Hoe bereik ik customer support van Ebay?
Vroeger kon je de customer support gewoon een mailtje sturen. Tegenwoordig hoort Ebay bij de groep bedrijven die zich onbereikbaar hebben gemaakt. Via de website kun je op meerder plekken drukken op knoppen "contact us", maar het blijft onmogelijk om door die doolhof heen te komen en contact op te nemen.
U hoeft me echt niet naar de website te verwijzen, die heb ik op alle mogelijke manieren omgespit maar wie heeft de gouden tip?
U moet eerst inloggen op uw ebay-account alvorens u per email contact kunt opnemen.
-edit- Dat is niet waar, u kunt ook gewoon via 'Hulp en contact' naar een mailformulier. Ik zou u graag de link geven, maar u wenst geen doorverwijzing naar de site.
Dank voor de reactie.Helaas niet zinvol.
Maar als je de gouden tip wilt hebben moet je wel aan alle voorwaarden voldoen, zo te lezen. Login, account, nummer en weet ik veel meer.
Ja dat weet ik en dan nog is het onmogelijk.
Toch even stiekem (niet verder vertellen) gegoogled en dit, Klik Hier, gevonden. Totale tijdsduur? 5 seconden.
Dank voor de reactie. Ik zou zeggen probeer het zelf eens.
Ik heb er geen behoefte aan, ik doe niets met en of op Ebay. Fijn weekend verder en dank voor al uw positieve woorden.
Dank voor uw reacties en het goed lezen van mijn vraag, u ook een plezierig weekend, en vooruit, een fijne week.
Eenvoudig is het inderdaad niet. Je moet ingelogd zijn (neem ik aan) en dan klikken op Help & Contact, als je dan naar beneden scrolt zie je een blauwe knop 'Contact us'. Dan moet je vervolgens eerst (bij 1.) een aantal keuzes maken die betrekking op je probleem/vraag. Uiteindelijk zie je dan bij '2. Contact options' de mogelijkheden om contact op te nemen. Die verschillen per probleem. Mailen zit er niet in denk ik...
Dank voor het meedenken, mailen zal inderdaad niet gaan lukken tenzij er sprake is van een door ebay gefilterd probleem, vroeger war er zoiets als telefoon en Ebay heeft zelfs een chatservive gehad. Helaas ben je als klant tegenwoordig een overbodig kwaad tenzij het gaat om euri.
O ja? Net even geprobeerd en krijg na verzending:
Je bericht is naar de klantenservice van eBay gestuurd.Als het goed is, krijg je binnen 24-48 uur antwoord.
Dank voor de reactie, die link is al tijden hardstikke dood.
Bij mij werkt die link ook niet. "
We konden je bericht niet verwerken.Neem contact op met onze klantenservice."
Bij mij dus wel. Verificatiecode wel goed ingevuld?
Link gaat in mijn geval direct naar de pagina met die foutmelding, er valt niets in te vullen.
Zelfde conclusie als Diumenge. Niks in te vullen en de uiterst koddige tekst: neem contact op met onze klantenservice. Beste Ebay, dat is nu juist de bedoeling.
Ook bij mij We konden je bericht niet verwerken. @carola. Misschien een te lange link. Maar aan de andere kant: @ben22 is blijkbaar niet te helpen. Ik had (een alweer niet werkende link eerst geplaatst):
http://pages.ebay.nl/help/account/contact-customer-support.html Doe de link niet meer, maar er stond toch duidelijk over inloggen, accountnumber en al wat er nog bij komt. Nu staat het er toch, maar geen zin om in te toetsen: werkt toch niet.
Je hebt een magische link, Carola!
Toch vreemd dat anderen wel een mail kunnen verzenden. Als de wijze waarop u hier reageert voor u een gewoonte is, denk ik dat u door E-bay geblokkeerd bent.
Dank voor de reactie.Helaas niet zinvol.
Beste Halex,
Ik ben echt niet door ebay geblokkeerd, wel wat gefrustreerd.
En ik heb nog geen enkeele reactie gezien van iemand die het lukt om een email te verzenden naar de customer servive van ebay, de link van Carola werkt zo te lezen alleen bij haar.
U wilt alleen horen wat u wilt horen ........ Helaas weinig zinvol.
Dat gevoel heb ik ook bij uw reacties, prettige avond.
Ben, de hulp die u vraagt, ondanks dat vrijwilligers zich erin trachten te verdiepen, lijkt u niet echt te waarderen. "Prettige avond en - vooruit - prettige week klinkt wel als cynisme. Zoiets werkt dan demotiverend. Carola b.v. heeft haar nek behoorlijk uitgestoken om u te helpen, ik, op mijn kleine manier ook, en anderen, maar als het overbodig is, ik stel voor: leg uw vraag eens voor op het avro.tros forum. Misschien dat er daar wel adequate antwoorden, suggesties komen.
Tenormin: +10
Beste Tenormin,
Ik ben een uiterst ervaren gebruiker van Ebay en heb in mij vraagstelling aangegeven dat ik de mogelijkheden die de website bied danig heb omgespit, als ik dan een reactie krijg dat ik moet inoggen en dergelijke ga ik echt geen nobelprijs voor het verlenen van hulp beschikbaar stellen.
Kennelijk ben ik beter op de hoogte van de onmogelijkheden om Ebay consumer service te bereiken dan de meeste reageerders op mijn vraag.
Ik wil iedereen bedanken voor het meedenken maar moet ook concluderen dat de hulp mij niets verder gebracht heeft en dat is niet bedoeld om reageerders te demotiveren maar gewoon een vaststelling.
Als je op mijn link klikt, kom je gewoon op het mailformulier. En je kunt dan gewoon een emailbericht verzenden. Als het mij lukt, zou je denken dat TS het ook moet kunnen. Je hoeft echt niet heel slim te zijn om dat uit te vogelen.
Contact opnemen
Je bericht is naar de klantenservice van eBay gestuurd.Als het goed is, krijg je binnen 24-48 uur antwoord.
En via de link die ik u om 18:34u gaf, komt u niet bij het emailformulier, terwijl anderen daar wel bij kunnen? Dan stel ik vast dat u (te) weinig verstand hebt van websites, internet in het algemeen en mailformulieren in het bijzonder.
Ik ben een uiterst ervaren gebruiker van Ebay en heb in mij vraagstelling aangegeven dat ik de mogelijkheden die de website bied danig heb omgespit, als ik dan een reactie krijg dat ik moet inoggen en dergelijke ga ik echt geen nobelprijs voor het verlenen van hulp beschikbaar stellen.
Kennelijk ben ik beter op de hoogte van de onmogelijkheden om Ebay consumer service te bereiken dan de meeste reageerders op mijn vraag.
Ik wil iedereen bedanken voor het meedenken maar moet ook concluderen dat de hulp mij niets verder gebracht heeft en dat is niet bedoeld om reageerders te demotiveren maar gewoon een vaststelling.
Dan ben ik toch wel erg benieuwd tegen welk probleem je aanloopt met de geboden mogelijkheden. Ebay biedt een email response formulier en zegt dat ze binnen een bepaalde tijd reageren. Heb je dat uberhaupt al geprobeerd en indien ja, wat lukt er dan niet? Tot nu lees ik eigenlijk alleen maar dat je een andere manier van contact zoeken zoekt dan wat ebay biedt.
Hallo Pieterwolters,
Uiteraard ken ik het email response formulier ( customer response form) Het probleem hiermee is dat ebay bepaald wat je kunt verzenden, als er iets buiten de filters van ebay valt kun je ze niet mailen, dit is een computer gestuurde customer support en computers kunnen een helehoop maar als er iets bijzonders is zitten ze met hun mond vol tanden en zijn niet in staat tot improvisatie- de ebay computer in elk geval niet. Waar het in mijn geval om gaat is niet zo spannend maar het valt ,duidelijk, buiten de mogelijkheden die het customer response formulier bied.
En een andere contact mogelijkheid bestaat niet (meer)
@ben22, u maakt het uzelf te moeilijk. De computer kan niet improviseren; u wel. Als er voor het onderwerp waarover u wilt mailen geen filter is, dan kiest u een ander. Door de beschrijving wordt het wel duidelijk waar het over gaat.
Beste forumleden, ik merk inmiddels dat de Ts veel weg heeft van een betonnen muur.......,
gewoon niet doorheen te komen;-))
Betse Gerbera.
Je diverse conclusieszijn niet terecht, graag verwijs ik je naar mijn antwoord aan Pieterwolters, staat als reactie onder delaatste reactie van Halex.
@gerbera: Ik heb nog wel een drilboor voor u :-D
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Meer gas "gebruikt" op dag van vervanging gasleiding
Onlangs heeft netbeheerder Enexis in onze straat alle gasleidingen naar de meter toe vervangen. Hiervoor kregen alle bewoners een brief en er werd een afspraak gemaakt zodat ze middels een schema verdeeld over meerdere dagen alle aansluitigen af konden gaan.
Op de dag dat wij aan de beurt waren zie ik in de app van mijn energieprovider dat ons verbruik juist op die betreffende dag een stuk h
...
Lees meer
Ik wil een klacht indienen over Rioleringsbedrijf Van Dongen
Klacht over rioleringsbedrijf van Dongen (085.8000582) Op 25 december 2023 had ik last van een verstopt toilet. Ik heb toen contact opgenomen met Rioleringsbedrijf van Dongen. Ik ben toen opgelicht. Ik heb uiteindelijk een rekening moeten betalen van 4.145, -- voor ca één uur werk. De kosten zaten in de toeslag vanwege de feestdagen en de afschrijving van de apparatuur die volgens de mont ... Lees meer
Afvoer verstopt
Hoi,
Momenteel hebben wij thuis erg veel last van terugkomende verstoppingen in onze afvoer. Ik probeer het telkens zelf op te lossen, maar zonder succes. Nu ben ik op zoek gegaan naar een loodgieter alleen vind ik de prijs echt belachelijk duur.
Is er ergens een redder in nood met de gouden tip? Of weet er iemand een loodgieter die goedkoper is en netjes te werk gaat??
...
Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer