, 2017 om 16:01
Winkels & webshops

Geld terug actie SENSEO

Ik heb naar aanleiding van de folder bij de Prima vestiging in Nieuw-Lekkerland in de actieperiode 9 t/m 22 februari 2017 een Senseo Viva Café Champagne gekocht. Volgens de folder wordt hierop 10 euro retour gegeven door Douwe Egberts. Ik heb alle daartoe benodigde gegevens opgestuurd, maar ik krijg geen 10 euro retour omdat het apparaat niet bij Blokker of Marskramer gekocht is.
PRIMA Huishoud is een dochter van Marskramer, maar Douwe Egberts blijft hasstarrig op het standpunt dat er niet aan deze actie kan worden deelgenomen. Ik heb ook PRIIMA Huishoud benaderd, maar die geeft helemaal geen enkele reactie. Zo kan ik ook een promotie actie organiseren! Ik raad dan ook iedereen aan die aan een dergelijke actie van SENSEO en Douwe Egberts wil deelnemen, zich tweemaal te bedenken alvorens met jun in zee te gaan!

Wat een onzinnige actie van zowel Senseo als Prima!

2599 9 Rapporteer

tenormin
door tenormin - Feb 25, 2017 om 16:11
16823 Antwoorden / 108 Vragen

Zoals al was aangeraden: dit had u onder uw eerdere Topic op het witte veld moeten plaatsen. Nu maakt u er 2 over hetzelfde onderwerp wat totaal onnodig zou zijn geweest.

gerbera
door gerbera - Feb 25, 2017 om 16:12
7358 Antwoorden / 14 Vragen

Mag aannemen dat er wel iets over in de voorwaarden staat. U zal dus bij PRIMA uw beklag moeten doen want die geven valse hoop. Zij zijn geen deelnemer aan deze actie en dat hadden ze u misschien moeten vertellen. Dus DOUWE staat in zijn recht en je kan best met ze in zee gaan. Maar omdat het bij u niet loopt zoals u wenst moeten wij daar ook maar niet mee in zee gaan. De koffie smaakt mij nog steeds uitstekend dus leg ik dat advies maar naast mij neder als u er geen bezwaar tegen heeft.

hansje klein
door hansje klein - Feb 25, 2017 om 16:15
3037 Antwoorden / 62 Vragen

Zoek de fout ... en spreek de schuldige PRIMA hierop aan (folder bewaren als bewijsstuk)

Bij aanschaf van een SENSEO® Viva Café aangekocht bij Blokker of Marskramer ontvang je €10 retour.

De actie geldt op de SENSEO® Viva Café; typenummers HD7828/12 De actieperiode van deze actie loopt van 9 februari 1017 tot en met 22 februari 1017. Volledige inzendingen dienen voor 10 maart 1017 ontvangen te zijn bij SENSEO® Je kunt het €10 retourbedrag ontvangen door je te registreren voor deze actie op http://www.senseo.nl/actie.

Tijdens het aanmelden dien je, naast je persoonsgegevens en IBAN-nummer, een duidelijke foto of scan van het aankoopbewijs en de streepjescode van de verpakking van je aangeschafte SENSEO® Viva Café te uploaden. Je ontvangt van ons direct per mail een bevestiging van registratie. Deze bevestigmail kan niet beschouwd worden als goedkeuring van je gegevens, omdat na ontvangst je gegevens eerst nog gecontroleerd zullen worden.

Het geldbedrag wordt 4 weken na goedkeuring van je registratie naar je rekeningnummer overgemaakt.

reflecs
door reflecs - Feb 25, 2017 om 16:17
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Kopie van antwoorden op de andere incomplete vraag:

me
door mein33 - 25 feb. 2017 om 14:19
2854 Antwoorden / 17 Vragen

Probeert u uw vraag nomaals, maar dan in z'n geheel, te stellen.
Dit kunt u doen in het witte reactievak onder uw (eerste) vraag.

reflecs
door reflecs - 25 feb. 2017 om 14:23
1536 Antwoorden / 2 Vragen

Misschien heeft u iets aan de top 5 actuele vragen:https://www.senseo.nl/contact/

to
door toonder - 25 feb. 2017 om 14:23
4 Antwoorden / Vragen

Bedoelt u deze, als deze gekocht is bij Blokker of Marskramer?
https://promo.deskservices.nl/assets/files/44/352.pdf

reflecs
door tijger1 - 25 feb. 2017 om 15:03
30441 Antwoorden / 15 Vragen

U hebt dat ding niet bij Blokker of Marskramer gekocht. Dat uw leverancier een dochter is van Marskramer, doet niet ter zake, dus van DE hoeft u niets te verwachten.

Als de Prima die retour aangaf, zou ik daar maar gaan klagen.

reflecs
door edrick3 - 25 feb. 2017 om 15:44
23460 Antwoorden / 78 Vragen

...... ???
Graag je vraag in het 'witte veld' stellen. De titel van de vraag heeft maar beperkte ruimte.

fa
door familyman - Feb 25, 2017 om 16:31
888 Antwoorden / 1 Vragen

Waarschijnlijk een niet gecontroleerde copy/paste advertentie gebruikt.

reflecs
door reflecs - Feb 25, 2017 om 16:32
1859 Antwoorden / 4 Vragen

In de folder zal wel iets hebben gestaan als prijs- en drukfouten voorbehouden. Was de actie ook in de winkel zichtbaar?

ha
door halex - Feb 25, 2017 om 20:10
1374 Antwoorden / 4 Vragen

Beetje onzinnige actie van u om Senseo en Douwe Egberts aan de schandpaal te nagelen. Die kunnen hier niets aan doen. Of het is uw fout, of de fout ligt bij Prima. Verder bij niemand anders.

akkerdistel
door akkerdistel - Feb 26, 2017 om 17:27
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Weet je wat pas echt onzinnig is; denken dat uit zo'n senseo-ding koffie komt :-).