Ri
door Rien Molenaar Feb 25, 2017 om 16:01
Winkels & webshops

Geld terug actie SENSEO

Ik heb naar aanleiding van de folder bij de Prima vestiging in Nieuw-Lekkerland in de actieperiode 9 t/m 22 februari 2017 een Senseo Viva Café Champagne gekocht. Volgens de folder wordt hierop 10 euro retour gegeven door Douwe Egberts. Ik heb alle daartoe benodigde gegevens opgestuurd, maar ik krijg geen 10 euro retour omdat het apparaat niet bij Blokker of Marskramer gekocht is.
PRIMA Huishoud is een dochter van Marskramer, maar Douwe Egberts blijft hasstarrig op het standpunt dat er niet aan deze actie kan worden deelgenomen. Ik heb ook PRIIMA Huishoud benaderd, maar die geeft helemaal geen enkele reactie. Zo kan ik ook een promotie actie organiseren! Ik raad dan ook iedereen aan die aan een dergelijke actie van SENSEO en Douwe Egberts wil deelnemen, zich tweemaal te bedenken alvorens met jun in zee te gaan!

Wat een onzinnige actie van zowel Senseo als Prima!

2599 9 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tenormin
door tenormin - Feb 25, 2017 om 16:11
16823 Antwoorden / 108 Vragen
0

Zoals al was aangeraden: dit had u onder uw eerdere Topic op het witte veld moeten plaatsen. Nu maakt u er 2 over hetzelfde onderwerp wat totaal onnodig zou zijn geweest.

gerbera
door gerbera - Feb 25, 2017 om 16:12
7358 Antwoorden / 14 Vragen
0

Mag aannemen dat er wel iets over in de voorwaarden staat. U zal dus bij PRIMA uw beklag moeten doen want die geven valse hoop. Zij zijn geen deelnemer aan deze actie en dat hadden ze u misschien moeten vertellen. Dus DOUWE staat in zijn recht en je kan best met ze in zee gaan. Maar omdat het bij u niet loopt zoals u wenst moeten wij daar ook maar niet mee in zee gaan. De koffie smaakt mij nog steeds uitstekend dus leg ik dat advies maar naast mij neder als u er geen bezwaar tegen heeft.

hansje klein
door hansje klein - Feb 25, 2017 om 16:15
3037 Antwoorden / 62 Vragen
1

Zoek de fout ... en spreek de schuldige PRIMA hierop aan (folder bewaren als bewijsstuk)

Bij aanschaf van een SENSEO® Viva Café aangekocht bij Blokker of Marskramer ontvang je €10 retour.

De actie geldt op de SENSEO® Viva Café; typenummers HD7828/12 De actieperiode van deze actie loopt van 9 februari 1017 tot en met 22 februari 1017. Volledige inzendingen dienen voor 10 maart 1017 ontvangen te zijn bij SENSEO® Je kunt het €10 retourbedrag ontvangen door je te registreren voor deze actie op http://www.senseo.nl/actie.

Tijdens het aanmelden dien je, naast je persoonsgegevens en IBAN-nummer, een duidelijke foto of scan van het aankoopbewijs en de streepjescode van de verpakking van je aangeschafte SENSEO® Viva Café te uploaden. Je ontvangt van ons direct per mail een bevestiging van registratie. Deze bevestigmail kan niet beschouwd worden als goedkeuring van je gegevens, omdat na ontvangst je gegevens eerst nog gecontroleerd zullen worden.

Het geldbedrag wordt 4 weken na goedkeuring van je registratie naar je rekeningnummer overgemaakt. 

reflecs
door reflecs - Feb 25, 2017 om 16:17
1859 Antwoorden / 4 Vragen
4

Kopie van antwoorden op de andere incomplete vraag:



me
door mein33 - 25 feb. 2017 om 14:19
2854 Antwoorden / 17 Vragen
3

Probeert u uw vraag nomaals, maar dan in z'n geheel, te stellen.
Dit kunt u doen in het witte reactievak onder uw (eerste) vraag.

reflecs
door reflecs - 25 feb. 2017 om 14:23
1536 Antwoorden / 2 Vragen
0

Misschien heeft u iets aan de top 5 actuele vragen:https://www.senseo.nl/contact/

to
door toonder - 25 feb. 2017 om 14:23
4 Antwoorden / Vragen
0

Bedoelt u deze, als deze gekocht is bij Blokker of Marskramer?
https://promo.deskservices.nl/assets/files/44/352.pdf


reflecs
door tijger1 - 25 feb. 2017 om 15:03
30441 Antwoorden / 15 Vragen
0

U hebt dat ding niet bij Blokker of Marskramer gekocht. Dat uw leverancier een dochter is van Marskramer, doet niet ter zake, dus van DE hoeft u niets te verwachten.

Als de Prima die retour aangaf, zou ik daar maar gaan klagen.

reflecs
door edrick3 - 25 feb. 2017 om 15:44
23460 Antwoorden / 78 Vragen
0

...... ???
Graag je vraag in het 'witte veld' stellen. De titel van de vraag heeft maar beperkte ruimte.

fa
door familyman - Feb 25, 2017 om 16:31
888 Antwoorden / 1 Vragen
1

Waarschijnlijk een niet gecontroleerde copy/paste advertentie gebruikt.

reflecs
door reflecs - Feb 25, 2017 om 16:32
1859 Antwoorden / 4 Vragen
1

In de folder zal wel iets hebben gestaan als prijs- en drukfouten voorbehouden. Was de actie ook in de winkel zichtbaar?

ha
door halex - Feb 25, 2017 om 20:10
1374 Antwoorden / 4 Vragen
0

Beetje onzinnige actie van u om Senseo en Douwe Egberts aan de schandpaal te nagelen. Die kunnen hier niets aan doen. Of het is uw fout, of de fout ligt bij Prima. Verder bij niemand anders.

akkerdistel
door akkerdistel - Feb 26, 2017 om 17:27
1790 Antwoorden / 3 Vragen
2

Weet je wat pas echt onzinnig is; denken dat uit zo'n senseo-ding koffie komt :-).

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

na
nanada - Apr 18, 2024 om 12:32
Winkels & webshops

Apparatuur tas blijkt niet waterdicht, website zegt het is waterdicht - heb ik recht op geld terug?

Hai. Ik heb bij een winkel voor dj benodigheden [edit-red.] een tas gekocht voor dj apparatuur. Volgens de website is de tas waterdicht.

Dat was ie niet. Ik was voor werk op reis en merkte dat de tas niet water dicht is. Ik heb direct gemaild en de situatie uitgelegd.

Ik wil mijn geld terug, want dat ding functioneert niet zoals beloofd en nu doen ze er alles aan om dat dus n ... Lees meer

ji
jimace - Apr 18, 2024 om 19:59
Geldzaken & recht
Probleem bij pakket bezorgen door DPD

Probleem bij pakket bezorgen door DPD

Ik heb een CDi (brommer onderdeel) besteld en deze zou DPD bezorgen. Echter is de CDi nooit afgelevert alleen de verpakking zat in de brievenbus. En daar gaat het in onze ogen mis, omdat dit geen brievenbus pakket was. De afmetingen van de CDi zie foto zijn groter dan die van onze brievenbus. Wij hebben natuurlijk direct contact gehad met DPD maar zij geven de leverancier de schuld omdat het pakke ... Lees meer

he
henniev - Apr 16, 2024 om 14:49
Computers & telefonie
Abonnement Red Together Vodafone

Abonnement Red Together Vodafone

Ik heb een mobiel abonnement bij Vodafone Red Together met mijn vrouw als medegebruiker genomen om buitenshuis wifi te hebben en te gebruiken. Nu kwam ik erachter dat Vodafone mijn thuisgebruik van de wifi (deze gebruik ik overig van Ziggo) de mb"s noteert en aftrekt van mijn afgesloten gb contract bij Vodafone.
Bijvoorbeeld: op 02/03/2024 heb ik om 19.23 0,01 mb gebruikt. Hoe dan? als ik en ... Lees meer