A.
door A.van Dantzig Feb 10, 2016 om 09:31
Winkels & webshops

Hebben jullie klachten aangaande ilsekoopjesdeal

Ik heb drie weken geleden een artikel via Kiale geretourneerd naar Ilse Koopjesdeal. Nog steeds mijn geld niet terug, geen reactie op mijn mail en ze zijn al drie weken telefonisch niet bereikbaar!
Ik begin nattigheid te voelen!
Nu gaat het bij mij om een relatief klein bedrag maar wellicht hebben jullie meer signalen aangaande dit bedrijf ontvangen!?

909 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Cookies
door Cookies - Feb 10, 2016 om 09:45
13336 Antwoorden / 36 Vragen
1

Google even op klachten koopjesdeal en je weet het. Je had beter het artikel kunnen houden, had je nog iets gehad.

tijger1
door tijger1 - Feb 10, 2016 om 10:12
42060 Antwoorden / 21 Vragen
1

Nee, ik heb geen klachten over dat bedrijf, had er zelfs nog nooit van gehoord.

Maar als ik die naam intik op Google, springt al zo naar voren dat er 250 klachten staan op Klacht.nl.

Dus als u klachten wilt lezen, ga uw gang. Voortaan maar eerst doen hoor.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

mijnnaamwashaas2345
mijnnaamwashaas2345 - Mar 25, 2024 om 16:49
Winkels & webshops

Minder bonusvoordeel bij Albert Heijn?

ik kom vrij regelmatig bij Albert Heijn en maak gebruik van de bonuskaart. Nu valt me op, het is een eenpersoonssteekproef ikweethet, dat ik qua bonusvoordeel een stuk minder voordelig uit ben sinds pakweg een half jaar. Waar ik voorheen makkelijk zonder veel moeite 10 procent bonusvoordeel had, kom ik nu tot ongeveer de helft als ik het bonnetje naloop. Zijn er meer AH-klanten die deze trend besp ... Lees meer

Ha
Hansie1947 - Mar 28, 2024 om 13:13
Vrije tijd & tuin

Vriendenloterij stoppen lukt niet

Al 2 keer een telefonsch gesprek gehad met een zeer irritante dame. Maar krijg het niet voor elkaar om op te bzeggen. Lees meer

JM
JM de Troije - Mar 26, 2024 om 14:40
Winkels & webshops
Bol.com wil geld afschrijven voor een abonnement dat ik niet heb

Bol.com wil geld afschrijven voor een abonnement dat ik niet heb

Bol.com zegt dat ik een abonnement heb genoemen maar dat heb ik niet,ik bestel zelden iets on-line, zij voegen dat zelf toe denk ik. Nu steeds verhoging etc maar zij zitten fout. Komt dit vaker voor?? Dreigen nu met incasso. Lees meer