ty
door tymble43 Oct 21, 2016 om 08:46
Winkels & webshops

Hoe moet ik mijn geld terugkrijgen van een aankoop die niet geleverd is?

Een maand geleden heb ik schoenen via www.dealman.nl aangekocht met mijn creditcard en ze zijn nog niet geleverd.
Hoe krijg ik de som van 80 euro terug?
[edit redactie: geef geen persoonlijke gegevens vrij]
op de Marketing link op facebook zijn meerdere gedupeerde.

Afz. BA

3355 7 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tijger1
door tijger1 - Oct 21, 2016 om 08:58
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Haal uw naam en mailadres weg. Dit is een openbaar forum.

Ja dat is het risico van wijd weg kopen. Neem contact op met uw creditcard maatschappij.

marita5
door marita5 - Oct 21, 2016 om 09:13
11509 Antwoorden / 15 Vragen
0

Hallo Tymble43 ,

Zie hier een vertaling mbt levering :

Veel van onze producten zijn afkomstig in bulk van wereldwijde leveranciers, zodat onze producten meestal tussen de 10 - 30 dagen aan te komen, maar in uiterst zeldzame gevallen kan het langer duren. Levering op alle punten is inbegrepen in de prijs. Wees niet ongerust als je niet alle items in een grote order ontvangt in een keer, houden we er niet aan onze dierbare klanten te wachten dus we sturen elk item als en wanneer het aankomt te houden.

Neem eens contact op met dealman.nl , klik op de rode regel .

https://dealman.nl/contact/

Topantwoord

koekeloer
door koekeloer - Oct 21, 2016 om 11:54
562 Antwoorden / 18 Vragen
10

Als er al meerdere gedupeerden zijn, waarom heeft U daar dan toch besteld?

ty
door tymble43 Oct 27, 2016 om 12:21
Antwoorden / 1 Vragen

Natuurlijk ben ik geen debiel erna zag ik dat er vele teleurgesteld zijn in de levering. Erna en iets erna. Als ik dit eerder had gezien had ik daar nattuurlijk NIKS gekocht!

tijger1
door tijger1 Oct 27, 2016 om 15:17
42060 Antwoorden / 21 Vragen

De meeste mensen kijken vooraf.

mo
door mof - Oct 21, 2016 om 11:57
3619 Antwoorden / 3 Vragen
0

Even een emailtje? Bellen? Heeft u dit al geprobeerd? Normaal mag een bedrijf 30 dagen over de levering doen, daarna kunt u de overeenkomst
eenzijdig ontbinden.
Als ze lastig doen: zijn ze aangesloten bij een branchevereniging? Anders wordt het lastiger

1paul
door 1paul - Oct 22, 2016 om 09:54
3138 Antwoorden / 0 Vragen
3

via kreditcard geld terug laten storten, dan kan het wel zo zijn dat u de schoenen alsnog gewleverd krijgt en men u vraagt alsnog te betalen, dit hoeft niet als u de schoenen dan retour stuurt binnen de geldende termijn...

ma
door maarten heest - Oct 27, 2016 om 15:15
463 Antwoorden / 0 Vragen
1

Aanmelden als Betwiste Betaling bij uw creditcardmaatschappij. Dat is wat anders dan 'verzekerd betalen' waar hier naar gelinkt wordt.  U wel aan moeten tonen dat u het nodige heeft ondernomen om in contact te komen met de webshop en het bestelde alsnog geleverd te krijgen. Bewaar dus de mailwisseling met de webshop.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Do
Dobroman - Feb 8, 2024 om 16:03
Huishouden & energie

Zeer hoge servicekosten

Ik woon in een flatgebouw van Heimstaden en heb nu pas de afrekening servicekosten over 2022 ontvangen. Het probleem zit hem in de stroom kosten algemene ruimtes.In 2021 was dat per woning 163,67 euro en in 2022 475,67 euro. Totaal dus 35.199,67 euro per jaar voor elektra algemeen (verlichting galerij, berging, stopkontacten berging, trappenhuis, lift). Er is inmiddels uitleg gevraagd aan de verhu ... Lees meer

Ka
Kassaben - Apr 21, 2024 om 16:35
Winkels & webshops

Aanmaning Keesing (Denksport) voor niet besteld puzzelboek

Ik krijg betalingsherinneringen van Keesing Belgium te Deurne (met verzendplaats Amsterdam) voor een puzzelboek wat ik niet heb besteld. Ik heb wel een account bij Denksport en een lopend abonnement dat vooraf is betaald. Ik moet altijd vooraf betalen als ik iets bij Denksport bestel. De betalingsherinnering bevat een vreemd overschrijvinsformulier op paiper waarmee ik uiteraard niets kan. Ook w ... Lees meer

TeuntjeDK
TeuntjeDK - Apr 22, 2024 om 16:07
Geldzaken & recht
TROUW weigert op te zeggen of te communiceren en blijft aanmaningen sturen

TROUW weigert op te zeggen of te communiceren en blijft aanmaningen sturen

Goedenmiddag,   In november vorig jaar wilde ik om financiele redenen mijn abonnement bij TROUW (van DPG Media) opzeggen. Via de website was dit geen probleem en ik krijg een mailtje dat ik snel een bevestiging van de opzegging zou ontvangen. Hier is echter nooit een antwoord op gekomen.  Ik heb mijn betaling gestorneerd en hierop kreeg ik wel een mailtje dat er betaald moest worden anders ... Lees meer