Hoe moet ik mijn geld terugkrijgen van een aankoop die niet geleverd is?
Een maand geleden heb ik schoenen via www.dealman.nl aangekocht met mijn creditcard en ze zijn nog niet geleverd.
Hoe krijg ik de som van 80 euro terug?
[edit redactie: geef geen persoonlijke gegevens vrij]
op de Marketing link op facebook zijn meerdere gedupeerde.
Afz. BA
Hallo Tymble43 ,
Zie hier een vertaling mbt levering :
Veel van onze producten zijn afkomstig in bulk van wereldwijde leveranciers, zodat onze producten meestal tussen de 10 - 30 dagen aan te komen, maar in uiterst zeldzame gevallen kan het langer duren. Levering op alle punten is inbegrepen in de prijs. Wees niet ongerust als je niet alle items in een grote order ontvangt in een keer, houden we er niet aan onze dierbare klanten te wachten dus we sturen elk item als en wanneer het aankomt te houden.
Neem eens contact op met dealman.nl , klik op de rode regel .
https://dealman.nl/contact/
Topantwoord
Als er al meerdere gedupeerden zijn, waarom heeft U daar dan toch besteld?
Natuurlijk ben ik geen debiel erna zag ik dat er vele teleurgesteld zijn in de levering. Erna en iets erna. Als ik dit eerder had gezien had ik daar nattuurlijk NIKS gekocht!
De meeste mensen kijken vooraf.
Even een emailtje? Bellen? Heeft u dit al geprobeerd? Normaal mag een bedrijf 30 dagen over de levering doen, daarna kunt u de overeenkomst
eenzijdig ontbinden.
Als ze lastig doen: zijn ze aangesloten bij een branchevereniging? Anders wordt het lastiger
via kreditcard geld terug laten storten, dan kan het wel zo zijn dat u de schoenen alsnog gewleverd krijgt en men u vraagt alsnog te betalen, dit hoeft niet als u de schoenen dan retour stuurt binnen de geldende termijn...
Aanmelden als Betwiste Betaling bij uw creditcardmaatschappij. Dat is wat anders dan 'verzekerd betalen' waar hier naar gelinkt wordt. U wel aan moeten tonen dat u het nodige heeft ondernomen om in contact te komen met de webshop en het bestelde alsnog geleverd te krijgen. Bewaar dus de mailwisseling met de webshop.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Zeer hoge servicekosten
Ik woon in een flatgebouw van Heimstaden en heb nu pas de afrekening servicekosten over 2022 ontvangen. Het probleem zit hem in de stroom kosten algemene ruimtes.In 2021 was dat per woning 163,67 euro en in 2022 475,67 euro. Totaal dus 35.199,67 euro per jaar voor elektra algemeen (verlichting galerij, berging, stopkontacten berging, trappenhuis, lift). Er is inmiddels uitleg gevraagd aan de verhu ... Lees meer
Aanmaning Keesing (Denksport) voor niet besteld puzzelboek
Ik krijg betalingsherinneringen van Keesing Belgium te Deurne (met verzendplaats Amsterdam) voor een puzzelboek wat ik niet heb besteld. Ik heb wel een account bij Denksport en een lopend abonnement dat vooraf is betaald. Ik moet altijd vooraf betalen als ik iets bij Denksport bestel. De betalingsherinnering bevat een vreemd overschrijvinsformulier op paiper waarmee ik uiteraard niets kan. Ook w ... Lees meer
TROUW weigert op te zeggen of te communiceren en blijft aanmaningen sturen
Goedenmiddag, In november vorig jaar wilde ik om financiele redenen mijn abonnement bij TROUW (van DPG Media) opzeggen. Via de website was dit geen probleem en ik krijg een mailtje dat ik snel een bevestiging van de opzegging zou ontvangen. Hier is echter nooit een antwoord op gekomen. Ik heb mijn betaling gestorneerd en hierop kreeg ik wel een mailtje dat er betaald moest worden anders ... Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer